Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Olen suorittanut työturvallisuuskortin koulussa paria viikkoa ennenkuin loma alkoi. Koululta pistivät kortin tilaukseen mutta se ei ole vielä tullut koululle. Nyt kun haen töitä niin voinko ilmoittaa että minulla on kortti? Pystyvätkö he katsomaan jostain rekisteristä että olen suorittanut työturvallisuuskortin? Työt nimittäin luultavasti alkaisivat ennenkuin kortti on saapunut.

Miksei spermatahrat lähde lakanoista? 60 asteessa pesen muttei mitään vaikutusta.

Mä oon yleensä laittanu akan imemään ne pois ennen kuin saa ruveta nukkumaan.

Jos lääkäri kieltää menemästä avohaavojen takia järviveteen uimaan, niin voiko montulle sitten mennä? :D
Kyllä mä sanoisin tällein suht maalaisjärjellä että samassa linjassa mennään myös montun kanssa, eli ei sinnekään (pöpösiä vissiin sillä varotaan..?) :D

Olen suorittanut työturvallisuuskortin koulussa paria viikkoa ennenkuin loma alkoi. Koululta pistivät kortin tilaukseen mutta se ei ole vielä tullut koululle. Nyt kun haen töitä niin voinko ilmoittaa että minulla on kortti? Pystyvätkö he katsomaan jostain rekisteristä että olen suorittanut työturvallisuuskortin? Työt nimittäin luultavasti alkaisivat ennenkuin kortti on saapunut.

Yleensä ne pyytää nähdä sen kortin joten parempi sanoa että työturvallisuuskurssi tai mikälie suoritettu ja kortti tulossa ja ei taida mitään rekisterejä olla.

Mihin voi jättää Seinäjoella auton turvallisesti parkkiin Provinssin aikana? Olisi tarkoitus lähteä festaribussilla itse alueelle ja jättää oma auto johonkin lähelle tai ainakin kävelymatkan päähän juna-asemasta.

Onko olemassa mitään tuontirajoituksia alkoholin suhteen jos sitä aikoo tuoda EU-maasta, muuta ku että yli 80% ei saa tuoda?

Mika on fiksuin tapa paloitella ja syoda mango?

Mihin voi jättää Seinäjoella auton turvallisesti parkkiin Provinssin aikana? Olisi tarkoitus lähteä festaribussilla itse alueelle ja jättää oma auto johonkin lähelle tai ainakin kävelymatkan päähän juna-asemasta.

Keskusta on yleensä aika hiljainen Provinssin aikaan, eli periaatteessa uskaltaisin jättää sen mihin vaan ilmaisparkkipaikalle. Turvallisin tietysti on poliisiasemaa vastapäätä olevan teatterin parkkipaikka, mutten nyt muista onko se ilmainen. :D

Mika on fiksuin tapa paloitella ja syoda mango?

Paloittelu veitsellä leikaten, ja syönti kädellä suuhun mangonpalanen vieden. Voi myös käyttää haarukkaa syömiseen jos välttämättä haluaa.

Paloittelu veitsellä leikaten, ja syönti kädellä suuhun mangonpalanen vieden. Voi myös käyttää haarukkaa syömiseen jos välttämättä haluaa.

Mutkun siina on se kivi!

Tama mullisti juuri elamani. Tai ainakin mangon syontini. Jai vain hairitsemaan, etta mita tolle loppuosalle tehdaan? Tossahan menee tosi paljon hukkaan.

Mangossa on maailman arsyttavin kivi. Hedelmaliha on ihan torkean tiukasti kiinni siina ja kaiken lisaksi aina kun yritan leikata sita koko hedelmaa, kivi osuu tielle.

Täällä on kuitenkin muropaketin kävijöitä, niin onko murobbs:llä vielä olemassa se ketju, jossa vois kysellä mitä kannattaisi pyytää vanhasta konepaketista?

Viimeksi muokattu:
paitsi että viinaa et saa tuoda, koska olet alle 20-vuotias.
Liekköhän edes ikää tarkastavat, ku alaikäisenäki olen 72-volttista pystynyt tuomaan. No, parempi varmaan olla ottamatta riskejä ja pysyä niissä max. 21% juomissa etenki ku ei väkevät muutenkaa enää maistu.

Liekköhän edes ikää tarkastavat, ku alaikäisenäki olen 72-volttista pystynyt tuomaan. No, parempi varmaan olla ottamatta riskejä ja pysyä niissä max. 21% juomissa etenki ku ei väkevät muutenkaa enää maistu.

Ei ne kysele mitään... 17 vuotiaana 65% 0.75L eikä mitään kyselyitä... Huomiota herättävänä pikku-ukkona vähä mietitytti, että onnistuuko, mutta hyvin meni. Toin muistaakseni jotain reilu 3L yhteensä...

Pitäisi ostaa maustamatonta heraa, mutta mietityttää sen maku. Ajattelin laittaa sitä smoothien sekaan yms. Olisiko joku merkki, jonka hera sekoittuisi hyvin eikä maistuisi läpi?

Pari tyhmää kysymystä:

Muuttuuko ihmisen ihon lämpötilan aistimus iän myötä? Pari esimerkkiä töistä. Meillä on töissä kuusikymppinen äijä, joka vetää kolmenkymmenen asteen lämmössä pitkä työtakki päällä ilman ongelmaa, kun samalla meikäläinen luulee kuolevansa kohta lämpöhalvaukseen lyhythihaisessa paidassa. Sama tyyppi vaihtaa kalsarit pitkistä lyhyisiin juhannuksena.

Toinen on vähän vajaa viisikymppinen työkaveri, joka pesee käpälänsä ihan hiukan kuumalla vedellä. Mua aina ärsyttää, kun hana on käännetty aina kuumemmalle. Sinne alle kun näppinsä pistää, niin mua ainakin sattuu. Ja niin lujaa sattuukin, ettei siellä voi pitää käsiä, vaikka kerää kaiken tahdonvoimansa ja yrittää. Mutta sillä vedellä se vaan kätensä pesee.

Ja toinen kysymys koskee vetoa. Siis kun autossa on vaikka ikkuna auki, niin sieltä vetää ja siitä tulee kuulemma niska kipeäksi. Yhden asiakkaan mielestä meidän hallissa veti, kun ulkona oli 15 lämmintä ja ovet oli auki, joten hänen täytyi siirtyä muualle, ettei tule flunssaa. Niin, mikä taika tässä vedossa on? Miten se eroaa tuulesta? Tuleeko tuulessakin niska kipeäksi ja sairastut? Ja kiinnostaisi tietää miten ne niskat tulee kipeäksi vedosta? Miten tuuli vaikuttaa lihakseen, kun siinä on ihokin välissä? Kysynpä vaan. Vai onko tämä samaa paskaa kuin se, kun moni kuvittelee kylmän tekevän kipeäksi? Ihan selvennyksenä: Kylmä ei tee flunssaa, virus tekee. Vaikka on miten vitun kylmä, mutta tartunnanaiheuttajia ei elimistössä ole, niin et tule kipeäksi. Piste.

Niin, onko tämän vedon kanssa kyseessä samanlainen legenda, vai voiko se pitää paikkansa? Mulla ei ole ikinä tullut mikään paikka kipeäksi, kun vetelen autolla ikkunat selällään. Onko jollekin todistettavasti käynyt näin? Toistuvasti, jolloin voidaan olla varmoja siitä, että se johtui vedosta? Ja edelleen sama kysymys: Miten se tapahtuu?

Back
Ylös Bottom