Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NY Prosta, viimeisien tietojen mukaan.
Kyl mä luulen että menee:
1 Greene
2 Cutler
3 Heath
4 Vic?
heh, mitähän vuos sitte pauhattii suunapäänä? ainii, kai voittaa varmasti! miten kävi? nii joo... Jos ny venataa jokune kuukaus ennenku aletaa hakkaamaa kivee näitä voittajia.. :D ps. Heath vie.
Aivan totta, ei ole Greenen voitto ollenkaan varma juttu. Jos äijä saa itsensä kuntoon niin Top2 on varma juttu, mutta meneekö viimeistelyt taas vituilleen...
P.S. Eikö Heathin povaaminen voittajaksi ole sitten hieman järjetöntä? :D
No en mä nyt sanois että top2 on varma. Siellä on aika monta kovaa ukkoa kärjessä jos kunnot ovat kohdillaan ja pienestä voi olla kiinni. Mun mielestä Jaska on selvä suosikki voittamaan edelleenkin ja sen joka Jaskan aikoo voittaa pitää olla paremmassa kuosissa selkeästi, näin se on aina ollut. Heath toki haastaja mutta vaikka ukko on pakannut saatanasti lihaa siihen kapeaan raamiin niin saapa nähdä riittääkö vieläkään. Jos Vic saa itsensä todella terävään kuntoon ja kehitettyä etureisiään vielä lisää niin uhka se on sekin, vaikken edes fanipoikana usko ihan kärkeen riittävän valitettavasti. Silti kunnossa ollessaan pitäisi olla TOP4, jopa TOP3 ukko selkeästi IMO. Warrenin ei tuolla ruholla soisi olevan TOP6 mutta valitettavasti varmaan on taas jopa TOP3 jos huonosti käy. Eiköhän siinä kuuden parhaan joukossa ole nämä jampat jos kisaavat ja kunnossa lavalle tulevat: Jay, Phil, Kai, Vic, Branch ja Dennis kuudentena jos Dexter ei jotain ihmeellistä keksi.
En tiedä muista, mutta tuo kain guestpose video oli aika uskomatonta. Järkky määrä lihaa, etenkin leveä selkä takaa. Jäbä näytti ihan hormooneilla pumpatulta naudalta!

E: Kelatkaa jos oikein iso urosgorilla laitettaisiin treenaamaan ja steroidikuurille. Sitten karvat pois, öljyt pintaan ja lavalle. Posedown voisi olla hyvä kun verenhimoinen supergorilla tönisi ennen niin massiivisilta näyttäneet Cutlerit ja Greenet vittuun ja vääntäisi naamansa irvistykseen jonka rinnalla Winklaar näyttäisi söpöltä pikkutytöltä jännittäen samalla lihaksistonsa joka pesisi Rühlin ja Dilletin yhdistetyt massat. Vapaaposeerauksessa tulisi rinnan takomista, karjumista ja järjestysmiehen syöminen. Tuo tietysti pilaisi viimeistellyn kondiksen mutta tuomarit antaisivat tälle olennolle silti voiton, koska kukaan ei halua olla läsnä kun Big Nasty häviää. Sitä paitsi massa kompensoi kireyttä. Tätä päivää odottaen![]()
Vapaaposeerauksessa tulisi rinnan takomista, karjumista

Mikä noilla muuten saa aikaan että vatta pullottaa hieman? Sisäelinten ympärillä oleva rasva?