Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Olin koeajalla edellee ja nyt yks vakityyppi on tulossa pitkältä saikulta takas töihi ni minut viskattii sit pihalle koeajan puitteissa.... Ei siinä muuta ku että viel viikko sitte piti olla ihan selvää että duunit jatkuu vielä tän kuun jälkeenkin. Motivaatio ihan maissa lähtä taas uutta duunii ettimää..Himottais lähtä opisekeel ensihoitajaks mut ei anna rahatilanne periks yhtää. Lottovoitto ois kiva tähä välii...

Oppisopimuksella lähihoitajaksi ja siitä ylöspäin? Heh, vain ehdotus... Itse kyllä haen oppisopimusta lähihoitajaksi sooner or later :D

V-aihe.. Polvi kipeänä, kaveri sanoi että ehkä ristisiteissä jotain.. VOI VATTU jos se on ristisiteistä kiinni, sinne meni mun kesäliiga ja sali (ainakin kyykyt sun muut).

Siis te ketkä valitatte että nenä on tukossa, itse syön helokkikapselit, kutinalääkettä 4 kertaa päivässä ja rasvaan ihon 2 kertaa päivässä, mahdollisesti useammin. Itse ottaisin mielummin tuon nuhan.

Ja joo sori, on vaan pakko saada vittuilla jollekkin/kinata jonkun kanssa....

Varmasti syvältä. Itse en osaa asettua allergiasta kärsivän asemaan, koska en ole allerginen millekään. Ainakaan tähän mennessä ei ole löytynyt mitään, joka aiheuttaisi allergiaa. Kerran olen käynyt testissäkin (kuivien silmien vuoksi) ja sain puhtaat paperit. Mutta on sitä elämässä muitakin vitutuksen aiheita, jos vaikka onkin säästynyt allergioilta...

Koeviikon lähestyessä vitutus kasvaa. Nyt kun on viikko aikaa kokeeseen on semmonen passiivinen vitutus päällä ja pää ihan jumissa. Onneksi alkaa kesäloma sen jälkeen!

Tää nyt ei oo varsinaista salikomediaa mutta logiikan hiven jäi mulla uupumaan.
Tapasin exän baarissa, joka sitten kertoili että nyt on alettava treenaamaan kovaa, kun on päässyt naruuntumaan tässä viimesen vuoden aikana.
Ex: "Alotan dietin tossa parin viikon päästä"
Minä: "Aijaa, no eiks sun pitäny lihasta rupee kasvattaa?"
Ex: "Ei mutku tää on semmonen dietti et siinä kasvaa lihas!"
M:" Millanenhan dietti se on? Eikös sun pluskaloreilla silti kannattais olla?"
Ex: "Se on vähän sellasta ruuan kanssa kikkailua, 2-3 tunnin juoksulenkkiä viikossa ja pari punttista. Kyllä mä hei tiedän vähän paremmin kun noi mun kaverit neuvoo!"
M: "Right.. kauas meinasit dietata?"
Ex: "Tää dietti kestää joku about vuoden"

Jaaha.. mulle jäi epäselväks minkälainen maaginen lihasta kasvattava dietti oli kyseessä. Saas nähä minkälainen lihaskimppu vuoden päästä tulee kadulla vastaan.
Ainiin, alkoholi oli muuten sallittu tällä dietillä. Vois koittaa samaa.

Tapasin exän baarissa, joka sitten kertoili että nyt on alettava treenaamaan kovaa, kun on päässyt naruuntumaan tässä viimesen vuoden aikana.
Ex: "Se on vähän sellasta ruuan kanssa kikkailua, 2-3 tunnin juoksulenkkiä viikossa ja pari punttista. Kyllä mä hei tiedän vähän paremmin kun noi mun kaverit neuvoo!"

Jaaha.. mulle jäi epäselväks minkälainen maaginen lihasta kasvattava dietti oli kyseessä. Saas nähä minkälainen lihaskimppu vuoden päästä tulee kadulla vastaan.

Eikö sana dieetti tarkoita ylipäätään ruokavaliota? Ei se siis välttämättä liity laihtumiseen.

Ei sun exän nimi sattuis olee Sami, tuli vaa aika pahasti yks tuttu mieleen

Kyllä tuo dieetti taitaapi suomessa merkata aina miinuskaloreita :)

Ei kyllä meinaa. Välimeren dietti. Atkinsin dietti. Dietti = ruokavalio.

@Sadyy, mitä jos se meinas syklittämistä tolla dietillään? Tuollahan on pitkä ketju Intermittent Fastingistä, jossa porukka kiristelee ja kasvattaa lihasta.

Ehkä se unohti mainita mahdolliset "lisäravinteet" ja vuoden päästä joudut syömään sanasi?

Ei kyllä meinaa. Välimeren dietti. Atkinsin dietti. Dietti = ruokavalio.

@Sadyy, mitä jos se meinas syklittämistä tolla dietillään? Tuollahan on pitkä ketju Intermittent Fastingistä, jossa porukka kiristelee ja kasvattaa lihasta.

Noniin, jospa se olikin se! Kyselinkin et tulisko joku selko :D Buustaakohan se viina vielä sitä syklimistä sitte...

Täällä on parilla kaverilla vähän tota räikeemmät paidat; mustat hupparit joissa lukee takana ihan vitun isolla printillä:

KOHTA PANNAAN!

Pakko arvostaa, sillä ihan joka jätkä ei noita kehtaisi päällään pitää. :D Olen myös pannut merkille, että kyseisillä paidoilla saa ihailevia katseita vastakkaiselta sukupuolelta.

Vastakkainen sukupuoli tässä tapauksessa lienee nainen, joten veikkaan, että ne ihalevat katseet johtuvat siitä, kun ajattelevat, että "ovatpa siinä pojat rohkeasti oma itsensä, kun uskaltavat näin julkisesti tulla ulos kaapista ja kertoa suuntautumisestaan avoimesti kaikille."

Olet ihan oikeassa ei tuollaista kehtaa päällänsä pitää... ellei kulje koko ajan jo valmiiksi naislauma ympärillä.
Hugh Hefnerillä tuollaisen paidan ymmärtää, mutta kenelläkään muulla ei.

Jossain ohjelmassa todettiin, että on aivan sama, että mikä slougani siinä paidassa lukee... se tulkitaan "I'M A LOSER"

Ja se on diEEtti. Prkl teinit...

:D :piis:

Äijä nimenomaan tarkoitti miinuskaloreille siirtymistä ja kiristämistä. Sekä sitten lihasten kasvattamista ja dokaamista samalla kertaa.

Joskus sata vuotta sitten yksi kavereistani osti luontaistuotepuodista proteiinipurkin ja kun perjantai oli niin oltiin kaikki silloin dokailemassa.
Kaveri veteli proteiinipuristeita kourakaupalla ja huuhteli kossulla ne ales. Katteli samall hauiksiaan ja sainoi että kyllä kohta alkaa turpoamaan.
Yritin känissä sönkätä ettei se ihan noin toimi, mutta ei mennyt ihan jakeluun silloin homma ja kun purkin päällä vielä oli kuva pullistelevasta bodarista niin pakkohan niiden oli kullemma toimia.

Viimenen isopappa oli sitten lähtenyt pois. :( Toisaalta ihan hyvä ettei tarvi enää kuumaa kesää kärsiä missään vanhainkodissa, kun muutenkin jo niin huonossa kunnossa, mutta vituttaa ja harmittaa sliti.

Back
Ylös Bottom