Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikki vinkit otetaan vastaan. Itselläni tulee nyt päällimmäisenä mieleen kysymys, millä saa UUSISTA ikkunoitsa paperiset ikkunatarrat pois? Ovat niin tiukassa etteivät lähde edes veitsellä raapimalla.
Lakkabensiinillä lähtee tai ainakin saa pehmitettyä sitä.Kaikki vinkit otetaan vastaan. Itselläni tulee nyt päällimmäisenä mieleen kysymys, millä saa UUSISTA ikkunoista paperiset ikkunatarrat pois? Ovat niin tiukassa etteivät lähde edes veitsellä (partaterä) raapimalla.
![]()
Lakkabensiinillä lähtee tai ainakin saa pehmitettyä sitä.
No jos kuumailmapuhaltimella tai hiustenkuivaajalla hieman lämmittää, niin pitäis lähteä.
Mitäs jos kysyt ikkunafirmalta josta ne tulivat? veikkaan ettet ole ainoa joka asiaa on heiltä kysynyt.
Ps. Paska homma mut jonkun se on tehtävä. =)Jos itse ostaisin ikkunoita olettaisin etten ole tilannut jotain liimapaperimössöä vaan lasia. Vai oliko kataloogissa ostaessasi ikkunoissa finndomon logot ja maininta että lasit vaativat kolmen tunnin jynssäyksen ennen käyttöönottoa? Minun mielestäni maalaisjärjellä ajateltuna tarrat siis EIVÄT kuulu laseihin ja ne on vaadittava ilmaiseksi poistettavaksi.
Mitään järkeä itse hinkkailla useampaa tunti sormet verissä jotain myyjän mainoksia.
EDIT: olen muutenkin ihmetellyt miksi talonrakentajat yleensä suostuu ilmaiseen mainostilaan joka paikassa. Ihan kuin kilpailtaisiin siitä, kuka on ostanut laadukkaammat/kalleimmatt sälät. Jos rakentaisin taloa, vaatisin että kaikki tavara tuotaisiin ruskeaan pahviin pakattuna. Työmiestenkin pitäisi peittää jeesusteipillä haalariensa logot.