Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

7min päästä tulee free spinnejä Paffille ja niitä tässä pitäis valvoa ja pyöritellä jos sieltä vähän jopa jotain rahaa tulisi (turha toivo).

Lainaillaan itseään sen verran että kyllä sieltä sellaiset ihan kivat 30e tuli. Viimeisen kolmen päivän aikana yli 150e voitolla :)

Multa loppu tänään ketsuppi kesken :( Byrdi kerenny jo jääkaappiin. Taas? :eek: :wtf: :kuola:

Mä tuun ja piillotan teidän kaikkien tsupit! :evil:

Sain yöllä katottua The Eventin loppuun ja nyt on tylsää. Sanokaas mitä sarjaa alan vahtimaan seuraavaksi. Mielellään jotain samantyyppistä jos löytyy. Katoin ekan jakson Game Of Thronesia, ei iskenyt. Kenties se paranee myöhemmin?

Kaverin statusta lainaten: "hammaskiveä tulee syljenerityksestä, tupakasta, kahvista ja mulkusta...". Oppi tänään jossain koulutuksessa/töissä.

Uskallakin koskea mun Heinziin :curs:

Ei stna, tj9. Onkohan se ihan normaalia jos vähän pelottaa ja kaduttaa...

Hyi, jotain heintsiä.
Pelottaminen on normaalia, mutta jos kadutttaa niin kannattaa jättää ehkä väliin.

Ihan vapaasti. Saapahan syyn kokata parempaa ruokaa :D

Tsuppi on SE ruoka. Aina kun jotain safkaa tehdään niin se on vaan lisuketta sille ketsupille.

Tsuppi on SE ruoka. Aina kun jotain safkaa tehdään niin se on vaan lisuketta sille ketsupille.

Pyh ja pah. Jos ei jaksa kunnon tomaattikastiketta vääntää niin silloin voi ketsuppia käyttää hätävarana, mutta ei sitä oikeestaan tuu muuten mihinkään tungettua. Ranskiksetkin on parempia ilman.

^^ Minä laitan ketsuppia melkein kaikkeen. Jopa kanasalaattiin ... :D
Monesti jos ketsuppi on loppu, jää sitten kokonaan syömättä. Sitten tärisen koko yön ja aamun että pääsen ostamaan lähikaupasta taas lavallisen :haart:

En ees muista milloin viimeksi oon tsuppia käyttänyt ruoan kanssa. Ruoka maistuu yleensäkin niin hyvältä, että tsuppi vaan pilaa sen. :D

Paitsi jos ranuja/makkaraa/makrulootaa syö.

Eikös sun pode pitäis olla innoissas tulevasta? :eek:

Back
Ylös Bottom