Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Väsyneet juhlijat viety nukkumaan. Mulle jäi hommasta iso nippu seteleitä, lavallinen kaljaa + viinoja. Ja nyt pannulla tirisee marinoidut possunfileet. Kyllä kelpaa! Jos vielä kaljan ottais :kippis1:
Tuli mieleen noista ellyn osanotoista (ikävää jos jtn on sattunut, jaksamisia) niin koetteko yleisesti olevanne sellaisia lämminhenkisiä tai osanottavaisia ihmisiä? Empaattisia tms? Mua sanotaan usein erittäin hyväsydämiseksi ja lämpimäksi ihmiseksi, mutta toisaalta väittäisin olevani hyvin tunnekylmä "heikot sortuu elontiellä"-ajattelija. Yksi frendi kirjoitteli jotain Amnestyn feissareista Facebookkiin ja mä vaan mietin mielessäni että "kaikki erilaisia, kaikki eriarvoisia". Yleisesti voisin todeta ettei ihmisoikeudet kiinnosta pätkän vertaa. Onko tätä myöten oikeasti paha ihminen?

Huomentaaaarrrghhhh vaan täältäkin :D Tänään suunta Himokselle, festarikumpparitkin on ostettu. Eilen tuli kyl syötyy niin järjettömästi ton ystäväisen kans. Saunottii, viuhahdeltiin parvekkeella (naapurit tosin kaikki jossain muualla ku kotonaan, joten ihan yksin saatiin tuuletella), katottii puolellakorvalla yks leffa ja sit taas syötiin. Palan painikkeeksi pikkuisen janojuomaa. Nyt hyvä fiilis, ei edes krappaa ku tuli oltuu nii siivosti![]()

Huomentaaaarrrghhhh vaan täältäkin :D Tänään suunta Himokselle, festarikumppanitkin on ostettu. Eilen tuli kyl syötyy niin järjettömästi ton ystäväisen kans. Saunottii, viuhahdeltiin parvekkeella (naapurit tosin kaikki jossain muualla ku kotonaan, joten ihan yksin saatiin tuuletella), katottii puolellakorvalla yks leffa ja sit taas syötiin. Palan painikkeeksi pikkuisen janojuomaa. Nyt hyvä fiilis, ei edes krappaa ku tuli oltuu nii siivosti![]()
Mähän yritän normaalisti lähteä noista tilanteista ihan ystävällisesti toteamalla, etten nyt kerkeä jäämään höpöttelemään tms. Muistan vaan, että joltain tutulta oli kysytty alkajaisiksi jonkun Amnestyn feissarin toimesta, että "saako naista lyödä" ja kun vastaus oli kuulunut, että "kyllä", niin oli syntynyt aika jäätävä hiljaisuusMun vakiovastaus noille amnestyn feissareille kun ne nokkelana kyselee kiinnostaako mua ihmisoikeudet on yleensä "Ei kiitos, mulla on jo" tai "Ei", kerran tuli melkein paha mieli kun se feissaritytön ilme meni niin myrtsiks ku sanoin tollein :D