Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Millä vitulla mä saan toimimaan mun half life 2 pelin, kun ei ole MITÄÄN käryä siitä fantasziljoona vuotta sitten tehdystä käyttäjätunnuksesta/salasanasta??

Eikä jaksais turhaan warettaa tota peliä, kun kerran cd:nä löytyy..

Elikkä mistä saan uuden cd keyn :david:?

Ja tuo on virheellinen, koska vitoseen ei vaadita täysiä pisteitä..

:D no olisko siitä voinut ilmottaa ennen, eikä tiuskia täällä että "tuossa on virhe". Mistä täällä muut voi tietää tarviiko sun matematiikan koe 22 vai 23 pistettä saadakses 5.

:D no olisko siitä voinut ilmottaa ennen, eikä tiuskia täällä että "tuossa on virhe". Mistä täällä muut voi tietää tarviiko sun matematiikan koe 22 vai 23 pistettä saadakses 5.
Jos haluan tietää, miten opettajat nuo pistejakaumat laskevat, niin eikö nyt vastaajan pitäisi itse tajuta, miten yleensä ne pisteet menevät, jos meinaa jotain mulle vastata. Enkä mielestäni tiuskinut, vaan korjasin, jotta saisin kysymykseeni oikean vastauksen.
Mutta ei mitään, tolla periaatteella sen ihan itse nyt laskin, (24-7,2)/5=3,36p
1 = 7,2p
2 = 10,56
3 = 13,92
4 = 17,28
5 = 20,64

normaalisti arvosanojen tulisi olla normaalijakautuneita...
Meillä ainakin arvosanarajat vaihtelee max 1-2p verran, samoja olleet vuosikaudet. Läpipääsyraja pitää mun mielestä ainakin olla kiinteä eikä mitään jakaumapelleilyä yo-kirjoitusten tyyliin.

Mikä biologinen selitys on silmäpussien synnylle?

Kun äitisilmäpussi ja isäsilmäpussi rakastavat toisiaan todella paljon, ne menevät lauantaina saunan jälkeen pimeään makuuhuoneeseen peiton alle painimaan. Noin yhdeksän kuukautta myöhemmin haikara tuo nyytissä pienen silmäpussitulokkaan ovelle.

Kun äitisilmäpussi ja isäsilmäpussi rakastavat toisiaan todella paljon, ne menevät lauantaina saunan jälkeen pimeään makuuhuoneeseen peiton alle painimaan. Noin yhdeksän kuukautta myöhemmin haikara tuo nyytissä pienen silmäpussitulokkaan ovelle.

Niin niin... että isisilmäpussin kanssa tansseihin ja äitisilmäpussin kanssa kotiin, kyllä kyllä :)

Eli olisi astianpesukone kytkettävä ja nyt tarttis jonku kertomaan mulle että mitä mä meen ostamaan lvi-liikkeestä.

Alotetaan helpolla, eli poistoletku tulee tähän? ->
DSC03415.jpg

Nyt vaikeampaa, tämä liitin tässä (on nyt tuollaisella muunnospalalla kraanassa että toimii kunnes saadaan toimimaan kuten on tarkoitettu)
DSC03413.jpg

pitäisi saada yhdistettyä tähän putkeen->
DSC03410.jpg

Mitäs tässä pitäisi tietäää ja ostaa että moinen saadaan onnistumaan?

1. kuva, kyllä, poistoletku tulee tuohon, missä on letkunkiristin.

Tuo sininen letku tulee astianpesukoneelta?
Ja jos 2. kuvasta saisi kauempaa kuvan, voisin ehkä ratkaista ongelmasi..

Ai joo, perkele ku ei meinannu ymmärtää :wall: (Sain vaan jotenkin sellasen käsityksen että toi sininen letku olis tiskipöydän alla)

No tota, saisko sellasen kuvan, että irrotat sen sinisen letkun kraanasta ja otat kuvan siitä letkun päästä.
Vai oletko jo koittanut että meneekö tuo sininen letku tohon kupariputkeen, jossa on korkki?

Toi sininen letku tohon tulpattuun kupariputkeen ei pitäisi tarvita edes työkaluja siellä on tiiviste tulpan alla ja käsikiristys riittää, pihdeillä jos kiristää niin äkkiä halkeaa toi pesukoneen muovinen kierre osuus.
Mikäli kierre ei ole sama niin mene ton tulpan kanssa lvi liikkeeseen ja pyydä samalla kierteellä oleva adapteri.

Back
Ylös Bottom