Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Me kaikki oltiin siinä aika lähekkäin tekemässä mitä kuka nyt tekikään. Minä tein alataljaa siinä sen nuoren miehen vieressä, ja tällä rupesi puhelin soimaan. No hän vastasi siihen puhelimeen jotain että "Joo, oon täälä puntilla treenaas nyt, teen vielä yhden sarjan ja lähden. Soittelen sulle pian takas" jne. Sitten pidin siinä taukoa sarjojen välillä, ja jollain näistä vanhemmista naisista rupesi puhelin soimaan noin minuutin päästä, ja hän vastasi siihen jotain että "Joo. Joo. Joo kuule me ollaan Marjukan ja Lissun kanssa täälä meidän jumppasalilla" 
Henkilöllisyyden todentamiseen vaaditaan AINA kuvallinen henkilöllisyystodistus. Ootko sä tynnyrissä kasvanut vai joku teini? Miten ne sen kuvattoman kortin perusteella voi todentaa, oletko sinä juurikin sinä?
.Mun tynnyrissä on yleensä lukenut kuvallinen henkilöllisyystodistus erikseen, joten olen sitten teini ja tynnyrissä kasvanut.
Tomaatit houkuttelee muurahaisia? Asutko junttilassa eli USAssa muuten? Muualla ei noin tyhmää juttua voisi tullakaan vastaan.
Noh, ainakin opit etta 99% tapauksista henkilotodistus = kuvallinen, virallinen henkkari (ajokortti, passi, EU-kortti). Miten sulla ei ole passia? Eiko jokaisella pitaisi olla passi?
Mua vituttaa vahasen tama tylsyys. Tentit ohi ja vapaus ja stressittomyys tuntuu hyvalta, mutta on tassa jo 4 paivaa makoiltu ja juhlittu. Kyllastyttaa! Musta ei kylla ikina olisi tyottomaksi.
Mulla ei ole IKINÄ ollut passia :D
Naperona mentiin ulkomaille faijan passilla..
Mita ihmetta? Miten joku voi parjata ilman passia? Sitahan tarvitsee vaikka missa.
Ei sitä tarvitse jos ei matkusta. Monilla ei todellakaan ole passia.
Welhon konnu takkuillut. Soitto Welholle viime lauantaina. Jonotusta kolme varttia. Asiakaspalvelija ei osannut auttaa. Lupasi että soittavat takaisin vielä samana päivänä. Kolme päivää kulunut. Ei soittoa.
Ei sitä tarvitse jos ei matkusta. Monilla ei todellakaan ole passia.
No hei kuules siis, tää Alyssa vaikuttaa olevan sellainen multi-internationaali, ettei se voi ymmärtää sitä ettei ihmiset matkustele :D

Aijaa... Jotenkin luulin etta passi on pakko olla, ihan vaan siksikin etta voi todistaa henkilollisyytensa jos ei aja autoa tai ole EU-henkkaria.
Aijaa... Jotenkin luulin etta passi on pakko olla, ihan vaan siksikin etta voi todistaa henkilollisyytensa jos ei aja autoa tai ole EU-henkkaria.
Tänään näin sellaisen penkkitekniikan että perus runkkupenkki on puhdasta menoa siihen nähden: jalat penkillä perse puoli metriä ilmassa :D Parasta oli se, kun veti ekan toiston normisti jalat penkillä ja sai juuri ja juuri painot ylös, sitten perse ilmaan ja teki vielä ainakin kuusi toistoa lisää (siis laittamatta tankoa välissä telineisiin).