Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jumankekka, täällähän on kunnon arvauspelit menossa :D Mä oon niin huono näissä etten ees yritä veikkaa mitään. Huimannäköinen kapistus Tepen linkittämänä, mahtaa olla kyllä uskomaton tunne mennä tota vauhtii maanpintaa pitkin.

Puuttuu vielä miksi niin teen ??

995

Lasket meikäläisen punnerruksia (teen aika hitaasti, kunnon pito ala-asennossa ja skriivaan samalla yötrediin).

Ei vaiskaan, omia yötrediviestejä lasket. KALJA!'

edit. Vaadin, että olut lähetetään minulle postitse, kirjatulla kirjeellä, jos olen oikeassa.

Lasket meikäläisen punnerruksia (teen aika hitaasti, kunnon pito ala-asennossa ja skriivaan samalla yötrediin).

Ei vaiskaan, omia yötrediviestejä lasket. KALJA!

KALJA !! Vannon kautta kiven ja kannot, että sen sulle vielä tarjoan !!!...

997

XairaXille unet kauniit ja kompsista, nainen on kyllä parhaimmillaan upea näky :)

Kattokaa vaan peiliin siellä. Senkin hottikset...:dance2:

998

Pitäs jaksaa alkaa kyykkäileen kevyesti. Lienee pakko, ettei tämä 6 vuoden "treenitauko" venähdä enää pitemmäksi...

Kurkkasin, suht kireeltä tuo masukin näyttää vielä vaikka pussillisen karkkii oonkin jo melkein tälle yölle vetässyt :D

:kuvia: ---> Pictures or didn´t happen !!!!!

999

Odotan vielä, että se kuva ilmestyy tähän. Hop hop Bicho, älä joudu vastuuseen mun tekemättömyyksistä.

:kuvia: --->Pictures or didn´t happend !!!!!

999

Päätin jääkaappi tempauksen jälkeen et ei enää enempää settii musta tänne :D Mut oota ku pääsen himaan ni tykitän privana sulle sellasen määrän niitä että pyydät jo lopettamaan :D

Ja mitä ihmettä.. missä on omituiset otukset tältä iltaa?

Ja sitten tosiaan se postaus nro: 1000 tähän Omituisten Otusten kerhoon..

Juhlistan sitä yhdellä maailmanhistorian parhaista biiseistä !!!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Päätin jääkaappi tempauksen jälkeen et ei enää enempää settii musta tänne :D Mut oota ku pääsen himaan ni tykitän privana sulle sellasen määrän niitä että pyydät jo lopettamaan :D

Ja mitä ihmettä.. missä on omituiset otukset tältä iltaa?

Ja tämänhän otan sitten lupauksena....:wtf:---> :)---->????Lopettamaan, no way....

Otollinen aika alkaa tehdä psykologian sovellustyötä, joka pitää palauttaa ennen koetta. Koe alkaa kahdeksalta.

e. Wordi sammu itestään. Ei saatana, vartin työ hukkaan!

Meneeks läpi jos tykitän jotain sotanorsujen kuvia ominani?

Mitäpä luulet ?

Tiiän jo miltä näytät... Ja mulla on valokuva muisti...Mut, jos välttämättä haluat: Pistähän ronsuja tulemaan.

Back
Ylös Bottom