Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

GEORGEEE... :urjo: Kävin ottamassa tuos nurmikentällä valjaiden & vetoköyden, autonrenkaan & naapurin lasten kans puolisen tuntia sprinttivetoja 1-2min palautuksilla ja hitto kun olikin raskasta. Joku skideistä aina lisäpainoksi ja kelkan veto kentän päästä päähän max. vauhdilla ja kyl on reidet nyt niin puuduksissa, että.. Kokeilkaahan joskus jos haluutte kunnon oksutreenin tehdä :)

Hyrrr....

paarmoja, hyttysiä, klapeja, puiden kasaamista, kärpäsiä, mäkäräisiä, hämähäkkejä, kaiken maailman pikkuitikoita.... hyi hitto.

No onneks ei enää tarvii töis kasata puita :D Vaivaset 28 lavaa koottu kaverin kans.

Jos tänään pitäisi lepopäivän, niin torstaina kulkisi peli hyvin. Jos raahautuisi kauppaan, niin saisi irtokarkkia ja muutenkin huomiselle paremmat eväät töihi, kun ei tarvitsisi selviytyä jämillä.
Jos tänään menisi lenkille, niin se lenkki olisi sitten tälle viikolle tehty, ja siinä saattais vahingossa vaikka kulua kaloreitakin.

Tyhmien kysymysten kerho: Miksi peli kulkee parhaiten aina kahden tai kolmen lepopäivän jälkeen, joita ei viikolla todellakaan ole varaa pitää?

Ekkö sie voi käydä kaupassa ja sitten lyhyellä, kevyellä lenkillä? Kaupasta kunnon eväät ja ihan vaan vähän niitä irtokarkkeja niin ei tarvii sit niin hirveesti juosta :D

Peli kulkee hyvin tietty siks, et sie oot levännyt, virkeä ja voimiesi tunnossa!

Tänään kaks lenkkiä ja omapainotreenit takana :D Auringossakin tuli pari tuntia maattua! Ahh :D

Hyrrr....

paarmoja, hyttysiä, klapeja, puiden kasaamista, kärpäsiä, mäkäräisiä, hämähäkkejä, kaiken maailman pikkuitikoita.... hyi hitto.

No onneks ei enää tarvii töis kasata puita :D Vaivaset 28 lavaa koottu kaverin kans.

Mä kasasin myös klapeja tänään ja voi hitto siellä muutaman kuuakuden lojuneessa puukasassa oli paljon hämähäkkejä. Muutenkin kaiken maailman pientä kipittäjää ja luikertelijaa tuli koko ajan esiin ku otti uuden halon käteen.
28 lavaa? Jumalauta mua vituttais. On se sen verran ykstoikkosta ja tylsää puuhaa.

Ekkö sie voi käydä kaupassa ja sitten lyhyellä, kevyellä lenkillä? Kaupasta kunnon eväät ja ihan vaan vähän niitä irtokarkkeja niin ei tarvii sit niin hirveesti juosta :D

Peli kulkee hyvin tietty siks, et sie oot levännyt, virkeä ja voimiesi tunnossa!

Tänään kaks lenkkiä ja omapainotreenit takana :D Auringossakin tuli pari tuntia maattua! Ahh :D

Puhuin mamman kanssa juuri puhelimessa, ja hänkin oli sitä mieltä, että pitää lähteä kauppaan. Ja ehkei irtokarkit haittaa, jos ostan ihan vähän vain.

Tästä voisi tulla tällainen kevyt viikko mulle, yleensä mulla on sellainen viisi treenipäivää putkeen. Voisin nyt olla hetken armollinen lihasten palautumiselle, ihan vain jalkapallon vuoksi. :)

Joo 28 lavaa. Tai ei siis aseteltu, pistettiin n. 100cmx100cmx100cm häkki lavan päälle, aseteltiin häkkiin pussi ja pussiin heiteltiin, kokoajan sai pistää pussia paremmin ja välis ku häkki säädettiin isoks ni oli sitte pieni pussi.. Mut kottikärryihin puita heiteltiin, vietiin kottarit lavan luokse ja siitä nostettiin kaverin kans kottikärryt ja kaadettiin koko kasa kerralla sinne pussiin. Mut silti yhtä vituttavaa ku olis joutunu kasaa siistiin kasaan klapeja lavan päälle riveihin.

Siis pusseja oli kahta kokoo ja häkin sai säädettyä kahteen eri kokoon.

pode ollu yön töissä vai? :D Pinkki jopo on jo kyllä aika näky!

