Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Treenailen salilla, joka on jäähallin yhteydessä ja seuran joukkueet käyttävät salia alkulämmittelyyn. Salille tullessani huomasin, että tyttökiekkojoukkue on alkulämmöillä salilla. Aloin tehdä rinnallevetoa ja kävin sarjojen välissä nopeasti pukukopissa täyttämässä juomapullon. Palatessani pukkarista tajusin, että joukkueellinen tyttökiekon tulevaisuuden lupauksia venytteli metrin säteellä mun tangosta ja osa käytti jopa tankoa hyväksi venytyksissään. :wtf:

Treenailen salilla, joka on jäähallin yhteydessä ja seuran joukkueet käyttävät salia alkulämmittelyyn. Salille tullessani huomasin, että tyttökiekkojoukkue on alkulämmöillä salilla. Aloin tehdä rinnallevetoa ja kävin sarjojen välissä nopeasti pukukopissa täyttämässä juomapullon. Palatessani pukkarista tajusin, että joukkueellinen tyttökiekon tulevaisuuden lupauksia venytteli metrin säteellä mun tangosta ja osa käytti jopa tankoa hyväksi venytyksissään. :wtf:

:hyvä::hyper::hyvä::D:hyper::hyvä::lol2::hyvä:

Yksi paita, joka menee aina hetkessä läpimäräksi, muuten on just hyvin istuva.
Tiedä sitten mitä materiaalia on, samaa ei tapahdu yhtä helposti muiden paitojen kanssa.

Loukkasin oikean sormen peukalon viikko sitten, kun tein maastavetoa, ja päästäessä painoa alas, niin pidin siitä kiinni ja yritin jarruttaa
niin siinähän se vääntyi melko pahasti. Vieläkin kipua tuntuu ja liikkuvuus on huonoa.

Itselleni on aianakin käynyt nolosti penkkiä tehdessä:
Olen tehnyt ihan sopivilla painoilla, yrittämättä esittää mitään, mutta viimeinen toisto onkin ollut liikaa. Yksin kun olen reenannut ilman varmistajaa, on salin toiselta puolelta juossut sankari jos toinenki nostamaan tangon ylös, joskus huutaen "odota odota iha rauhassa, mää tulen auttamaan". Tästä opin, että kysyn voisko joku tulla varmistamaan, tai sit en tee loppuun asti.

Sitten salilla jossa käyn, niin hyvin yleinen asuste miehillä on farkut+ t-paita tai farkkujen tilalla tuulihousut(eihän ne ees jousta kunnolla/hengitä). Kyykkyä pääsee tekemään aina, sillä koskaan ne "vakkarit" ei tee muuta kuin yläpeltiä. PAITSI siellä on yks n. 30 v mies, joka tekee perseilykyykkyä(ei lähelläkään voimanostokyykkyä edes). Kauhee pihinä ja puhina. Ottais 30-40 kiloa pois ja tekis kunnolla.

Joskus siellä on jotain itseni ikäisiä jannuja, jotka yrittää mavettaa, rivettää ja kyykätä. Tekis mieli mennä korjaamaan, mutta en tiedä riittääkö parikymppisen neidon auktoriteetti niille heeboille.

Sit on tietty ne tyypit, jotka juoruilee ja samalla pohtii, minkä takia ne tulokset ei parane. :D

248363.jpg

Kyllä! Naminami.

Rakastan kesää, mutta hikoilu vähän vituttaa. Tai nolostuttaa lähinnä, tarvitse kun vähän jotain tehdä niin kainalot märkänä. Pitää hakea apteekista sellaista dödöä tuohon vaivaan, se vähän auttaa.

Hikolen kun sika, tarvitse kun miettiä treeniä niin jo hiki tippuu. Faijalta peritty tuokin vaiva prkl.

Rakastan kesää, mutta hikoilu vähän vituttaa. Tai nolostuttaa lähinnä, tarvitse kun vähän jotain tehdä niin kainalot märkänä. Pitää hakea apteekista sellaista dödöä tuohon vaivaan, se vähän auttaa.

