Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Itsellä on tarjoustalosta ostettu treeniasu, vähän saksilla tehty lisätilaa että mahtuu kääntyilemään, ja se näyttää toki ihan yhtä paskalta kuin on halpa.

:kuvia:

Virolaiset. Ei siinä mitään jos on mukava, avulias ja käy töissä jne. mutta niitä on aika harvassa ainakin täälläpäin...

Olen ihan vitun varma siitä että ihminen ei ole käynyt kuussa!! Mten muka pystyttiin 60-luvulla lähettämään videokuvaa jostain kuun takaa, kun nykypäivänä ei onnistu kunnolla tv-kuvan lähettäminen Espoosta tai Lahdesta tähän 50km päähän!! "EI SIGNAALIA" Voihan vitun digiaika!!

Olen ihan vitun varma siitä että ihminen ei ole käynyt kuussa!! Mten muka pystyttiin 60-luvulla lähettämään videokuvaa jostain kuun takaa, kun nykypäivänä ei onnistu kunnolla tv-kuvan lähettäminen Espoosta tai Lahdesta tähän 50km päähän!! "EI SIGNAALIA" Voihan vitun digiaika!!
Haha :D
Huvituin tästä viestistä.
Tosin eikös yhteydet olleet poikki avaruuslennoilla aina, kun oltiin kuun takana?

Mutta vituttaa mua itseänikin. Tossa katselin vaimon sairasteluputkea, kun se oli jarkuvasti kipeänä. Minä en kuitenkaan flunssaa saanut vasta kuin sen jälkeen, kun eukko oli jo lopullisesti tervehtynyt. Viime viikolla olin hiukan kipeänä jo ja nokka vuosi. Se meni kuitenkin ohi aika pian. Tai sitten ei mennyt kokonaan. Olin nimittäin siitä huolimatta koko ajan töissä ja nyt se taisi kostautua. Eilen alkoi taas nokka vuotaan kesken työpäivän oikein huolella, mutta sinnittelin koko päivän. Töiden jälkeen mittasin kuumeen ja olihan sitäkin. Nyt olen sitten kolme päivää saikulla.

Mikään näistä ei oikeastaan vituta, vaan se vituttaa, että olen varmaan liian empaattinen. Nyt on nimittäin kiire aika töissä ja kavereilla on vielä entistä enemmän kiire, kun yksi on poissa rivistä. Se vituttaa ihan saatanasti, että joudun jättämään ne kuseen. Mutta nyt on vaan parempi levähtää hetki, ettei tää vaan pitkity enää. Luulisi, että olisi kiva olla pois töistä juuri kiireimpään aikaan ja naureskella kun muut saa painaa ja meikä saa levätä, mutta ei se ihan näin mene.

^ Mun mielestä komediaa on se että ilmoittaa facebookissa aina kun menee salille :david:

Yksi kaveri ilmoittaa facebookkiin ilmeisesti heti jo pukkarissa salin jälkeen, koska näkee että päivitys laitettu iphonella "Oli hyvä reeni, selkä ihan jumissa taas. via iphone" :D

Aiheuttaa myötähäpeää.

Ei ole eukko, katkera sälli joka tekee salilla liikkeet päin vittua. Ja miten salille meno eroaa vaikka keilaamisesta? Harrastus mitä rakastaa. Aika daavidia jos pitää peitellä sitä. Vielä daavidia jos siitä vittuilee. :rolleyes: Sitä paitsi mulla on monia kavereita/tuttuja jotka käy samalla salilla, ja eksyykin sinne monesti samaan aikaan.

Eikun salilla käynti on sellaista yksinäistä, hiljaista puurtamista, josta ulospäin annetaan vain ne satunnaiset irvistysposetukset salin peilin edessä. ...ja tietenkin sitten ku puetaan ne XS kokoiset rinkkapaidat baariin ja kävellään niinku ruohikossa kookospähkinät kainaloissa.

Maanantaina pukkarissa 2 jotain jannua kävi vaa'alla, toinen oli 65kg ja toinen 67kg. "vittu sä oot naru" läppä alko samantien ja sitä jatku 5min, sitten kaverit meni suihkuun ja suihkusta tullessa alko painimaan pukuhuoneessa alasti. Teki kyllä mieli käydä tukistaan.

Tulipahan taas aiheutettua muille komediaa, kun kyykkäämisen jälkeen rupesin tekemään yhden käden maastavetoo ja muutaman ykkösen jälkeen pimeni vintti ja jalat lähti alta. :)

Kertokaahan tietämättömälle mikä idea on yhden käden mavessa. Onko se tarkoitettu niille, joilla on liian kova grippi normimaveen eikä forkut rasitu siinä riittävästi? :confused:

Yksi kaveri ilmoittaa facebookkiin ilmeisesti heti jo pukkarissa salin jälkeen, koska näkee että päivitys laitettu iphonella "Oli hyvä reeni, selkä ihan jumissa taas. via iphone" :D

Aiheuttaa myötähäpeää.

En mä vielä tota pidä nolona (ei, en itse päivitä Facebookkiin mitään treenaamiseen liittyvää). Ehkä se ois noloa, jos päivittäis tyyliin "Penkissä meni just 8x90, seuraavalla sarjalla yritän 9:ää toistoa".

