Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uskaltaiskohan sitä tänään mennä isojen poikien sekaan kattomaan penkki- ja tukkipunnerruskisoja, kun nyt kerta niin lähellä järjestetään. Alberttokin osallistuu.

Mie tiesin tän elly. :D Ei mulle kurjuutta kummempaa, no ei vaiskaan! Tässähän tämä menee omalla painollansa. Jos kävis harrastaa tuota Pandakarhun suosimaa lentolajia nimeltään aerobinen. :) Entäs sulle?

Haha, oon ennalta-arvattava! :D Kohta saa syödä välipalaa ja sitten voisi vähän tehdä kouluhommia. Sitten voisi käydä kävelyllä koiran ja mamman kanssa. :) Hyvää kuuluu, tässä ipodi pauhaa ja pompin ympäri taloa sheikaten! :D

Erittäin. ;) Se on hyvä että nuorena riittää energiaa. Sitten ku pääset minun ikään, niin huomaat että pomppiminen on vaarallista kun luut ratisee osteoporoosin takia. Väärä alastulo ja nilkka väärinpäin. :D

Go for it, girl! Chocolattea joka ruumiinosalle! Whoo!

No joo tuo on kyllä toinen, teude. :D

Apua! Yritättekö te kasvattaa mulle entistäki muhkeampia pakaroita? So fluffy I'm gonna die?

Olisin odottanu ennemminki sellasta reeniä horo siin o ämmille läksyy -tsemppiä! :D

Erittäin. ;) Se on hyvä että nuorena riittää energiaa. Sitten ku pääset minun ikään, niin huomaat että pomppiminen on vaarallista kun luut ratisee osteoporoosin takia. Väärä alastulo ja nilkka väärinpäin. :D

Go for it, girl! Chocolattea joka ruumiinosalle! Whoo!

No, you know me, ei tuo hirveen epätodennäköinen tilanne meikäläisellekkään oo! :D

Panda, pikkusiiseli kiittää! :) Minä en sorru, en varmasti!

elly rakkaani, jos sulta kysyttäis, että ootko huomionkipeä, mitä vastaisit?

En syönnyt, sää saat ne! Mää täytin vesipullonki jo valamiiks, ettei sulle tuu jano kun suklaata syöt. :)

Kiitos :)

Back
Ylös Bottom