Hikolen kun sika, tarvitse kun miettiä treeniä niin jo hiki tippuu. Faijalta peritty tuokin vaiva prkl.

Kannattaa kokeilla apteekista Absolut torria, toimii hyvin kerran viikossa käytettynä. Pari ekaa kertaa kirvelee ilkeesti, mutta sit helpottaa. ;)

Ja vitutus: Kesätyöt. Tai oikeastaan niiden puute... :jahas:

Noh jos ny muutki niin minäkin...

Oltiin tos naispuolisen kaverin kanssa salilla noin reilu kuukausi sitte, hän halus tulla kattomaan et miten reenaan ja halus itekki saada siten tietää mitä kannattaa tehdä jne... vaikka ei sitä multa kannata kattoa
mutta joo, siinä sitte oli vuorossa selkää, ja oli maastaveto vuorossa, muutaman lämmittely sarjan jälkeen rupesin repimään raskaita sarjoja, siinä sitte maitoa aamusta nautittuna, rupes maha mylvimään hieman.
Noh ei ole oikeen ollu aikeena naisten seuras hirveesti piereskellä, ja 4 vuoden kaveruuden aikana ei hän ole kuullut minun pieraisevan, kun tämä kaunis kyseinen sarjan viimeinen rutistus toisto tuli...
ei siinä mitään, pääsihän sieltä verrattoman kuulonen päräys, ja olin hieman nolona siinä ja ajattelin että hän ei kuullut sitä siinä ähkimisen yhteydessä, mut hetki miettimisen jälkeen, kyseinen nainen asiaa
sen kummemin mietittyä, sano sen kohtuu kovaan ääneen että kanssa reenajat kuulivat asian kanssa Totesin vaan kylmästi asiaan, Johan oli aikakin kuulla, ja tais muutki kuulla...
Tilanne raukes ja ruvettiin nauraan molemmat siinä ja huvitti se muitaki jonku verran oli muuten huvittavaa reenailla raskailla painoilla lopuks, ku joka väliin tuli kysymys, että pitääkö mennä kauemmas ?

Olen Pattayalla ja kolmatta päivää perinteisessä paskataudissa. Viihteelle tekisi mieli lähteä mutta ei se tässä kunnossa onnistuisi..

Väsyttää kun en saa kunnolla nukuttua ja väsymys aiheuttaa suurta vitutusta. Vielä suurempaa vitutusta aiheuttaa krooninen rahapula... Tartteis muutaman satasen just nyt tähän että sais kaiken maksettua..

Ilmeisesti harjoittelu ei olekaan palkallista kesälläkään. Jippii, ensi viikolla pääsee tuuraamaan ihmistä joka tienaa arviolta 2500 euroa kuussa, ja mitä siitä saakaan käteen? Opintotuen!

No perkele, ittee nakertaa sama asia. Tänään kurssilla sai istuu kainalot märkänä. Kiva myös kun muut liikkuu viel takeissa ja ite tulee t-paidalla ja muut kyselee, että eikö oo kylmä. NO EI

vitutus päällä ainaisesta sairastelusta........ Toista perkeleen viikkoa sairaana ja reenit kusee. Kaikkein vittumaisinta on se ,että teen lukion terveystiedon tutkimuksen oman treenipäiväkirjan pohjalta jossa ei oo liika tekstiä tällä hetkellä -.-

mun poikaystävää nolottaa olla mun lähellä, kun teen pahoja kyykkyjä tai mavetan rankkoja sarjoja, sillä saliähkymiseni kuulostaa kuulemma ihan muulta ähkymiseltä. :D

Olin vissii ite huumoriaa tänään salilla, en tosin tiedä miks. Joku jäbä nauro melkee suoraan päin naamaa ku katoin sitä kun sen jälkeen kun tein leukoja lisäpainoilla(?) .. koitin huvikseen vähän isommalla lätkällä vääntää jolla sain hikisen kutosen, tyyppi näytti siltä että repee :D kait ne leuat oli vähän vajaita mutta silti pisti hieman naurattaa :D

Back
Ylös Bottom