In Flames - Sounds Of A Playground Fading

Muhun iski tuo uus biisi. Aika pitkälle mennään edellisen levyn fiiliksellä. Just sopivan rentoa kesämusaa hyvin soitettuna.

Ei tuo nyt huono biisi ole. Ja kuten jo sanottu, In Flames ei ole tehnyt vielä yhtään huonoa levyä vaikka tyyli on muuttunut melko radikaalisti joka levyllä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Samoillalinjoilla mennään, ei mitään suurta herättänyt ensimmäisillä kuuntelukerroilla. Nyt useamman kuuntelun jälkeen alkaa jo kuullostamaan ihan ok:lta. Toivottavasti saadaan hyvä levy ensi kuussa :rock: Vieläkun tulisivat heittämään oman keikan Suomeen, ei oikein tuo Sonisphere innosta.

Linkki toimii mulla!

Fapfapfap... :hyper:

Deliver Us on nyt mitä on, mutta tää A New Dawn palautti kyl uskon tulevan lätyn suhteen!

Itse olen kuunnellut levyn läpitse Kaaoszinen päätoimittajana ja voin sanoa, että sielä on sekä hyviä biisejä, että todella huonoja biisejä.. Hyvät veisut rautaa ja paskat on kyl tosi syvältä... www.kaaoszine.fi on siis sivusto mitä ylläpidän.. jos joku ei oo käyny ni käykää ihmees tsekkailemassa. Sielä on rokkia ja metallia pilvin pimein!

Itse olen kuunnellut levyn läpitse Kaaoszinen päätoimittajana ja voin sanoa, että sielä on sekä hyviä biisejä, että todella huonoja biisejä.. Hyvät veisut rautaa ja paskat on kyl tosi syvältä... www.kaaoszine.fi on siis sivusto mitä ylläpidän.. jos joku ei oo käyny ni käykää ihmees tsekkailemassa. Sielä on rokkia ja metallia pilvin pimein!

Kaaoszine? Ikinä kuullutkaan. No, ei vaan, joka päivä tulee käytyä siellä :thumbs:.

Albumin nimikkobiisiä ei tähän topicciin ollutkaan vielä nähdäkseni laitettu:

In Flames - Sounds Of A Playground Fading

Ja tällä postilla ajankin itseni forumille. Aloittelijoiden osiota onkin jo luettu ahkerasti. ;)

Mielestäni tämä ja tuo A New Dawn kuulostavat todella hyviltä. Enkä kyllä teilaisi tuota Deliver Usiakaan, mielestäni ihan kelvollista settiä sekin.

Itte en kyllä oikeen oo perustanu In Flamesin uudemmasta tuotannosta, mutta tuo a New Dawn oli ihan kuunneltava raita. En oo vielä menettäny toivoani tän yhtyeen suhteen, mutta tällä hetkellä ei tämä uudempi tuotanto oikein iske.

Olihan tuo edellinen levy jo harppaus kaupallisen scheissen suuntaan, vaikka edelleen oikein hyvää settiä silti. Hyvältä vaikuttaa tämä uusikin, joskin vielä enemmän mainstreamia noiden parin kuullun biisin perusteella, Fridenin äänikin yllättävän kliini ja jotenkin prosessoidun kuuloinen. Deliver Us alkoihin jo Radio Rockilla soimaan ja eiköhän se raiskata tässä kesän aikana aivan loppuun jatkuvalla soitolla.

Kaaoszine? Ikinä kuullutkaan. No, ei vaan, joka päivä tulee käytyä siellä :thumbs:.

Ennen nimi oli hcsanomat.fi, englanninkielinen vastine sivulle oli hardcoresounds.net, mutta nyt keskitytään tähän suomalaiseen saittiin mikä tosiaankin pyörii KaaosZine -nimen alla, vasta noin kuukausi tämän nimen turvin menty eteenpäin. - Niko / KaaosZine

Ennen nimi oli hcsanomat.fi, englanninkielinen vastine sivulle oli hardcoresounds.net, mutta nyt keskitytään tähän suomalaiseen saittiin mikä tosiaankin pyörii KaaosZine -nimen alla, vasta noin kuukausi tämän nimen turvin menty eteenpäin. - Niko / KaaosZine

hcsanomat.fikin tuli hyvin tutuksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom