Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Makaroni, juusto, palvikinkku, kananmuna, HMP, kurkku, tomaatti - salaattia...

Yammy. Siinä menneepi erätauko, kun munia alkaa keittelemään.

Kuulostaa hyvältä. Voisi itsekin tehdä jotakin kunnon purtavaa, tosin mitään lihapitoista ei ole enää jäljellä, paitsi makkaraa.
E: Vetäsinpä sitten paketillisen makkaraa :D

Uli uli uli uli u u UUUU! Erämaasta tuuli toi huudon vaienneen.

Prkleen migreeni :( Nyt tekisi mieli jädeä...Classic original, 3a erilaista suklaata nam. Toisaalta mua oksettaa.

Ei ole kivaa tuo päänsärky...=(

Taidan luovuttaa ja lähteä nukkumaan. Kello soimaan hieman aikaisemmin, että saa rytmin torstaiksi kuntoon.

Ötyjä sitten. Meitsi aatteli kattoa kummatkin...

Mene sinne sohvalle sitten katsomaan, että Bolts saa muutaman maalin aikaan.

Kattelen koneelta. Eilen tuli suorana Sport Prolta.

Edit: Tässä mun mopossa kannettavassa ei ole liittimiä. Joten tästä töllötän.

Ei se uni tullutkaan.

No ylläri :D Nukkumatti tehenynnä oharit kun et ole menny nukkumaan silloin kun pitäisi. Soo soo.

Soon muuten jännä miten toisinaan yövuoron jälkeen kun herää joskus iltapäivällä tai alkuillasta, on ihan törkeen krapulainen olo - oot hikoillu lakanat märiksi ja päässä humisee. Sit loppu päivä menee ihan homeessa. Tai en mie tiiä et onko muilla tämmösiä oloja.

Soon muuten jännä miten toisinaan yövuoron jälkeen kun herää joskus iltapäivällä tai alkuillasta, on ihan törkeen krapulainen olo - oot hikoillu lakanat märiksi ja päässä humisee. Sit loppu päivä menee ihan homeessa. Tai en mie tiiä et onko muilla tämmösiä oloja.

Nukkumatin olen suututtanut monesti. Itselle tulee samanlaisia joskus myös, vaikkei mitään olisi juonutkaan. Viimeksi toissa yönä. Tosin siinä saattoi olla vielä pikku-lizardeilla osuutta.

Ötyjä.

download.aspx

Back
Ylös Bottom