Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No en kyllä parin tunnin pöydällälillumisen jäläkeen jois. Kauanko se ehti siinä oleilla?

Hmm en mä taida luottaa sun arvioos sitten. Kerran join avatusta maitopurkista joka oli ollu pöydällä 8h ja ihan riittävän hyvää oli uudelleenkylmennettynä. En oo varma kauanko toi ehti olee pöydällä, mutta 36-48h.

Hmm en mä taida luottaa sun arvioos sitten. Kerran join avatusta maitopurkista joka oli ollu pöydällä 8h ja ihan riittävän hyvää oli uudelleenkylmennettynä. En oo varma kauanko toi ehti olee pöydällä, mutta 36-48h.

No hyi helvete, en voi kyllä hyvällä tahdollakaan suositella, mutta ihan omalla vastuulla toki!

Eki, mää tulen viekkuun!

"Pastöroitu maito tulisi säilyttää kaupoissa, suurkeittiöissä ja kotona +2.+8 asteessa valolta ja hajuilta suojattuna. Nyrkkisääntönä on, että jokainen 2 astetta ylös tai alaspäin säilytyslämpötilassa puolittaa tai kaksinkertaistaa maidon säilyvyysajan. Säilytyslämpötilan lisäksi säilyvyyteen vaikuttavat useat eri tekijät, kuten raakamaidon mikrobiologinen laatu, pastöroinnin kestävien mikro-organismien laji ja määrä, pastöroinnin jälkeen kontaminoituvien mikrobien laji ja määrä, sekä pakkausmateriaali. Pastöroidun maidon parasta ennen ajankohta on 6 vuorokautta pakkauspäivästä"

Siinä Elulle! :) Kuinka paljon sun huoneenlämpö on?

Olipa iha saakeli hyvä sali tänää :hyper: Kyl se siitä! Tää vkl menee kyl aika tylsäst koulus ja duunis.. Kyl mä sen vapaan vkl viel saan!

Ohhh willie nelsons not a criminal
He was busted with some shrooms and with some weed
(outlaw deperado)
Ohhh willie nelsons not a criminal
So wont you let old willie be free

Kuka osti mulle VIPit? Kuka tunnustaa?

Vahanko olin iloinen kun huomasin etta mulla on taas nuuskamuikkunen :haart:

Jaahas, koko huominen päivä tungettu täyteen pihatöitä, sitte luokkaretkelle sunnuntaina ja sitte sieltä tullessa pääsee taas joen (tulvan aikaan) tuomia tukkeja tuolta rannasta kanniskelee pois ja pilkkoo puita. Sitten alkaakin kesätyöt ja saa tehdä taas lisää pihatöitä... No on sen verran raskasta ettei tartte punttia ajatella. Samperi kun pitäis ostaa vesuri, kirves, tukkisakset (kun pääsivät hukkumaan talvella...).

Onkos kellään kokemuksia tästä kännykästä, onko mitään paskoja juttuja? (pitäis kännykkäki ostaa):

http://www.nokia.fi/tuotteet/kaikki-puhelimet/nokia-n900#/main/landing

^^ on kokemusta. 3kk aikana kun puhelin oli, niin niistä 2.5kk se oli huollettavana. Ei pysty vastaanottamaan kuvaviestejä jne. never again :D
Nyt kys. rottelo lepää järven pohjassa.

Kuka osti mulle VIPit? Kuka tunnustaa?

Vahanko olin iloinen kun huomasin etta mulla on taas nuuskamuikkunen :haart:

Tekeekö täällä joku tommosia? :wtf: Täähän on kuin AS. :D

^^ on kokemusta. 3kk aikana kun puhelin oli, niin niistä 2.5kk se oli huollettavana. Ei pysty vastaanottamaan kuvaviestejä jne. never again :D
Nyt kys. rottelo lepää järven pohjassa.

Ok, tietää vaan minkä ostaa, oma kännykkä on saanu niin paljo kolhuja et alkaa jo pikkuhiljaa sekoilee.

Nokian E7* puhelimia suosittelen. Itsellä E72 ja on pudonnut satoja kertoja ja ottanut vaikka mitä damagea eikä todellakaan ole hajoamassa :D Ohjelmiston kanssa ei ole IKINÄ ollut mitään häikkää. Itse tykkään qwertystä puhelimessa, kun tulee käytettyä päivittäin tunti - pari nettiä sillä ja naputeltua reilu 1000 tekstaria kuussa.

Just piti kysyä että minkälainen puhelin sitten on Nokia E72... Ilmeisesti hyvä, eikö ole yhtään seonnut niin että pitänyt takuuseen viedä?

Ostaisin mut liian kallis ja en tykkää kosketusnäytöistä, pakko olla joku perusnäppäimistö ainakin itsellä puhelimessa. :D

Just piti kysyä että minkälainen puhelin sitten on Nokia E72... Ilmeisesti hyvä, eikö ole yhtään seonnut niin että pitänyt takuuseen viedä?

Ei! Ja oon muuten antanut runtua :D Koskaan ei oo millään tapaa sekoillut. IMO parasta nokiaa koko E7* sarja. Oon jopa hakannut ..öhm.. erinäisiä objekteja tuolla puhelimella eikä oo hajonnut :D

Joo pelkkä kosketusnäyttö on paskaa.

Ok, täytynee viä kysellä parilta kaverilta kellä on ollut tuo että toimiko heillä hyvin. Mennyt niilläki paskaks kovasta iskusta ja esim. maahan tippunu ja jollain traktorilla ajettu päältä, jotain tota tyyliä.

Back
Ylös Bottom