Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uh, mitä mimmejä. :kuola: Vaikea keskittyä työntekoon tätä katsellessa/kuunnellessa.

facepalm.gif

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomioithan elly seuraavan asian tulevaisuudessa:
a) älä lue liian myöhälle yöhön, seurauksena näytät ruumiilta
b) älä ota kokeessa veikkausriviä käyttöön, tuuri ei koskaan ole puolellasi

No, onneksi sentään osaat tehdä hyvää simpukkasalaattia, vaikka siihen ei paljon vaaditakkaan, sillä se piristää hieman mieltä.

elly: Tuutko mun kanssa kirjottamaan mun oparia? Syliin mahtuu, jos pystyn samalla kirjottamaan.

Laitoin juoksukamat jo valmiiksi ja ajattelin lahtea hetken paasta juoksemaan, mutta matkalla keittion halki tormasin mokkapaloja leipovaan siskooni ja sinne sit jainkin :D Itse tein mutakakun, koska leipominen naytti niin hauskalta... Muuten ihan onnistunut, mita nyt vahan allomakea (vaikka laitoin makeutusainetta puolet ohjeesta ja suklaakin oli 81%) ja tosi ruman nakoinen.

Tassa sita sit ollaan ruokavauva masussa ja juoksemista turha edes harkita muutamaan tuntiin :jahas:

Huomisesta eteenpäin täytyy kyl tehdä jonkin näkönen ryhtiliike elämässä. Ei tästä tuu mitään.

Samma Här.

Vituttaa ku oli salilla niin hyvän näkönen muija et meni reenit vituiks!!!

Hei-hei, tollaset tilanteet pitää hyödyntää, mulla yleensä treeni kulkee paremmin jos on jotain tuollaista salilla.

Hei-hei, tollaset tilanteet pitää hyödyntää, mulla yleensä treeni kulkee paremmin jos on jotain tuollaista salilla.

No lopputreeni (puolet olin jo tehny) meni vaan vähän vääriä asioita miettiessä.. Onneksi sain olla sitte yksin salilla :rolleyes::jahas:

Tuun! Mullakin on lukuilta! :) Haluakko kylymäsavulohta? Voin ottaa evhät mukhan!

Ei kiitos, en oikein tykkää kalasta :(

On se. Tuo oli hirveintä paskaa, mitä on kuultu tai nähty musiikin saralla pitkään aikaan :D

Komppaan kyllä siinä suhteessa, että "musiikillisesti" tuo on täyttä skeidaa ja tuollainen melusaaste pitäisi vähintään kieltää lailla. Ei tuosta silti tarvitse yöuniaan menettää, onneksi ;)

Olinpas tyhma. Myin itseni toihin 03.00-6.30am valiseksi ajaksi 15 eurolla :jahas: Mutsin leipomoon sokeroimaan munkkeja, wuhuu. Vois vaikka valvoa ja katsoa jos saisi jotain aikaiseksi...

Nyt vituttaa.

Back
Ylös Bottom