Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tosin jos koittaa pienillä rasvoilla mennä niin ruokavalio koostuu lähinnä kanasta ja herasta :D mutta kyllä mä luulen että ihan testaamisen arvonen on. Johkin 70-80g pintaan jos osuis
Miksi lihakset muka säilyisivät ketoosidieetillä paremmin rasvoilla kuin proteiineilla?
Hiilareita en söisi/joisi palkkarix, mielummin treenijuomana esim. 20-40g maltoa+puoli tl suolaa+aminohapot.
Onhan tästä ollut puhetta, että nopeet hiilarit nostavat ennen reeniä verensokeria mukavasti antaen pienen buustin. Joo hiilarit onkin hyvä vetää salin jälkeen tietenkin, mutta nyt puhuttiin että kiskotaan 100g ja pysytään ketoosissa. Sitten tohon lihastenpolttamiseen senverran, että jos tuo yleinen rasvansaantsuositusi ainakin ketoosin alussa on 70% niin tuskin tuota kukaan lihastenpolttomielellä tutkinut?
Vaikka kaikenlainen pitkäkestoinen painonpudotus laskee aineenvaihduntaa hetkellisesti niin liian kovilla kaloreilla se aineenvaihdunta voi laskea vielä enemmän ja pahimmassa tapauksessa aiheuttaa pysyvän aineenvaihdunnan laskemisen. Tosin tässä tapauksessa puhutaan monien kuukausien pitkäkestoisesta laihdutuksesta todella pienillä kaloreilla.
Onks sulla tälle jotain näyttöä? Kuulostaa aika erikoiselta...
Mitä helvettiä tuo 20-40g maltoa sitten on jollei hiilaria ja vielä pahinta mahdollista mitä voi vetää, puhdasta sokeria lukuunottamatta.
Tässä onkin alunperin ollut tarkoitus pitää kalorit tarpeeksi ylhäällä jotta säästytään aineenvaihdunnan liialliselta laskemiselta. Vaikka kaikenlainen pitkäkestoinen painonpudotus laskee aineenvaihduntaa hetkellisesti niin liian kovilla kaloreilla se aineenvaihdunta voi laskea vielä enemmän ja pahimmassa tapauksessa aiheuttaa pysyvän aineenvaihdunnan laskemisen. Tosin tässä tapauksessa puhutaan monien kuukausien pitkäkestoisesta laihdutuksesta todella pienillä kaloreilla.
Loppujen lopuksi proteiini on se tärkein makro mikä vaikuttaa lihasten säilymiseen.
Mitä helvettiä tuo 20-40g maltoa sitten on jollei hiilaria ja vielä pahinta mahdollista mitä voi vetää, puhdasta sokeria lukuunottamatta.
eikä jaksa kaikkee lukee vaikka vastaus sieltä ehkä löytyisikin... Mitä mieltä hiiolaripitoisen palkkarin vetämisestä treenin jälkeen??? tossa jotkut väittävät että ei haittaa ketoosii koska menee treenin jälkeen hiilarit käyttöön ja hyväx tuloksille... Onx jotain faktoja tälle? Anteex laiskuuteni jos asia jo täällä aikaisemmin käsitelty...Itse ripottelen noin kaksi ruokalusikallista pellavansiemeniä kananmunan sekaan paistamisen alussa. Lopputuloksena niitä ei oikeastaan edes huomaa sen kananmunan seasta. Antavat jopa hieman rapeutta. Ja kahvia kun juo tarpeeksi niin auttaa ainakin minulla suolen toimintaan suht hyvin.
Laitan aamulla munakkaasen pellavansiemenet ja tosiaan kun kahvia tarpeeksi juo niin homma toimii.