Olen jo pitemmän aikaan arvaillut että olet muslimi disgust, sen huomaa kuinka sokeasti puolustat kaikkea pahaa. Missä maassa olet käynyt?
Pohjois-Afrikassa
Oletko käynyt sitten muuallakin kuin Hiltonin uima-allasosastolla?
En tiennytkään, että Hiltonin uima-allasosastolla on kouluja
Ai muslimit ei juhlinut 9/11? Ne tanssi ja juhli joka helvetin ählämimaassa, kaveri oli ovella töissä helsingissä ni eräs ählämi juhli sielläkin ja haastoi riitaa kaikkien kanssa.
Puhuin omista kokemuksista ja tunnen aika hemmetin monta muslimia, ja he KAIKKI tuomitsivat nuo iskut. (ja yleensä baareissa juhlitaan ;))
Se on jännä homma että muslimi ei pysty katsomaan objektiivisesti omien uskonveljiensä tekemiä asioita, minä pystyn katsomaan objektiivisesti esim pedofiili skandaalia katolisessa kirkossa, siirtomaa poliitiikkaa ja kaikkea pahaa mitä kristityt on tehnyt.
Totta kai pystyn. En puolusta kunniväkivaltaa, lapsiavioliittoja, enkä montaa muutakaan asiaa. Mutta Islaminuskossa ja muslimimaiden kultturissa on paljon asioita, joita ylpeänä edustan ja jotka on tehny mun elämästä semmoisen kun sen haluun olevan. Olen puoliksi suomalainen ja voin hyvällä omatunnolla sanoa, että molemmista kulttuureista olen oppinut ja omaksunut niiden rikkaudet. Voin myös sanoa, että molemmissa kulttuureissa on paljon asioita, jotka saa mut voimaan pahoin.
Oletko disgust huomannut monta sataa vuotta me olemme teitä edellä ja kehittyneitä?