Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
?Ja tuo on virheellinen, koska vitoseen ei vaadita täysiä pisteitä..
^ Ja useinkaan arvosanat eivät jakaudu lineaarisesti. Kannattaa varmaan kysyä maikalta jos askarruttaa.
Jos haluan tietää, miten opettajat nuo pistejakaumat laskevat, niin eikö nyt vastaajan pitäisi itse tajuta, miten yleensä ne pisteet menevät, jos meinaa jotain mulle vastata. Enkä mielestäni tiuskinut, vaan korjasin, jotta saisin kysymykseeni oikean vastauksen.:D no olisko siitä voinut ilmottaa ennen, eikä tiuskia täällä että "tuossa on virhe". Mistä täällä muut voi tietää tarviiko sun matematiikan koe 22 vai 23 pistettä saadakses 5.
Onko se fasaanien rääkäsy joku varoitusmerkki?
Meillä ainakin arvosanarajat vaihtelee max 1-2p verran, samoja olleet vuosikaudet. Läpipääsyraja pitää mun mielestä ainakin olla kiinteä eikä mitään jakaumapelleilyä yo-kirjoitusten tyyliin.normaalisti arvosanojen tulisi olla normaalijakautuneita...
Mikä biologinen selitys on silmäpussien synnylle?
Kun äitisilmäpussi ja isäsilmäpussi rakastavat toisiaan todella paljon, ne menevät lauantaina saunan jälkeen pimeään makuuhuoneeseen peiton alle painimaan. Noin yhdeksän kuukautta myöhemmin haikara tuo nyytissä pienen silmäpussitulokkaan ovelle.

Ja jos 2. kuvasta saisi kauempaa kuvan, voisin ehkä ratkaista ongelmasi..