Hahaa! Haukuinpa taas yhden tyhmäksi eriävän mielipiteen takia. Tunnen suurta ylemmyyttä oman ylivertaisen älykkyyteni ansiosta.
Eiks toi oo vähän alhainen tapa yrittää lytätä toinen keskustelija? Tai no, on se toisaalta myös niin vanha tapa, ettei siitä kukaan välitä. Saattaa myös kertoa jotain lausujan keskustelutaidosta, jos ei muuta keksitä.
Onhan se nyt selvä, että aina välillä jokainen meistä pitää jotain toista idioottina erilaisten mielipiteiden takia. On sitten kyse politiikasta tai uskonnosta, niin vastapuolen pelaaja on ihan idiootti, kun ei ymmärrä. Sen on pakko olla varmaan vähän jälkeenjäänyt. Ei niitä kannata silti mennä ääneen lausumaan, koska pitäisi ymmärtää, että se on vain se oma tunne ja vastapuolella ajatellaan varmaan ihan samoin minusta.
Jonkun mielestä minä olen ihan taneli, kun kannatan persuja ja mun mielestä maahanmuutto on nyt isoin ongelma. Mutta voin sanoa ihan suoraan, että täällä päässä on taas vastakkaiset tunteet. Aika monesti vedotaan persujen kannattajien alhaiseen älykkyysosamäärään ja se on just sitä mistä puhuin aiemmin. Ihan samalla tavalla minä tunnen, että mokuttajan on oltava jotenkin tyhmä, kun se ei näe tässä olevan mitään ongelmaa. Miksi se ei ymmärrä ongelmaa, vaikka sille näyttää tilastoa ulkomaalaisten tekemistä rikoksista? Miksei se ymmärrä, että sillekin rahalle olisi parempaa käyttöä, kuin mitä täällä maahanmuuttoon laitamme ja lykkäämme kehitysapuun? Niin ja sen mokuttajan mielestä minä olen tietysti ihan perseestä, kun ajattelen niin juntisti ja itsekkäästi. Rasistikin varmasti olen automaattisesti, kun omaan tällaiset mielipiteet.
Jos luet SirMaxin 15 viimeistä viestiä tässä ja Eduskuntavaalit 2011 -ketjussa, niin tiedät mitä tarkoitan. Ei ole kyse siitä ketä Max kannattaa tai äänestää, vaan hänen tapansa keskustella. Ilman, että kukaan puhuu hänelle asiattomasti, tulee sieltä kaiken maailman vittuilut, pinkit lasit yms mikkihiiret. Jos en dikkaa Halla-Ahosta, niin olen samantien mustanmiehen halaaja wtf? Sitä tässä tarkoitin.
Tuohon boldattuun kohtaan: Mikä siinä on, että jos ei kannata persuja, on automaattisesti mokuttaja? En kannata persuja olen siis mokuttaja?