Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uskallakin koskea mun Heinziin :curs:

Ei stna, tj9. Onkohan se ihan normaalia jos vähän pelottaa ja kaduttaa...

Ai mikä?

Jouduin ostaan Felixiä kun ei tossa lähi siwassa ollut Heinziä, ne saat rauhassa hakea pois jos siltä tuntuu.
Ilmeisesti sulla joku fiksaatio MUIDEN ketsuppeihen on.

Hyi, jotain heintsiä.
Pelottaminen on normaalia, mutta jos kadutttaa niin kannattaa jättää ehkä väliin.

Heinz on ylivoimasesti parasta tsuppia. Ja kaduttaa eniten lähinnä se hinta, sit tottakai myös se lopputulos kun en edes tiedä mitä tuleman pitää exactly. Huijui. Hyvä siitä tulee. Pitää nyt vähän pessimisti olla ettei pety niin kovasti :D

Ketsuppia laitetaan ainoastaan jauhis+makaroni settiin ja ranuille. Piste. Niin, ja lihikseen. Huutomerkki.

Ei ole edes nylkytetty saati sitten jyystetty, rynkyttämisestä puhumattakaan. Mä säästän itseäni sulle:)

Millainen? Taitaa olla eka kun noi jänskättää.
Mulla ei ole yhtään, pelkästään rituaaliarpia:evil:
Vois kyllä ottaa jonkun HONOUR IN BLOOD käteen.

No ei ole eka. On vaan niin pirun näkyvällä paikalla ja edellistä jonkun verran isompi että sen takia niin jänskättää :D

Mä säästän itseäni sulle:)

No uuu. Hei te 2, get a room ;) :D

Ei ole edes nylkytetty saati sitten jyystetty, rynkyttämisestä puhumattakaan. Mä säästän itseäni sulle:)

Voi kun romanttista :haart: ..kauhialla paineella sitten. ;)

MainImageUnbranded_MAY.jpg

Ruusukimpun teille toisin.Kas rakkautemme tähden.
Uskalias oisin, kuinka rakkautemme houkuttaakaan.
Sanomatta sanaakaan, kuin haavanlehti, luo rakastetun ehti.
Aina uskollinen ma oisin.
Sydän tämän ritarin, vuoksemme huokaa.

Siinä teille romantiikkaa:D

Kylläpä SEAGRAMin runosuoni sykkii... :D

Back
Ylös Bottom