Ah, okei. No mulle sanottiin kyllä että maanvaraisessa laatassa muovi on AINA pakollinen.
Mihinkäs suuntaan sen laatan olisi tarkoitus kuivaa, jos allakin on vielä Finnfoam?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ah, okei. No mulle sanottiin kyllä että maanvaraisessa laatassa muovi on AINA pakollinen.
Tänään jaksoi jo päivitellä blogiin kuvat homman etenemisestä, tai siitä, miten se ei oikein näytä etenevän.
http://vanha-talo.blogspot.com/
.Sitähän minä(kin) ihmettelin pari postausta taaksepäin. Ehkä joku tietää?Mihinkäs suuntaan sen laatan olisi tarkoitus kuivaa, jos allakin on vielä Finnfoam?
Sitähän minä(kin) ihmettelin pari postausta taaksepäin. Ehkä joku tietää?
Timba
Miks sulla on noissa 4 rasian ryhmissä väli kahden rasian välissä? Kuvasta ainakin katsottuna se on vieli niin pieni väli, että siihen ei tule mahtumaan peitelevyt.
Timba
Miks sulla on noissa 4 rasian ryhmissä väli kahden rasian välissä? Kuvasta ainakin katsottuna se on vieli niin pieni väli, että siihen ei tule mahtumaan peitelevyt.
Jaa-a. Sähkäri pisti rasiat kasaan valmiiksi ja itse kiinnitin sen mukaan. Eli en tiedä mikä taika tuossa on. Saa sitten sähkäri keksiä peitelevyt jos homma noin on. Jostain syystä tuossa kohdassa noin oli, muualla ei ollut. Kai tuohon joku syy on. Selvitellään jossain vaiheessa.
heikkovirta- ja valovirtapistorasiat laitetaan yleensä eri peitelevyn alle, jolloin maallikkokin voi turvallisesti ronkkia sitä heikkovirtakalustetta ilman, että on vaarassa saada sähköiskua. Tätä varten myydään sellaista välinysää, jonka avulla peitelevyt tulevat kiinni toisiinsa, eikä väliin jää mitään ikävää rakoa.
Toki näin on, pari kommenttia omituisuudesta johtuu tästä kuvan asennuksesta:
![]()
Nuo rasiaryhmät ovat liian lähellä toisiaan jotta peitelevyt mahtuisivat paikoilleen. No peitelevyä vuolemalla ja tetramassalla tuon voinee fiksailla, eikä sitä kukaan huomaa.
Onko 4-osainen peitelevy liian lyhyt tuohon väliin?
Ja yksi kyssärikin olisi, eli miten oikeaoppisesti höyrynsulku kiinnitetään ikkunan kohdalla?
![]()