Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Alyssa, vanha kunnon dubsteppailija. Kuis hurisee? :D
Ootko paljon käynyt dubbailemassa? Olin muuten ihan älyttömissä squat raveissa Damissa edellislauantaina. Iso, kodittomien valtaama varastorakennus, missä kunnon musavehkeet kahdessa eri huoneessa. Toinen oli sysipimeä kellarihuone, toinen yläkerrassa ja siellä oli mm. katosta roikkuva sänky. Aivan mieletön meininki, yllättävän hyvä DJ veti drum n bassia ja dubsteppiä. Olisit tykännyt
Reivit kestivät 2 päivää putkeen, itse olin ekana päivänä klo 2am-11am. Oli vähän psykedeelinen olo kun kömmin ikkunattomasta varastosta kirkkaaseen päivänvaloon :DAi nyt jo?Töissä taas... Olispa hiljasta niin kerkeis vähän änäriä katteleen.
Oon niin kade! :itku:Olin muuten ihan älyttömissä squat raveissa Damissa edellislauantaina. Iso, kodittomien valtaama varastorakennus, missä kunnon musavehkeet kahdessa eri huoneessa. Toinen oli sysipimeä kellarihuone, toinen yläkerrassa ja siellä oli mm. katosta roikkuva sänky. Aivan mieletön meininki, yllättävän hyvä DJ veti drum n bassia ja dubsteppiä. Olisit tykännytReivit kestivät 2 päivää putkeen, itse olin ekana päivänä klo 2am-11am. Oli vähän psykedeelinen olo kun kömmin ikkunattomasta varastosta kirkkaaseen päivänvaloon :D
![]()
Aika hardcore meininki selvästi teillä ollu :D Käytiin parin frendin kanssa hesassa Playgroundissa pari viikkoa sitten viimeeks. Sillon siel oli Far Too Loud pääesintyjänä, eli elektro/breakbeat settiä vissiin, kun näistä genreistä vielä niin tiedä kun aika uus tää konemusiikki maailma mulle :D Itelle toi drum n bass kuullostaa vähän turhan nopeelta, mut dubstep ja etenki vähän raskaampi sellainen uppoo ja lujaa :dance2:
Oon niin kade! :itku:
Luin, että 4 tunnin päiväkännit. :DSamperi piti tänää mennä lenkille mut vedinpä 4 tunnin päikkärit.
DnB on kivaa silloin kun on tarpeeksi energiaa revitellä. Ihanteellisinta onkin ensin muutama tunti kovaa DnB ja sen jälkeen dubsteppiä. Tai no miksei dubsteppiä koko iltaakin :D
Milloin mennään reivaamaan? :D En ole muuten ikinä ollut konemusatapahtumissa Suomessa.
Luin, että 4 tunnin päiväkännit. :D
Ai nyt jo?