Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joskus vuosituhannen alussa olin itse sortua metroseksuaalisuuteen. Parturiinkin meni toista sataa kun piti saada tehostevärejä tukkaan, vaatteet oli viimisen päälle ja solariumrusketus pinnassa. Decalla ja Sustalla rakennettu keho kaatoi naisia pitkin uuttamaata. Pää sekasin piristä ja essoista kun nosturissa tampattiin aamubileissä.

Onneksi tulin järkiin enkä nykyään käy edes suihkussa kun joka kolmas päivä. Parta rehottaa ja hiki haisee. On todella miehekäs olo eikä moinen "homoliu" muotikuiteiden kanssa tulisi enää mieleenkään.

Joskus viime vuosituhannen alussa olin itse sortua metroseksuaalisuuteen. Parturiinkin meni toista sataa kun piti saada tehostevärejä tukkaan, vaatteet oli viimisen päälle ja solariumrusketus pinnassa. Decalla ja Sustalla rakennettu keho kaatoi naisia pitkin uuttamaata. Pää sekasin piristä ja essoista kun nosturissa tampattiin aamubileissä.

Onneksi tulin järkiin enkä nykyään käy edes suihkussa kun joka kolmas päivä. Parta rehottaa ja hiki haisee. On todella miehekäs olo eikä moinen "homoliu" muotikuiteiden kanssa tulisi enää mieleenkään.
Varoittava esimerkki selvästikkin :D

No mutta ei tässä nyt mitään übermetroseksuaalisuutta haeta, vähän vaan päivitetään kaapin sisältö nykyaikaisempaan ja parempaan laatuun/tyyliin ja toivotaan että tytöt tykkää! ;)

No mutta ei tässä nyt mitään übermetroseksuaalisuutta haeta, vähän vaan päivitetään kaapin sisältö nykyaikaisempaan ja parempaan laatuun/tyyliin ja toivotaan että tytöt tykkää! ;)

Niin no, sun ikäset pimut varmaan juuri kostuukin (kirjaimellisesti) noista guidoista, ei ne ymmärrä miehisyyden päälle vielä mtn ;)

Toivottavasti tänään olis helevetin aurinkoista sillä ei kiinnosta vittuakaan olla pitkän talven jälkeen koneella!
Vois ottaa tavotteeks et olis ilman pakkista klo 20.00 asti illalla... :D

Niin no, sun ikäset pimut varmaan juuri kostuukin (kirjaimellisesti) noista guidoista, ei ne ymmärrä miehisyyden päälle vielä mtn ;)

Tälläistä olen itsekkin huomannu, kaikki parhaimman näköiset muijat juoksevat vain niitten fruittari-sählyhinttien perässä. Itse menen tälläistä kultaista keskitietä, eli miehisyyttä salilla ja yleisesti ja vähän tuota guidomaisuutta sitten jollain pukeutumisella.

Se nyt on ihan sama miltä näyttää kun ei mitään naisia kuitenkaa ikinä saa :(

E. Tai oikeastaan vitut mitään guidomaisuutta halua kukaan, eiköhän jätetä ne armanit vaan sinne hyllylle ja mennä perus linjalla, ei siitä kuitenkaan mitään hyötyä ole...

Toivottavasti tänään olis helevetin aurinkoista sillä ei kiinnosta vittuakaan olla pitkän talven jälkeen koneella!
Vois ottaa tavotteeks et olis ilman pakkista klo 20.00 asti illalla... :D

Ei ole mahdollista olla ilman pakkista noin pitkään, kohta kun menet nukkumaan niin ensimmäinen asia mitä trnaja tekee aamulla on avaa koneen ja tulee pakkikseen! :)

Näin on käynyt kyllä aina kun on ollut vapaapäivä eikä ole tarvinnut asioille lähteä eli erittäin usein. :D

Se on melkein aina kun on koneella oltua niin on pakkis auki. Vaikka välissä menee vain pakkikseen, ei katso mitään viestejä ja sulkee pakkiksen sitten koneelta pois mentäessä. Välissä tosin jää pakkis auki ja näyttää muille et on oltu koko päivä pakkiksella.

Näin on käynyt kyllä aina kun on ollut vapaapäivä eikä ole tarvinnut asioille lähteä eli erittäin usein. :D

Se on melkein aina kun on koneella oltua niin on pakkis auki. Vaikka välissä menee vain pakkikseen, ei katso mitään viestejä ja sulkee pakkiksen sitten koneelta pois mentäessä. Välissä tosin jää pakkis auki ja näyttää muille et on oltu koko päivä pakkiksella.

Näinhän siinä usein käy, itselläkin ehkä n. 5 sivua mitä pyöritetään auki aina 5min välein ja luetaan kaikki uudet mahdolliset postaukset. Pihalla olisi päivisin aivan loistava sää, mutta eihän siellä kyllä mitään sen suurempaa tekemistä ole. Huomenna voisi mennä vaikka rangelle läiskimään vähän golfpalloja!

Itse taidan ottaa aurinkoa jos hieno sää on, voisi vielä mennä kävelylenkille ja pistää kalastusvälineitä kuntoon pihalla. Jos sitä päivän kuluttaisi näin.

...eiköhän jätetä ne armanit vaan sinne hyllylle ja mennä perus linjalla...

Oikein! Pysy miehenä :thumbs: Sitä paitti, niiden fruittari-semi gay-mitä lie pojujen perässä juoksevilla muijilla on tunnetusti korvien välissä pelkkä tyhjiö, joten vältyt vaan harmeilta - usko pois :D

Joku pakkis-vierotushoito ois itse kullekin toisinaan paikallaan (enkä puhu nyt itsestäni) kun tätä menoa seuraa.. :rolleyes:

Oikein! Pysy miehenä :thumbs: Sitä paitti, niiden fruittari-semi gay-mitä lie pojujen perässä juoksevilla muijilla on tunnetusti korvien välissä pelkkä tyhjiö, joten vältyt vaan harmeilta - usko pois :D

Joku pakkis-vierotushoito ois itse kullekin toisinaan paikallaan (enkä puhu nyt itsestäni) kun tätä menoa seuraa.. :rolleyes:
No joo, se on kyllä ihan totta. Veikkaisin että jostain salilta tai muista harrastuksista löytyisi vähän täyspäisempää seuraa eikä näitä itsestään liikaa luulevia siideripissiksiä :)

No joo, kyllähän täältä pakkikselta löytyy näitä (vai pitäisikö sanoa meitä?) jopa liikaa täällä aikaa viettäviä ihmisiä... :rolleyes:

kyllä muuten on helppo tulla vasta 20.00 pakkikselle ku varmaan tulee näillä unirytmeillä nuostua siihen aikaan :D

noh, jos sitä menis nukkuu ni vois noustakki joskus klo 14.00...

yöitä

Back
Ylös Bottom