Olenko ainoa joka vihaa heavymetal yms musiikkia?
Et varmaan ole ainoa uskovainen Suomessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olenko ainoa joka vihaa heavymetal yms musiikkia?
Uskovainen? Ja vitut?Et varmaan ole ainoa uskovainen Suomessa.
Miksi "Jatka tarinaa" ketju poistettiin???? :curs:
Joo, ehkä oon ihan vitun lapsellinen mutta mun mielestä se oli hauska :lol2:Varmaan siks että viimeiset 10 sivua oli luokkaa: "...ja sitten **valitse pakkisnimimerkki** sai mustaa kyrpää **valitse ruumiinosa** -nsa ankarasti 24/7...
Jos paskattaa ja on esim. lenkillä, kannattaa juosta vai kävellä kotia?
:D
Muistaakseni IKL ja Lapuan liike käytti ainakin mustia paitoja, kuten myös Italian fasistit. Tuosta punaisesta kravaatista en nyt muista varmaksi, mutta jotenkin senkin liittäisin Lapuan liikeeseen.
"These also seem to be cases of jamais vu, the opposite of deja vu. The explanation for why it happens is similar to the one giraffe mentioned:jos miettii/toistaa yhtä sanaa monta kertaa peräkkäin esim. kivi, kivi, kivi, kivi, kivi, kivi, kivi, kivi, niin lopulta kyseinen sana alkaa kuulostamaan perkeleen tyhmältä?
Monta kertaa toistettuna sana siis menettää merkityksen, koska sitä käytetään väärin. Eli toistettuna monta kertaa peräkkäin jää vain jäljelle sanan "muoto" ja tarkoitus katoaa, ja lopulta se ei enää tunnu järkevältä.
Sen sijaan mikä selittää sen että yhtäkkiä joku sana paperilla/ruudulla näyttää aivan väärältä? Tuossa tilanteessa kun toisto ei sitä aiheuta.
Sanoi Aku Ankkakin joskus, että: "Riippumaton suhteen olen riippumaton." Mulla ei ole muuten kai koskaan käynyt niin, että joku sana näyttää tyhmältä paperilla. Sen sijaan useamminkin se, että toistettuna monta kertaa se kuulostaa hölmöltä.Siinä oli sana "riippumaton", riippumaton olemassaolo, ja minulla se yhdistyi riippumaton olemassaoloon eikä riippumattomaan olemassaoloon. Nyt aina kun näen sanan "riippumaton", tulee mieleen riippumatto, oli konteksti mikä hyvänsä.
Halpa ja hyvä (mahdoton yhdistelmä...?) jalkapumppu fillaria varten?
Fillarissa Dunlop venttiilit joihin ei saatana millään saa käsipelillä ilmaa. Eilen taistelin varmaan puoli tuntia ja sitten luovutin... Aikaisemmin muistan jossain täyttäneeni renkaat jalkapumpulla, silloinkaan ei meinannut millään mennä ilma sisään.
Onko tuohon jotain kikkoja vai onko ne venttiilit vaan niin paskat? En tiedä fillareista juuri mitään ja peukalo on keskellä kämmentä...
Puiset astiat imevät itseensä astianpesuainetta. Pesukoneiden pesuaine ei ole kovinkaan terveellistä verrattuna normaaliin käsitiskiaineeseen.