wnha
Banned
Kato vittu googlesta,, että mitä kysymyksiä voi/kuuluu esittää "Tyhmien kysymysten kerho" threadissa.
Vitun urpo :dance:
No tyhmä saa olla, muttei noin tyhmä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kato vittu googlesta,, että mitä kysymyksiä voi/kuuluu esittää "Tyhmien kysymysten kerho" threadissa.
Vitun urpo :dance:
No tyhmä saa olla, muttei noin tyhmä.
Onko kaikkien itseruskettavien voiteiden lopputulos oranssi?
Kiva bruna eikä lainkaan oranssim, suosittelen kokeilemaan. En sitten tiedä voiko lopputulos riippua myös omasta ihotyypistä?Mistä johtuu ihmisen pyörtyminen kun hän saa kovan iskun esim.nyrkkeilyssä? Aivojen heilahduksesta?

Mikä saa aikaan sen, että kun on kuuma niin alkaa väsyttään ja jos on liian kylmä niin väsyttää, mutta sitten kun on semilämpötila, niin on aina virkeä vaikkei ois nukkunu yhtään?
Kuukausi, jolta sinulle maksetaan pelkkää opintotuen asumislisää, on tukikuukausi tulovalvonnassa, opintojen edistymisen seurannassa ja 1.8.2011 lukien myös korkeakouluopiskelijan enimmäistukiajassa.
Mikä on myyrmäkeä lähinnä oleva paikka josta saa plektroja?
Olen käyttänyt kaikki opintotukikuukauteni, mutta aion anoa vielä heinäkuulta asumislisää. Kelan sivuilla sanotaan näin:
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/060601120441IL
Jos mulla nyt ylittyy tulorajat tämän vuoden aikana ja joudun esim. palauttamaan yhden kuukauden tuet, niin riittääkö että palautan sitten vain tuon asumislisän? Vai pitääkö mun palauttaa sellainen tukikuukausi, jolta olen saanut sekä opintotukea että asumislisää?
Käsittääkseni riittää pelkkä asumislisän palauttaminen. Sä et kuitenkaan pysty nostamaan asumislisää, jos olet jo käyttänyt kaikki tukikuukaudet, koska se asumislisä on nimenomaan opntorahan LISÄ, nosti sitten pelkästään lisää tai koko opintotukea. Tukikuukaudet vähenee sitä mukaa kun nostat opintorahaa, asumislisän nostamisessa ei ole rajaa. Eli sulla pitää olla jemmassa ainakin yksi tukikuukausi, jotta saat sen asumislisän. Itse ratkaisin asian niin, että palautin jo nostetun opintorahan (eli opintotuki miinus asumislisä), jolloin yks tukikuukausi vapautui. Tän jälkeen anoin sitten sille viimeiselle kuukaudelle opintotukea (eli opintoraha plus asumislisä).
Miksei spermatahrat lähde lakanoista? 60 asteessa pesen muttei mitään vaikutusta.