Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi helevetti, huomenna se ois sitten ohi 9 vuoden ja n. 1700 koulunpenkillä käytetyn päivän urakka ohi. Puku on melkein hyvä päällä (kiristää joka paikasta) ja puheen pitäminenki jännittää jo niin perkeleesti, mutta hyvin menee mutta menkööt!! :dance:

Jalka.

Miten polvesi jaksaa?

Päätit siis liittyä taas meidän raihnaisten joukkoon, voi sinua :( Mitäs polvi, tuossa mukana roikkuu. Pirun kipeä ja tuli tänään pitkästä aikaa käytettyä hissiä kun rappusissa menee yhdellä jalalla hyppelyksi.:dance:

Mikäs jalkaan nyt tuli, vanhat vammat kolottaa vai?

Jepulis, onneks huomenna ei tarvii kun juhlia, viralliset osuudet alta jo pois. Oli aikas jännää, kun meidän kanssa samaan aikaan pääsi 3 elinkautisvankia myös ylioppilaaksi. Lukio ja lähiympäristö täys poliiseja :D

Päätit siis liittyä taas meidän raihnaisten joukkoon, voi sinua :( Mitäs polvi, tuossa mukana roikkuu. Pirun kipeä ja tuli tänään pitkästä aikaa käytettyä hissiä kun rappusissa menee yhdellä jalalla hyppelyksi.:dance:

Mikäs jalkaan nyt tuli, vanhat vammat kolottaa vai?

Voi eikä, joko lääkärille vie tie? :(

Mulla on toisen jalan isovarpaan se "päkiän nivel" niin kipeänä, että kävely sattuu ja samoin varpaan liikuttaminen. Ei taida kestää loikkia ja tällaista juoksumäärää. Lapsesta asti siinä on ollut sellainen juttu, että jos ojennan niljan ja heilutan varpaita ylösalas, niin se nivel ratisee hirveästi. Joku on epäillyt nivelrikkoa siinä, ja pahoin pelkään nyt että joudun lääkäröimään. Oon täällä jo itkua vääntänyt, kun oon tajunnu että jos sieltä jotain tuollaista löytyy, niin saan sanoa heihei haaveille juoksuradoille palaamisesta.

Voi eikä, joko lääkärille vie tie? :(

Mulla on toisen jalan isovarpaan se "päkiän nivel" niin kipeänä, että kävely sattuu ja samoin varpaan liikuttaminen. Ei taida kestää loikkia ja tällaista juoksumäärää. Lapsesta asti siinä on ollut sellainen juttu, että jos ojennan niljan ja heilutan varpaita ylösalas, niin se nivel ratisee hirveästi. Joku on epäillyt nivelrikkoa siinä, ja pahoin pelkään nyt että joudun lääkäröimään. Oon täällä jo itkua vääntänyt, kun oon tajunnu että jos sieltä jotain tuollaista löytyy, niin saan sanoa heihei haaveille juoksuradoille palaamisesta.

Ei nyt vielä, on se jo paljon parempi kuin eilen. Toi sun varvas kuulostaa ehkä nivelrikolta tai sitten niveltulehdukselta. Omalla kohdalla samassa paikassa ollut niveltulehdus oli tosiaan niin kivulias, että jalalle ei painoa uskaltanut ollenkaan oikeastaan laskea ja pienikin kosketus sattui. Kannattaa käydä näyttämässä, siitä saatetaan ottaa nivelestä nestettä, mutta ainakin saat kunnon lääkkeet. Kannattaa myös pitää se ehdottomasti lämpimänä.

Saako nukutuksen, jos nivelestä otetaan nestettä tai pistetään kortisonia tms sinne? Mun suurimpiä ällötyksenkohteita on nimittäin luut, nivelet, rustot yms, en kestäis sitä että sinne tungetaan neula.
Kiitos vinkistä, hain villasukat heti jalkaan!

Saako nukutuksen, jos nivelestä otetaan nestettä tai pistetään kortisonia tms sinne? Mun suurimpiä ällötyksenkohteita on nimittäin luut, nivelet, rustot yms, en kestäis sitä että sinne tungetaan neula.
Kiitos vinkistä, hain villasukat heti jalkaan!

En mie tiedä, mua yleensä pistetään ja sitten vasta kysytään et mites, onko neulapelkoa tai mitään :D On mun käsivarsi ollut joskus aika hirveän näkönen kun harjottelija koitti ottaa verta. Useampi epäonnistunut yritys ja kaks kertaa koko suonen läpi mennyt pisto. Kuitenkin aika helkutin näkyvät suonet :D

En mie tiedä, mua yleensä pistetään ja sitten vasta kysytään et mites, onko neulapelkoa tai mitään :D On mun käsivarsi ollut joskus aika hirveän näkönen kun harjottelija koitti ottaa verta. Useampi epäonnistunut yritys ja kaks kertaa koko suonen läpi mennyt pisto. Kuitenkin aika helkutin näkyvät suonet :D

Makasin viime kesänä rauhaskuumeessa sairaalassa, jolloin sisään pumpattiin tavaraa normitipan ja jonkun erilaisen kanyylin kautta. Kaikki muut vapaat verisuonet hyödynnettiin ottamalla verikokeita paristi päivässä. Ihoni on vaalea, eli siinä näkyvät jäljet helposti. Näytin loppukesän narkkarilta!

Makasin viime kesänä rauhaskuumeessa sairaalassa, jolloin sisään pumpattiin tavaraa normitipan ja jonkun erilaisen kanyylin kautta. Kaikki muut vapaat verisuonet hyödynnettiin ottamalla verikokeita paristi päivässä. Ihoni on vaalea, eli siinä näkyvät jäljet helposti. Näytin loppukesän narkkarilta!

Hieno tunne eikö olekin! Ihmiset tuijottaa silmät suurina jos sattuu jossain kulkemaan t-paita päällä. Sama se oli kun ojentajassa oli iskun aiheuttama repeämä ja puoli olkavartta ihan sinisenä :D Olihan se törkeän näköinen, mutta välillä tuntuu ettei ihmiset oo nähnyt mitään vammoja.

Hieno tunne eikö olekin! Ihmiset tuijottaa silmät suurina jos sattuu jossain kulkemaan t-paita päällä. Sama se oli kun ojentajassa oli iskun aiheuttama repeämä ja puoli olkavartta ihan sinisenä :D Olihan se törkeän näköinen, mutta välillä tuntuu ettei ihmiset oo nähnyt mitään vammoja.

Mää voisin vaihtaa pakkisnimimerkikseni vamma. Ja perustaa tredin Pakkiksen sairastupa.

Ei, eikä sitä yleensä tarvitakaan. Kipu kasvattaa luonnetta.

Tervehdys yön kiitäjät!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom