In Flames - Sounds Of A Playground Fading

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
In Flames on antanut tulevalle levylleen alustavan nimen joka on Sounds Of A Playground Fading. Levylle tulee ilmeisesti 13 biisiä.

Levy ilmestyy 20.6.

Anders Friden sanoi jossai haastiksessa et levyl tulee olee enemmän puhdasta ääntä kun edellisessä. Kerto kyl kaiken tarpeellisen. Joku Whoraclen kaltainen meininki saisi tulla takaisin. Meni täysin pilalle reroute remainin jälkeen.

Jooo-oh.. Ja A Sense of Purposella olikin todella paljon raskaita vokaaleja... :jahas:

Noh onneks tuolla on Scar Symmetryä tulossa vähä reilu viikon päästä piristämään :rock:

Deliver Us single julkaistaan Suomessa 11.5.

Kannet:
6e5b3f8e-e4f9-466c-8fee-dc76caf86199.jpg

Levy ilmestyy Suomessa 22.6.

Biisilista:
1. Sounds Of a Playground Fading
2. Deliver Us
3. All For Me
4. The Puzzle
5. Fear Is The Weakness
6. Where The Dead Ships Dwell
7. The Attic
8. Darker Times
9. Ropes
10. Enter Tragedy
11. Jester’s Door
12. A New Dawn
13. Liberation

Kannet:
1bedbd45-6d00-4a84-a66a-50ef9813f417.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

no tuo ei ainakaan oo anders joka laulaa

Tuolla kommenteissakin luki, että on Pulsen -eden prime kipale. Ei in flamesia. Itse odotan innolla uutukaista levyä. Oon tosin muutenkin vähän pehmo niin dikkaan tosta hempeemmästä meiningistä :D

Täälläkin odotellaan innolla. Tykkäsin In Flamesin ekoista levyistä ja niin myös uusista. In Flames ei ole mun mielestä tehnyt yhtäkään huonoa levyä ja tuskin tekee poikkeuksen tämänkään kanssa. Jos kiinnostaa Jester Race tyyliinen In Flames niin ehdotan Jester Race levyn tunkemista soittimeen.

Ei kyllä itseäni säväytä ainakaan Devliver Us biisin kuuntelun jälkeen, jos ne nyt jonku muijan tunkee duettoon ni oisivat ees pysyneet Pendulumin kanssa yhteistyössä
Self vs. Self oli erittäin kova omasta mielestä mutta eipä se vanhaa flames tuotantoa voittanut. tä on tällast tekno renkutusta enemmän :(

Täälläkin odotellaan innolla. Tykkäsin In Flamesin ekoista levyistä ja niin myös uusista. In Flames ei ole mun mielestä tehnyt yhtäkään huonoa levyä ja tuskin tekee poikkeuksen tämänkään kanssa. Jos kiinnostaa Jester Race tyyliinen In Flames niin ehdotan Jester Race levyn tunkemista soittimeen.

Olen aivan samaa mieltä. Ikinä ei ole tarvinnut pettyä.

Ei kyllä itseäni säväytä ainakaan Devliver Us biisin kuuntelun jälkeen, jos ne nyt jonku muijan tunkee duettoon ni oisivat ees pysyneet Pendulumin kanssa yhteistyössä
Self vs. Self oli erittäin kova omasta mielestä mutta eipä se vanhaa flames tuotantoa voittanut. tä on tällast tekno renkutusta enemmän :(

Kuten sanottiin jo aikaisemmin, tuo ei ollut In Flamesin Deliver Us, vaan tämä: http://www.youtube.com/watch?v=bFK57yAxaMQ

Itse kyllä odottelen innolla ja luulen etten ainakaan pahasti tule pettymään. Paras levy on mielestäni ollut Clayman, mutta sitä tasoa on luultavasti turha edes odottaa. Onneksi Sense of purposellakin oli pari hyvää kipaletta. Pendulum-yhteistyöstä en digannut kyllä yhtään joten toivottavasti ei sitä ole tulossa.

Tässä kokonaan tuo Deliver Us biisi. Ei kyllä mitään järisyttävän kovaa kamaa.

[/QUOTE]

Edit. Hiukan kyllä harmittaa, ei enää mitenkään iske tämä uusi In Flames. Come Clarityyn asti oli imo helvetin kovaa kamaa, mutta sen jälkeen kyllä lähtenyt laskuun :/

Back
Ylös Bottom