Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siin on Pyr0 muuten uskomattoman kovaa konemeininkiä :dance2: Oli livenä kova meno Pleikkaris!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Käytiin syssen kanssa katsomassa Black Swan. Vitsi mikä leffa! Aivan mahtava. Miksei äiti voinut laittaa mua penskana balettiin? :(

Töissä taas... Olispa hiljasta niin kerkeis vähän änäriä katteleen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alyssa, vanha kunnon dubsteppailija. Kuis hurisee? :D

Mitäpä tässä, rauhallista koti-iltaa systerin kanssa :) Ootko paljon käynyt dubbailemassa? Olin muuten ihan älyttömissä squat raveissa Damissa edellislauantaina. Iso, kodittomien valtaama varastorakennus, missä kunnon musavehkeet kahdessa eri huoneessa. Toinen oli sysipimeä kellarihuone, toinen yläkerrassa ja siellä oli mm. katosta roikkuva sänky. Aivan mieletön meininki, yllättävän hyvä DJ veti drum n bassia ja dubsteppiä. Olisit tykännyt :) Reivit kestivät 2 päivää putkeen, itse olin ekana päivänä klo 2am-11am. Oli vähän psykedeelinen olo kun kömmin ikkunattomasta varastosta kirkkaaseen päivänvaloon :D

Tänään mennään rauhallisen indien voimin.

watch

Aika hardcore meininki selvästi teillä ollu :D Käytiin parin frendin kanssa hesassa Playgroundissa pari viikkoa sitten viimeeks. Sillon siel oli Far Too Loud pääesintyjänä, eli elektro/breakbeat settiä vissiin, kun näistä genreistä vielä niin tiedä kun aika uus tää konemusiikki maailma mulle :D Itelle toi drum n bass kuullostaa vähän turhan nopeelta, mut dubstep ja etenki vähän raskaampi sellainen uppoo ja lujaa :dance2:

Olin muuten ihan älyttömissä squat raveissa Damissa edellislauantaina. Iso, kodittomien valtaama varastorakennus, missä kunnon musavehkeet kahdessa eri huoneessa. Toinen oli sysipimeä kellarihuone, toinen yläkerrassa ja siellä oli mm. katosta roikkuva sänky. Aivan mieletön meininki, yllättävän hyvä DJ veti drum n bassia ja dubsteppiä. Olisit tykännyt :) Reivit kestivät 2 päivää putkeen, itse olin ekana päivänä klo 2am-11am. Oli vähän psykedeelinen olo kun kömmin ikkunattomasta varastosta kirkkaaseen päivänvaloon :D
watch
Oon niin kade! :itku:

Aika hardcore meininki selvästi teillä ollu :D Käytiin parin frendin kanssa hesassa Playgroundissa pari viikkoa sitten viimeeks. Sillon siel oli Far Too Loud pääesintyjänä, eli elektro/breakbeat settiä vissiin, kun näistä genreistä vielä niin tiedä kun aika uus tää konemusiikki maailma mulle :D Itelle toi drum n bass kuullostaa vähän turhan nopeelta, mut dubstep ja etenki vähän raskaampi sellainen uppoo ja lujaa :dance2:

DnB on kivaa silloin kun on tarpeeksi energiaa revitellä. Ihanteellisinta onkin ensin muutama tunti kovaa DnB ja sen jälkeen dubsteppiä. Tai no miksei dubsteppiä koko iltaakin :D
Milloin mennään reivaamaan? :D En ole muuten ikinä ollut konemusatapahtumissa Suomessa.

Oon niin kade! :itku:

Se oli ehkä siistein paikka missä oon Damissa käynyt. Ja se on jo aika kohteliaisuus.

Samperi piti tänää mennä lenkille mut vedinpä 4 tunnin päikkärit.

Jaaaa Madventuresin toinen sesonki katsottavana. Tässä voi vaan toivoa että jossain vaiheessa vois dumpata kaiken maallisen mammonen ja poistua maailmalle matkaamaan.

DnB on kivaa silloin kun on tarpeeksi energiaa revitellä. Ihanteellisinta onkin ensin muutama tunti kovaa DnB ja sen jälkeen dubsteppiä. Tai no miksei dubsteppiä koko iltaakin :D
Milloin mennään reivaamaan? :D En ole muuten ikinä ollut konemusatapahtumissa Suomessa.

DnB:ssä on kyl hyvin painetta ja siitä kyl nauttii mut se biitti on vähän liian nopee että osaisin satakilosena sotanorsuna heilua siinä mukana :D Dubsteppiä on siistiä nytkyttää ja toi viimekertanen elektrosetti oli kans cool :dance2:
Pleikkariin kyl tekis mieli jo takas.. Kunhan vaan tervehtyis flunssasta ja ois jotain hyvää mussiikkia tarjolla niin täytyy ruveta kyl kavereita houkuttelee messiin ja suunnata helsinkiä kohti!

Mä lähden huomenna maalle mutsin hoiviin rauhoittumaan :jahas: Ehkä ihan hyväkin, jaksaa sit taas heilua alamaailman bileissä kun on akut ladattu.

Jaaaaa nyt nukkumaan. Siskon viekkuun :haart:

Voi vittu kello on jo paljon. Perkeleen treffipalsta vei nyt aikaa ihan liikaa.. Unille -->

Back
Ylös Bottom