Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Älä lannistu, teude.

En lannistu, on VIIKONLOPPU! Jos vähän söisi ja koittaisi käydä salilla. Tai sitten pienet päikkärit ja sitten sali.

Mitä jos söisit, ottasit päikkärit ja sitten sali?

Huhhuh. Korvia särkee. Viisitoista kilometriä kahden naisen kanssa samassa autossa ja voi helvetti sitä molotusta. Kyllä asiaa riitti. Hirveä huuto ja melskaus ja meikäläinen hiljaisuutta rakastavana ihmisenä ihan hajoamassa. En tykkää kielellisesti liian lahjakkaista ihmisistä. Itse olisin koko päivän turpa kiinni, jos voisin.

Tunnin kävelylenkki asfaltilla ja kaksi lepopäivää sen jälkeen sairastaen. Nyt penikoihin sattuu niin paljon, että meinaan välillä itkeä kun särkee niin paljon.

tumblr_llagcvo5Hh1qelvzeo1_500.gif

Ai mitä, ellyä sattuu taas johonkin / itkettää ?!?! :D

Tuutko kattomaan mun kanssa Leijonakuningas 1:sen tänään? Aattelin vilkuilla sen tässä jossainvaiheessa :)

Hohhoijaa, yleisvituttaa kaikki niin maan prkleesti ja tylsistyttää. Ei nyt oikein toisaalta nappaa mikään tekeminenkään. Paitsi! Yhden asian keksin just: tekis pirusti mieli mennä Heseen.

E. kuuntelen pelimusiikkia Youtubesta. Oon friikki.

Hohhoijaa, yleisvituttaa kaikki niin maan prkleesti ja tylsistyttää. Ei nyt oikein toisaalta nappaa mikään tekeminenkään. Paitsi! Yhden asian keksin just: tekis pirusti mieli seksiä.

E. kuuntelen pelimusiikkia Youtubesta. Oon friikki.

Noin mä sen luin... :(
Piti ihan tarkistaa pettyäkseen että siinä olikin jotain muuta :D

Ai mitä, ellyä sattuu taas johonkin / itkettää ?!?! :D

Tuutko kattomaan mun kanssa Leijonakuningas 1:sen tänään? Aattelin vilkuilla sen tässä jossainvaiheessa :)

Anteeksi. :( Lähtee tuolta nilkasta vaan niin jumalaton säteily sääreen, ettei hirveesti tee mieli liikkua.

Tulen, en ookkaan ikinä nähäny Leijonakuningasta! :)

Mulle kelpais kans Heseruoka :kuola:

elly: 2100 alkaa, käykö?

elly kauankohan avaamattoman maitopurkin täytyy olla huoneenlämmössä, että sitä ei enää kannata juoda? Mulla oli jostain selittämättömästä syystä unohtunu avaamaton maitopurkki pöydälle... parasta ennen 28.5.

wat??!?!?!

Jep! :D

elly: 2100 alkaa, käykö?

Sopii, onko sulla vieläki peitto? :)

elly kauankohan avaamattoman maitopurkin täytyy olla huoneenlämmössä, että sitä ei enää kannata juoda? Mulla oli jostain selittämättömästä syystä unohtunu avaamaton maitopurkki pöydälle... parasta ennen 28.5.

No en kyllä parin tunnin pöydällälillumisen jäläkeen jois. Kauanko se ehti siinä oleilla?

Back
Ylös Bottom