Khyyl, minä vanha yötyöläinen. Kohta sitä mennään taas örkkejä nukuttamaan :D Se pinkki Jopo on kyl melkonen näky, varsinkin kun itse reteenä sitä ohjastamassa :D

Partsikalusteet ostettu, löyty alennuksesta myös ihan kiva huppari. Kiva kun alet on sen 30% ja henksuale vielä 15% päälle. Maistuu! Keskustassa jätskit, terassituopit ja vähän syötävää. Nyt jos lähtis kynnet vielä teettään. Illalla kun viilenee niin kasaan ne kalusteet tuonne parvekkeelle ja ihailen kätteni töitä :)

Noi alet on kyllä ihan stnasta. Sitä ostaa vaan kaikkee kamaa vaikkei todellakaan olisi varaa - "kun on niin halpaa" :D :jahas: Mäki ostin muuten City Dealin kautta akryyli/geelikynnet, 30e vaan makso :rolleyes: Ajattelin tulevan loman kunniaks repästä, meillä kun ei duunissa noita periaatteessa saa olla :( Onks Kaira kummat muuten paremmat, noi akryylit vaiko geelit??

Tästä voisi tulla tällainen kevyt viikko mulle, yleensä mulla on sellainen viisi treenipäivää putkeen. Voisin nyt olla hetken armollinen lihasten palautumiselle, ihan vain jalkapallon vuoksi. :)

Ei ihmekään jos on jalat kipeät :D Onko hierojan aika jo sovittu?

Panda painuu nyt saunaan toista kertaa tänään :D

Itsekin kynsiä tehneenä ja paljon myös omaa kokemusta omaavana voin huudella välii että geelit on paremmat, toki riippuu ihan mistä tykkää itse. Geeli joustaa paremmin ku akryyli, ei napsahtele niin helposti poikki jo kolhasee johonki vähän :)

Itsekin kynsiä tehneenä ja paljon myös omaa kokemusta omaavana voin huudella välii että geelit on paremmat, toki riippuu ihan mistä tykkää itse. Geeli joustaa paremmin ku akryyli, ei napsahtele niin helposti poikki jo kolhasee johonki vähän :)

Niin mä ajattelinkin et ne vois mun käytössä olla paremmat, ja kun en mäkää niin kauheen pitkiä niistä haluis. Jollain lyhyillä tipeillä jos ottas. Mut danke mielipiteestä, kyl mä niihin taidan päätyä :)

Joko lyhyet tipit tai sit ihan vaa oman kynnen päälle geelit, kestää paremmin sillai. Tietty jos oman kynsi on ihan ihan nysä ni sit aluks jtn lyhyttä tippiä niihi..

Taa kylla muuttuu rusketukseksi ihan parissa paivassa, mutta ei ole silti kivaa olla pinkki :D

Juu mulla ei muutu miksikään muuksi kuin takaisin valkoiseksi :D Mut mulle sanottiin tänään et oon kivan värinen. Kun on pisamat, vaalea naama ja punainen tukka niin siitä tulee kuulema sellainen yhdistelmä, että ihminen on sitten kivan värinen :D

Noi alet on kyllä ihan stnasta. Sitä ostaa vaan kaikkee kamaa vaikkei todellakaan olisi varaa - "kun on niin halpaa" :D :jahas: Mäki ostin muuten City Dealin kautta akryyli/geelikynnet, 30e vaan makso :rolleyes: Ajattelin tulevan loman kunniaks repästä, meillä kun ei duunissa noita periaatteessa saa olla :( Onks Kaira kummat muuten paremmat, noi akryylit vaiko geelit??

Mä en oo ostanu mitää tyhmää, ihan fiksuja juttuja. Kaveri tos naapuris tekee noita geelikynsiä, nyt otin vaan varpaisiin. Mulla ei ole edes akryyleista mitään kokemuksia kun en oo sillä lailla hirveesti niin semmonen ihminen joka noista tietäisi. Tiiän just niin paljon et "kaveri tekee". :D Ihan hyvät noi geelit on sormissaki ollu, kestävät vaikka oonki semmonen koheltaja, että oletin niiden tippuvan jo ekan viikon jälkeen. Ei multa kannata näistä asioista kysyä, en minä tiiä :D

edit. Mulle ei oo laitettu tippiä. Ihan oman kynnen päälle muotilla kun en itsekään pitkiä halua.

Juu mulla ei muutu miksikään muuksi kuin takaisin valkoiseksi :D Mut mulle sanottiin tänään et oon kivan värinen. Kun on pisamat, vaalea naama ja punainen tukka niin siitä tulee kuulema sellainen yhdistelmä, että ihminen on sitten kivan värinen :D

Kairaseni, satukko tietämään onko sun isä käynyt reissaamassa nuoruudessaan täällä länsirannikolla? :D
Terveisin elli, vaalea iho, pisamia ja tukka on alkanut hieman punertamaan

Kairaseni, satukko tietämään onko sun isä käynyt reissaamassa nuoruudessaan täällä länsirannikolla? :D
Terveisin elli, vaalea iho, pisamia ja tukka on alkanut hieman punertamaan

Hah :D En usko. Tää punaisuus tulee nimittäin äireen puolelta..

Tämmöttii kynnet tuli varpaisiin. Eipähän tartte loppukesänä pohtia miltä näyttävät :D

Liitteet

• IMG_0090.webp
    IMG_0090.webp
    44,8 KB · Katsottu: 88
Back
Ylös Bottom