Kertokaahan tietämättömälle mikä idea on yhden käden mavessa. Onko se tarkoitettu niille, joilla on liian kova grippi normimaveen eikä forkut rasitu siinä riittävästi? :confused:
Juurikin puristusvoimaa pystyy treenaamaan paremmin, ja tukilihaksille tulee hieman erilainen rasitus, kun se nosto on vähän epäsymmetrinen.
Muutenki hauska liike, ite tykkään tosi paljon.

Tulee aika usein kevyinä päivinä tehtyä noita vanhan ajan nostoja, kun ei mulla riitä koordinaatio/voimat isoihin painoihin niissä vielä, niin pystyn sillä varmistamaan, että kevyt päivä pysyy kevyenä.

Meidän salilla ei hirveesti ollut salikomikkaa, mutta eilen sattui pukkarissa mielenkiintoinen keskustelu, kun kaksi noin 15 v poikaa jutteli. Noi palautus juomat on niin turhia, kun ei millään laillisilla aineilla ole mitään palauttavaa vaikutusta, johon toinen poika vastasi. Niin ja ne on niin kalliitakin, niin säästää ennenmmin nekin rahat alkoholiin. Tämä pisti miettimään oliko tarkoitus ottaa palautus alkoholista.

No oikeesti tässä komediaa on se...

Okei, oon viistoistakesänen, en pumppaa yhtä saatanallisilla rautamäärillä kuin eräät ja varmasti jotkin asiat menevät päin persettä ja näin, mutta tosiasia nyt vaan on se, joka edellisestä viestistäni kävi ilmi, että liika on liikaa.

Saanko muuten kysyä, että oletko kenties ihan punttauksen alotuksesta ollut kauhea lihavuori, vai missä pisteessä oivalsit että oot tarpeeks iso aloittaaksees muiden treenitekniikoiden arvostelun, se kun on varmasti ihan yhtä komediaa kun tuo vaatteiden arvostelu ... ;)

Saanko muuten kysyä, että oletko kenties ihan punttauksen alotuksesta ollut kauhea lihavuori, vai missä pisteessä oivalsit että oot tarpeeks iso aloittaaksees muiden treenitekniikoiden arvostelun, se kun on varmasti ihan yhtä komediaa kun tuo vaatteiden arvostelu ... ;)

Reenitekniikoita ON hyviä ja huonoja, on miljoona tapaa tehdä vaikka sitten ylätaljaa, mutta voin täysin varmasti sanoa, että osa niistä on ihan selvästi parempia ja turvallisempia kun toiset.

Se ON mun mielestä aika oleellista salillakäynnissä, eikös vaan?

Mutta sillä, mitä vaatteita käyttää ei oo niin saatanan mitään väliä, mitä sitten, jos joku ostaa pari vaatekertaa Gaspilta, kerta on tykästyny niihin kuteisiin, sit se kierrättää niitä salikerrasta toiseen, mitä VITUN väliä?

Salille tullaan reenaamaan, ei kattomaan toisten vaatteita.

pääkipu, hohhoijaa... 2 viikkoo sitte kyykyssä widowmakerii tehdessä, 13 toiston kohalla suunnillee pamahti päässä ja jatkoin sitte kuitenki loppuun asti ja 20 toistoo sain tehtyä. No tän sarjan jälkee ei sitte päässykää parii minuuttii mihkää liikkeelle ku kaikki iha sumeeta. Kipu sitte hellitti kotona seuraavana päivänä mutta nyt on aina tullu takas ku jotai fyysistä koittanu tehä, ei oo siis salille pääsy ku aina ekan sarja jälkee joutuu himaa lähtee ja töissä tekee tiukkaa nostelu yms. Nyt sitte tää viikko oltu sairaslomalla ja eile koitin sitte vatsoja tehä himassa mut eihä niitäkää pystyny ku muutama jälkeen TAAS pää kipu. Kyllä vituttaa.

Nyt vituttaa katupöly ja autoilijat jotka sitä pölistää tuolla. Kuinkahan moni niistäkin nyt on ihan välttämättömällä asialla tai ei pysty kulkemaan pyörällä tai kävellen. Pitäis laittaa ankara haittavero kaikille jotka käyttää autoa tälläisenä päivänä. Missä vitussa toimenpiteet? Onko oikeesti liikaa vaadittu et vois hengittää kun käy kaupassa?

Itse ymmärsin tuon siten, että nuoret aloittelijat kovin hihittelevät muiden kuteille ym. asioille mitkä ei juuri mitenkää treenaamiseen liity. Samaan hengenvetoon kuitenkin rykivät itse päin persettä 4/5 liikkeistä.

Eli enne kuin alkaa muille naureskelemaan niin kannattaa vähä vilkasta sitä omaa touhua ja miettiä uusiksi, että pitäskö keskittyä muuhunki ku viereisen sikaniskan gaspin treenipöksyihin :jahas:

Ps. Tästä ketjusta on tullut ihan sysipaska. Ennen tämän avasi ilolla mielin mutta nyt on kauheeta shittiä sivutolkulla ku jollakulla nyt sattu olee väärä juomapullo pykälässä..

Helpotti.

Back
Ylös Bottom