BB PRO Kai Greene

empiremind_411.jpg

Back training part 1

Onkohan tämmöinen video ollut jo täällä?

edit. vuodelta 2008

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olenko ainoa joka ei maksaisi tuon näkemisestä?

Kaitsun kessikin tekee Ronnieita kovaa vauhtia.

Kyl mä maksaisin ennemmin ku Cutlerin näkemisestä , vie milteen joka osa-alueella. Eikä kessi ees paha massoihin suhteutettuna ,Greene on tällä hetkel uskomattoman kova.

Greene on symppis, mutta tuo liuhuletti voisi kadota kuten siinä Ed Murphyn leffassa jossa näytteli kuningasta joka saapuu New Yorkiin.
http://www.youtube.com/watch?v=u2fsbXm_kLo&feature=related
Jannulla selkeesti jotain pitkätukkia vastaan :D.

Kaitsu on kyllä isossa kuosissa taas mutta ei tuo fysiikka minusta maailman esteettisin edelleenkään ole. Paljon parempi paketti oli silloin kun vasta teki läpimurtoaan huipulle. Mutta eipä noissa karkeloissa esteettisyydellä taideta enää voittaa vaan sillä massalla joten turhaa mussutusta tämäkin :).

Guestposing Pittsburgh Pro (6.5.):

138412.jpg

138429.jpg

138415.jpg

^Ei huhhuh mikä friikki, Kai tulee kyllä tänä vuonna haastamaan Cutlerin ja Heathin tosissaan Olympiassa. Toivottavasti kaveri saa itsensä lavalle kireänä ja massu pysyy kurissa niin tulee kovaa jälkeä. Erityismaininta tuolle rear double bicep poselle, haukkareiden huiput oikein hyppää silmille, ainoa pieni heikkous on suht pienet epäkkäät.

Mun silmään näyttää aika helvetin löysältä toi kunto ku nypro noin 3viikon päästä? Tosin eiköhän sieltä olympiapaikka tule vähä huonommallakin kunnolla.

Mun silmään näyttää aika helvetin löysältä toi kunto ku nypro noin 3viikon päästä? Tosin eiköhän sieltä olympiapaikka tule vähä huonommallakin kunnolla.
Pikemminkin aivan tajuttoman nesteinen. Hieman vielä rasvaa pois ja tuo sentin nestelayeri ihon alta pois niin pitäisi olla kyllä iskussa.

Back
Ylös Bottom