Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Olin jonkun aikaan sitten salilla aamusta, ja sielä ei ollut juuri ketään muuta kuin minä, muutama eläkkeellä oleva nainen ja sitten joku nuorehko bodarin alku :rolleyes: Me kaikki oltiin siinä aika lähekkäin tekemässä mitä kuka nyt tekikään. Minä tein alataljaa siinä sen nuoren miehen vieressä, ja tällä rupesi puhelin soimaan. No hän vastasi siihen puhelimeen jotain että "Joo, oon täälä puntilla treenaas nyt, teen vielä yhden sarjan ja lähden. Soittelen sulle pian takas" jne. Sitten pidin siinä taukoa sarjojen välillä, ja jollain näistä vanhemmista naisista rupesi puhelin soimaan noin minuutin päästä, ja hän vastasi siihen jotain että "Joo. Joo. Joo kuule me ollaan Marjukan ja Lissun kanssa täälä meidän jumppasalilla" :hyper:
Ei nyt mikään mahdottoman hyvä juttu, eikä toimi näin kerrottuna niin hyvin kuin olisi itse ollu todistamassa väsyneenä paikan päällä.. :D

Henkilöllisyyden todentamiseen vaaditaan AINA kuvallinen henkilöllisyystodistus. Ootko sä tynnyrissä kasvanut vai joku teini? Miten ne sen kuvattoman kortin perusteella voi todentaa, oletko sinä juurikin sinä?

Mun tynnyrissä on yleensä lukenut kuvallinen henkilöllisyystodistus erikseen, joten olen sitten teini ja tynnyrissä kasvanut :).

Tyttöystävän juominen! :curs:

tapasin hänet n. kuukausi sitten ja kerran nähnyt selvänä tai ilman krapulaa. Himassa vaan istuu työttömänä ja ei hae edes kursseille. Saa puolestani juoda viikonloppuisin ja joskus arkena, muttei joka toinen päivä ainakaan.

Nyt laitoin tekstiviestiä, että mulle riittää kohta, niin vastaukseksi tuli, että muka juonut viimeksi Perjantaina. Kappas kun kävin kylässä Su ja Ma, niin silloinkin otti kaljaa... eli vielä valehtelee juomisestaan. Loppuun pisti vielä että " ihan miten vaan, en kaipaa nyt valituksia".

Saatana että kiehuu päässä :curs:

Mun tynnyrissä on yleensä lukenut kuvallinen henkilöllisyystodistus erikseen, joten olen sitten teini ja tynnyrissä kasvanut :).

Noh, ainakin opit etta 99% tapauksista henkilotodistus = kuvallinen, virallinen henkkari (ajokortti, passi, EU-kortti). Miten sulla ei ole passia? Eiko jokaisella pitaisi olla passi?

Mua vituttaa vahasen tama tylsyys. Tentit ohi ja vapaus ja stressittomyys tuntuu hyvalta, mutta on tassa jo 4 paivaa makoiltu ja juhlittu. Kyllastyttaa! Musta ei kylla ikina olisi tyottomaksi.

Tomaatit houkuttelee muurahaisia? Asutko junttilassa eli USAssa muuten? Muualla ei noin tyhmää juttua voisi tullakaan vastaan.

Juuh, kaliforniassa asustelen. Tosin ei tuolla perusteella häätöä oikeasti voi antaa, mutta ei jaksais alkaa tappeleen vuokranantajan kanssa.

Noh, ainakin opit etta 99% tapauksista henkilotodistus = kuvallinen, virallinen henkkari (ajokortti, passi, EU-kortti). Miten sulla ei ole passia? Eiko jokaisella pitaisi olla passi?

Mua vituttaa vahasen tama tylsyys. Tentit ohi ja vapaus ja stressittomyys tuntuu hyvalta, mutta on tassa jo 4 paivaa makoiltu ja juhlittu. Kyllastyttaa! Musta ei kylla ikina olisi tyottomaksi.

Mulla ei ole IKINÄ ollut passia :D

Naperona mentiin ulkomaille faijan passilla..

Joskus vituttaa olla aina yksin, viimeksi oli kavereita ~4 vuotta sitten, nekin sain katomaan aika nätisti :lol2:

Mulla ei ole IKINÄ ollut passia :D

Naperona mentiin ulkomaille faijan passilla..

Mita ihmetta? Miten joku voi parjata ilman passia? Sitahan tarvitsee vaikka missa.

Tänään näin sellaisen penkkitekniikan että perus runkkupenkki on puhdasta menoa siihen nähden: jalat penkillä perse puoli metriä ilmassa :D Parasta oli se, kun veti ekan toiston normisti jalat penkillä ja sai juuri ja juuri painot ylös, sitten perse ilmaan ja teki vielä ainakin kuusi toistoa lisää (siis laittamatta tankoa välissä telineisiin).

Maanantaina varmaankin aiheutin komediaa, kun yritin tehdä kyykkyä. Edellisenä iltana olin niskani polttanut, niin jumalauta että koski jo pelkällä tangolla lämmitellä.

Welhon konnu takkuillut. Soitto Welholle viime lauantaina. Jonotusta kolme varttia. Asiakaspalvelija ei osannut auttaa. Lupasi että soittavat takaisin vielä samana päivänä. Kolme päivää kulunut. Ei soittoa.

Welhon konnu takkuillut. Soitto Welholle viime lauantaina. Jonotusta kolme varttia. Asiakaspalvelija ei osannut auttaa. Lupasi että soittavat takaisin vielä samana päivänä. Kolme päivää kulunut. Ei soittoa.

mites takkuilee? onko Ciscon konnu?

Itseä vituttaa kun nimeltämainitsematon turvallisuus-alan työnantaja vetää paljaltaan perseeseen saatana

Ei sitä tarvitse jos ei matkusta. Monilla ei todellakaan ole passia.

Aijaa... Jotenkin luulin etta passi on pakko olla, ihan vaan siksikin etta voi todistaa henkilollisyytensa jos ei aja autoa tai ole EU-henkkaria.

No hei kuules siis, tää Alyssa vaikuttaa olevan sellainen multi-internationaali, ettei se voi ymmärtää sitä ettei ihmiset matkustele :D

LOL. Niin just, nainhan se asia on.

:david:

Aijaa... Jotenkin luulin etta passi on pakko olla, ihan vaan siksikin etta voi todistaa henkilollisyytensa jos ei aja autoa tai ole EU-henkkaria.

Itseasiassa on "paljon" suomalaisia, joilla ei ole mitään virallista henkilöllisyystodistusta. Passi puuttuu monilta, ensin on oltu vanhempien passissa ja sitten myöhemmin ei ole koskaan hommattu sitä omaa passia. Poliisiasemalla kun käy sitten vaikka ensimmäistä kertaa passia hommaamassa niin kysellään vaikka mitä jännää :D

Tänään näin sellaisen penkkitekniikan että perus runkkupenkki on puhdasta menoa siihen nähden: jalat penkillä perse puoli metriä ilmassa :D Parasta oli se, kun veti ekan toiston normisti jalat penkillä ja sai juuri ja juuri painot ylös, sitten perse ilmaan ja teki vielä ainakin kuusi toistoa lisää (siis laittamatta tankoa välissä telineisiin).

Ettei vaa ois yrittäny tehä jonki näköstä miinuspenkkiä? Se o vähä niiku vinopena alaviistoo.

Back
Ylös Bottom