Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Counteri, tuli tosta mieleen eras keskustelu minka kavin kaverin kamppiksen kanssa viimeksi kun olin siella majailemassa, Damissa siis... Oltiin puistossa ja siina kiersi jointti jos toinenkin ja koska en oikein tykkaa olla pilvessa kodin ulkopuolella ja omaan huonon toleranssin, jouduin useasti kieltaytymaan jointista. Kamppiksen kaveri otti siita nokkiinsa ja alkoi syyttaa, etta mulla on jotain henkilokohtaista hanta vastaan. En ihan tajunnut mista kiikastaa ja kun kysyin asiasta, selvisi etta han piti mua kunnon stonerina joka polttaa grammatolkulla joka paiva ja sen vuoksi loukkaantui kun en ottanut hanelta jointtia vastaan :lol2: Olin vahan ihmeissani, varsinkin kun en tosiaan polta paljon.

Edit.
Panda, mulla on tyokaverina valitettavasti pelkka aiti, menen sen puljuun auttamaan. Aidin kanssa on ihan kiva jutella, mutta hanen seurassaan kuunnellaan myos aina radiosta Iskelmaa. Hieno alku paivalle :)

Onko kukaan kattonu tota Ajan Henki dokkaria? Voisko selittää mulle pähkinänkuoressa, että mistä siinä on kyse.

Oli jännä seurata kyseisen henkilön julkisuuteen nousua. Tuli noita ekoja videoita katottua joskus kun viewssejäkin oli säälittävä määrä. Olin vielä lukios sillon ja sai hyppäreil repeillä atk-luokassa. :)

Lukutunteja tälle päivälle viisi takana. Nyt tauolla porkkanaa ja sweet chili -dippiä. Jeejee, vielä varmaan kolome tuntia urakkaa jäljellä!

HAPPYHAPPYJOYJOY! :)

Jee, kohta keikalle!!! :rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Vittu tarvi ees horkkaa vetää kun kuuntelee aina vähän Waarei treenin yhteydessä :rock: Koht salille PERKELE!

Oooooouu bAAAAAABYyyy oooooooouuhhhh

Tuota Baby biisiä kun jossain baaris joskus soittivat niin eivät viittineet ton pennun äänellä pistää, vaan oli joku naislaulajan tekemä coveri ja joku dance remix. :D

Back
Ylös Bottom