Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tuli tosta Salikomediaa-ketjun väännöstä mieleen, mihinkä se tuo salimuoti kehittyy. Kun ennen oli amerikanlippusalihousua ja erittäin mautonta kollaria, josta on tultu nykyiseen "bodymerkki"-muotiin, notta mihin se tästä kehittyy. Munasillaanko siellä tulevaisuudessa heilutaan?

josta on tultu nykyiseen "bodymerkki"-muotiin
Eli siis, mitä? Puoli kokoa liian pieni paita, tms?

Kai se vetää ympäri vaan, ellei mene Space Age -suuntaan eli hopeiset spandexit kaikilla.

Eli siis, mitä? Puoli kokoa liian pieni paita, tms?

Kai se vetää ympäri vaan, ellei mene Space Age -suuntaan eli hopeiset spandexit kaikilla.

Niin siis että kaikki alottelevatkin punttaajat on viritelty ja vuorattu johonki bodymerkkiin...

... ja mitä noihin spandexeihin tulee, niin kuulostaa hyvältä!

Mitä 'valmennettava' on englanniksi?

Näin olen tuolla Vippipuolella kuullut puhuttavan.

Ei muuten tolle mun Ikeapeittokyselylle oikeen löydy pätevää selitystä. Pakko ilmeisesti tyytyä hikoilemaan kuin sika tulevatkin yöt.

Itselläni on ikean hengittävä peitto, paksu sellainen. Peitto on tuskastuttavan kuuma, jos siinä on vääränlainen pussilakana. Itse ostin jyskistä--> http://www.jysk.fi/4/58/1169990/a/catalog <-- Tällaisen setin, ja nukkuminen on kuin höyhenten päällä.

Sali vaatetukseen voisin vastata, että muotia vois seukiksi olla kuplamuovihaalarit. Hiki virtais varmasti ja se päällä vois mennä saunaanki sit reenin jälkee. Jep!

Coachee? Paras mitä keksin. Voi olla joku parempikin sana olemassa
Olisin sanonut että trainee. En tosin ole kuullutkaan "coacheesta", että josko sitäkin käytetään..

Kiitti. Trainee sana mullakin tuli mieleen, mutta jotenkin miellän sen vaan harjoittelijaksi, mutta taitaa olla paras termi. Urheiluun liittyvä valmennettava siis kyseessä. Esim. personal trainerin asiakas.

Eli siis häätyy kokeilla ilman pussilakanaa, kun mitä olen kerenny 3-4 eri pussilakanan kans testata niin aina on pirun kuuma. Patja on sitten joku suomisoffan rensseli petarilla.

Miten lasketaan arvosanoihin edellytettävät pistemäärät, jos kokeen maksimipistemäärä on 24 ja läpipääsyn raja on 30%? Arvosana-asteikko 1-5.

Back
Ylös Bottom