Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt vituttaa katupöly ja autoilijat jotka sitä pölistää tuolla. Kuinkahan moni niistäkin nyt on ihan välttämättömällä asialla tai ei pysty kulkemaan pyörällä tai kävellen. Pitäis laittaa ankara haittavero kaikille jotka käyttää autoa tälläisenä päivänä. Missä vitussa toimenpiteet? Onko oikeesti liikaa vaadittu et vois hengittää kun käy kaupassa?

Mua vituttaa ihmiset jotka menee kävellen tai pyörällä. Vitun köyhät hankkisivat auton / menisivät julkisilla niin eivät olisi tuolla liikenteen tukkona.
Eikö niillä muka oikeasti ole vara autoa ostaa ja sillä ajella.... :rolleyes:

ps. ;)

Älkää ny jumalauta vetäkö isot ihmiset hernettä nenään tommosista asioista. Ja muutama meikäläisen kommenttiin vastanneet vois opetella lukemaanki, kun oon jo moneen kertaan sanonu että liika on liikaa. Ja sen, että en puolustele mitenkään omaa reeniä, jos reenaan päin persettä niin sitten reenaan ja siitä voi joku tänne ketjuun tulla sitten joskus postaamaanki...

Mutta asia on nyt vaan niin, että jos _minun_ mielestä se on komediaa ja huvittavaa, että joka vitun vaatekappale on jotain haardkoorbodipildingxxxlmuscles-kampetta, niin se on, mitä te teidän ulinoillanne ja herneiden nenään vetämisillänne luulette saavanne aikaan?

Tästä lähtien sitten jokainen, jolla ei oo muuta asia kuin mussuttaa tästä kampehommasta niin pitää turpansa kiinni ja keskittyy toimimaan itse topicin alaisuudessa. :rock:

Matkustelu (pakollinen ja ei-pakollinen) ja yleinen varojeni yli eläminen ovat ajamassa mut vararikkoon. Eihän mulla ikinä liikaa sitä rahaa ole, mutta nyt alkaa näyttää jo vähän huolestuttavalta... Lennot ovat niin helvetin kalliita ja kotiin pitäisi päästä ja siellä pitäisi kai elääkin taas kuun 4. päivään asti. Ääääääääh. Naurattaa ne, jotka vikisevät opintotuen pienuudesta. Mulla menee satoja euroja vuodessa pelkkiin lentoihin edestakas ja ellen olisi nyt viimeisen kuukauden sisällä mm. lomaillut Damissa, shoppaillut ja syönyt ulkona niin useasti, olisin pärjännyt ihan hyvin. Odotan innolla ensi vuotta, jolloin muutan pois asuntolasta enkä joudu tyhjentämään huonettani ja lähtemään joka saatanan loman aikaan :jahas:

Oma vikahan tämä on aivan täysin, mutta ei se silti poista vitutusta.

Ei ole rahaa ei.
Aina ei elämässä saa kaikkea mitä haluaisi.
Jos jonkun tientukkona olen ollut niin senkun ajaa päälle sitten. Eipä tässä kauheasti ole menetettävää.

Ei uskoisi että joku jaksaa valittaa siitä, että joutuu kevyenliikenteen kulkijaa väistämään autollansa.
Itse olisin iloinen, jos joskus liikkuminen olisi noin helppoa kuin teillä.

Jotkut tuollaistakaan eivät osaa arvostaa, kun ovat saaneet koko elämänsä ajan matkustaa leppoisasti.

Ei ole rahaa ei.
Jos jonkun tientukkona olen ollut niin senkun ajaa päälle sitten. Eipä tässä kauheasti ole menetettävää.

Ei uskoisi että joku jaksaa valittaa siitä, että joutuu kevyenliikenteen kulkijaa väistämään autollansa.

Jotkut tuollaistakaan eivät osaa arvostaa, kun ovat saaneet koko elämänsä ajan matkustaa leppoisasti.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Huumori

Ei ole rahaa ei.

Ihmisillä on aikaa hukata tunneista vuosiin ties mihin, tai jopa koko elämänsä. Mutta auta armias kun liikenteessä joutuu odottelemaan, että joku kävelijä kerkeää alta, niin johan on perkele!

