Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vanha kunnon "missä vitussa sitä taas ollaan" - herätys. Pitkästä aikaa. Nyt taksissa kauheissa oloissa ja taksikuski vaan nauraa partaansa. Perkele :D

Onneks olkoon! Ei se kuitenkaa jää siihen pariin lasiin ;)Mulla on synttarit :dance: Saan vihdoin juoda laillisesti alkoholia jokaisella mantereella.
Aion laittaa ranttaliksi ja syoda pitsaa (!!), minka jalkeen ehka pari lasia viinia/olutta hyvassa seurassa. Maanantaina koe, joten ei viitsi hirveasti riehua![]()
Mulla oli synttärit torstaina. Aloitin dokaamisen keskiviikkona, tänään oli vielä tarkoitus jatkaa, mutta ei pysty, kun olo on niin kaamea.
Kaamea morkkis, vaikken edes usko tehneeni mitään järkyttävän typerää.

Mulla oli synttärit torstaina. Aloitin dokaamisen keskiviikkona, tänään oli vielä tarkoitus jatkaa, mutta ei pysty, kun olo on niin kaamea.
Kaamea morkkis, vaikken edes usko tehneeni mitään järkyttävän typerää.
Muutama kylmä karpalo lonkero auttaa uuteen nousuun jos vaan haluja riittää.. Kumma juoma kyllä ku se on melkeen ainut mikä menee hyvin alas kovimmassakin kanuunassa. Itsellä tekis kovasti mieli kupittaa mutta joudun odotteleen ens viikonloppuun...:curs: Piti muija päästää työporukan kans kaupungille ja jäädä itse viettään lasten kans yhteistä aikaa
Tämä halu juoda on vain ja ainoastaan ton liian hyvän kelin syytä..