Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyl on dööd bai eiprilin pojilla kädet täynnä hennatatuointia että huhhuh

^I like. Ihan mahtavaa tavaraa!!

Voi olla, että se ei heti yöllä saa skriivattua reaaliajassa, mitä kaikkee tapahtuu. Ja sitten se tietenkin nukkuu kännissä pitkälle päivään ja herätessään on unohtanu kaikkki yön tapahtumat..... tai ainakin halunnut unohtaa :D

Juu ei auta muutakun odottaa...
Tässä just nuuska huulessa ja leffa pyörimässä, mikäs tässä ootella.

Toisaalta on ihan jees olla vkoloppu selvinkinpäin, en ees muista koska ois viimeks ollu. Ei ainakaan moneen kuukauteen oo moista tapahtunut...

Juu ei auta muutakun odottaa...
Tässä just nuuska huulessa ja leffa pyörimässä, mikäs tässä ootella.

Toisaalta on ihan jees olla vkoloppu selvinkinpäin, en ees muista koska ois viimeks ollu. Ei ainakaan moneen kuukauteen oo moista tapahtunut...

Mullaki päle huulessa, Göteborgs Prima Fint. Mikä sulla? :D
Mullaki selvä viikonloppu. Eipä oo huvittanu baareilla pitkiin aikoihin, tosin oulussa kun olin reissussa ni kävin.

Vois melkee itekki katella leffaa ku ei tuu uni :/

Yleensä sitä Generalin extra styrkkaa, mut täytyy tyytyä kaverin antamiin perus Ettaniin...

Kyllä mä varmaan baarissa oisin, jos ei ois duunivkoloppu, kevyet 16h vuorot, mut onneks on sunnuntailiksaa...
Kaikki sano, et American Pie 4 on ihan paska, kun ei oo niitä vanhoja näyttelijöitä ja muistaakseni itekkin sanoin niin, mut nyt tää tuntuu ihan sairaan helmeltä. Oon repeilly ihan koko ajan, varmaan tää väsymys auttaa tohon huumorintajun asteen madaltumiseen...

Etanahan on hyvää!

Tosin löytyy multaki tuota kenraalin extra sterkkiä pussina ja lössinä

Ite en tykkää myöskää sen takia siitä ku erit näyttelijtä.. Onneksi siinä on ees se ISÄ! se on tärkein ja paras American Pie leffoissa :D

Juu, soon ihan hyvä...

On kyllä koko ajan niin syötävän hyvännäköstä kissaa, että alkaa tekeen mieli ihan koko ajan... :D
Sen on pakko olla toi väsymys täs univajeen takia, kun naurataa melkein kaikki ja tätäkin tekstiä on niin vaikeeta kirjottaa läppärillä, ei vaan sormet enää toimi.

Oon ollu aika kauan ilman snuussia, mut nyt kun sitä taas otti, niin sitä menee ihan kuin karkkia, koko ajan kaks huulessa... ja silti käy välillä röökillä.

Mitähän kattos seuraavaks, jotain äksöniä ehkä välillä...

Vois mennä nukkumaan kohta.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tjaah, vkoloppusin aika hiljasta vai??

No ei täällä kyllä pirukaan jaksais valvoo...

Vittu mitä settiä :D Can I Help You? :evil: BÖHÄHÄHÄ

Jaaha, Ephe on kaivanu jo pärrän tallista.

Back
Ylös Bottom