Kuulin tossa ykspäivä salilla kahden nuorehkon janarin toimesta seuraavanlaisen keskustelun:

henkilö X: Pitäiskö reenata forkkuja seuraavaksi?
henkilö Y: Ei niitä kannata reenata ollenkaan ku jos ne on vähä pienemmät niin näyttää haukkari isommalta :david:

Ihmisillä on aikaa hukata tunneista vuosiin ties mihin, tai jopa koko elämänsä. Mutta auta armias kun liikenteessä joutuu odottelemaan, että joku kävelijä kerkeää alta, niin johan on perkele!

Sinäpä sen sanoit. Kun sitä aikaa tulee hukattua muutenkin jo tarpeeksi, niin vituttaa vielä enemmän jos pitää MUIDEN takia hukata sitä vielä lisää... ;)

Sinäpä sen sanoit. Kun sitä aikaa tulee hukattua muutenkin jo tarpeeksi, niin vituttaa vielä enemmän jos pitää MUIDEN takia hukata sitä vielä lisää... ;)

Tottahan se tuokin :D Kyllä sitä itsekkin tulee hermoiltua liikenteessä ties minkä takia, yleensä jotain aivan turhaa. Joskus sentään miettii että miksi hermostuu ja tajuaa, että pikku asioitahan nuo.

Vituttaa kanssa kävelijät, jotka jäävät oikeen katsomaan suojatielle tuleeko se auto päälle. Eikö sitä järkikin sano, että lisää vauhtia töppösiin jos näkee auton tulevan kohti. Perhana viherpiipertäjätkin olisivat tyytyväisiä, kun ei polttoainetta mene niin paljon jatkuvassa kiihdyttelyssä ja jarruttelussa.

PS. Mua ei kyllä kiinnosta säästellä pätkän vertaa kunhan sitä löpöä saa vielä asemalta eikä tarvi itse pumpata. ;)

Vituttaa kun olis ollu ajotunnit ja olin niin valmiina koko ajan ja katoin kelloa, ja sitten olin lähdössä sinne ja sitten soitetaan, että mikä on kun ei näy ajotunnilla? Se olis alkanu 15.00, ja mulla oli siitä varmaan viis muistutusta kun edellis kerrasta on niin pitkä aika, mutta kuitenkin aina ennemmin ollu 16.00 niin siksihän mä olin sinne menossa. Kaiken lisäksi saa maksaa sen 50€. Kätevä kun oon..

Varmaan aiheutin itse salikomediaa tänää, 3 viikon flunssa takana ja eka reeni nyt. Oli varmasti kauempaa hyvin, hyvin väsyneen näköistä menoa. Energiatasot aivan nollassa.

Juurikin puristusvoimaa pystyy treenaamaan paremmin, ja tukilihaksille tulee hieman erilainen rasitus, kun se nosto on vähän epäsymmetrinen.
Muutenki hauska liike, ite tykkään tosi paljon.

Tulee aika usein kevyinä päivinä tehtyä noita vanhan ajan nostoja, kun ei mulla riitä koordinaatio/voimat isoihin painoihin niissä vielä, niin pystyn sillä varmistamaan, että kevyt päivä pysyy kevyenä.

Ok, kiitos selvennyksestä. Täytynee testata tuota itsekin joskus.

Pakkohan se ny jonku komentaa ko isot miehet ei älyä ite lopettaa :D Pitää meidän pikkupoikien ottaa isännän paikka :D :hyvä:

Huomasin muuten tänään, että taas sama jäbä teki tuota hauiskääntöä ristiotteella... Mikähän funktio tollekki. Ei siinä muuta, muttakun kaveri näytti siltä, ettei oikeen itekkään tiiä, että mitähän helvettiä tässä nyt tapahtuu.

Vituttaa jengin ainainen kitinä siitä ettei ole rahaa, miettisivät vähän mihin sitä massia sylkevät ennen ainaista kitinää rahan loppumisesta, ei tollaset alle pari kypäset vasta itsenäistä elämää aloittelevat mamman helmoissa vielä pyörivät niin pahasti vituta kuin jo omillaan pitempään eläneet ihmiset jotka eivät ole mitään vuosien saatossa oppineet, vaan elävät edelleenkin kuin ei olisi huomista ja massit aina finaalissa.

Back
Ylös Bottom