Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tepellä on tommonen jenkkipaatti.

the_rectum_recker_20100805_1389482319.jpg

Rectumin repijä voi hyvin, Kohta vesille. Menis toki myös joku tällänen peruspulkka ;)

Luxury-Yacht-By-Art-of-Kinetik-2.jpg

strand5.jpg

strand3.jpg

IMG_2488.jpg

wallypower%20118.jpg

Tai jotain tämmöstä:
http://jalopnik.com/#!5519914/never-before-seen-look-inside-a-300-million-phillippe-starck-mega+yacht

No mutta, ilta ei ole mitään ilman:

[video=vimeo;22324709]http://vimeo.com/22324709[/video]

Saakelin kaveri soitti ja kysy mennäänkö kalaan. En oo ennenkää kieltäytyny.. :D

Älytöntä puuhaa tuo kalastaminen, joku 10h istutaan sen virvelin kanssa jossain ja ikinä ei tule yhtään kalaa :D jos on nätti sää ja vähän jotain viskiä siinä ja hyvä porukka niin sitten menee, mutta muuten ei kyllä mitenkään!

Tä?

Tänään tuli mieleen ulkona kävellessä, että oon kyllä niin valkonen, etten varmaan ees voi palaa mistään kohtaa, koska heijastan niin tehokkaasti valoa pois.

Joo! Mää hilluin tuolla terassilla, ja nytte punottaa toinen polovi ja kun kokeilee sitä, niin se on kuuma!

Älytöntä puuhaa tuo kalastaminen, joku 10h istutaan sen virvelin kanssa jossain ja ikinä ei tule yhtään kalaa :D jos on nätti sää ja vähän jotain viskiä siinä ja hyvä porukka niin sitten menee, mutta muuten ei kyllä mitenkään!

Niin mutta kyllä niitä isoja vonkaleita on kiva ylös kiskoa ja jos on vielä syötäviä niin sitten on ruokaakin. Kalastus on ainaki miusta melko mielenkiintosta. Pitää vaan osata tekniikat :D Mutta ei tääkään ihan kaikille sovi.

Painun mehtään yöksi. Jos kirjoittelu lakkaa tähän iltaan, joku elukka söi minut. Makuupussista tulee vatsanväänteitä. Ja puukosta mahahaava.

Kaira täällä, hermostuttaa. Jos sitä lasillisen viiniä tuhoais millisekunnissa ja yrittäis sitten unta. Jumaleissön jos tää koiratarha valvottaa mua yöllä niin mulla on ens talveks helvetin hyvät turkikset.

Teet niistä koirista rukkasia, voit sitten jaella niitä kaikille kakslahkeisille. Kätevää eikö.

Nii mutku vanha kansa tietää, ettei miehelle pidä tehdä mitään vaatetta ennen kuin ollaan naimisissa. Huonoa onnea kato. Oon miettiny tota ja pitää ihan paikkansa. Sattumaa tai ei niin pidän sit ite ne rakkivanttuuni.

Tulin kympiltä kotiin, harrastin lihashuoltoa ja tässä ollaan. Huomenna syntymäpäivät, mutta ehän tässä nyt helvetti vielä voi nukkumaan laittaa.

Back
Ylös Bottom