Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Terve, tässä kyselisin kun olen aloittamassa salilla käyntiä että minkaläinen saliohjelma olisi hyvä näin alkuun?
X-tra maapähkinät 100g P: 25g H: 14g R: 50g
X-tra cashew pähkinät 100g P: 18 H: 25 R: 49
Itse syön molempia, enemmän maapähkinöitä koska 1kg säkki lähes ilmanen.![]()
Mitä pähkinöitä kannattaisi syödä? Mieluiten jotain jota saa ihan lähikaupasta? Mikä olisi terveellinen ja mahdollisesti hyvänmakuinenkin vaihtoehto? Jossei lähikaupasta saa niin kerrotko edes, että mistä sitten saan noita mystisiä superkapseleita? Pääsen esim. (Helsingin) keskustaan todella nopeasti jos on tarve. Anteeksi peelouteni, mutta koetappas itse laittaa hakuun pähkinät. (Tulokset 1 to 20 of 95 )
Kyllähän tavalliset maapähkinätkin menee, mutta niillä on tosiaan huonoimmat rasva-arvot(vaikka nekin on ihan hyviä) noista kaikista. Hinta ja saatavuus onkin sitten niitten etu. Vielä kun noita pähkinöitä miettii, niin niistä saa monenlaista. Esim. cashewpähkinöitä voi paahtaa pannulla hiukan ja lisätä siihen ripaus suolaa, on pirun hyviä. Samaten voi tehdä omia chilisekoituksia yms.300m on niin lyhyt matka et sen voit vaikka sukeltaa eikä siitä varmasti ole haittaa salitreenille. Päinvastoin pieni palautteluhan on vaan hyvästä.Onko mitään järkeä uida sammakko -tekniikalla esim. 300 metriä salitreenin jälkeen? onko lihaksille haitallista salitreenin jälkeen uida suht kovaa? teen Arskan G6 ohjelmalla.
Olisiko dieetin ajaksi järkevää vaihtaa bodaustreeni enemmä voimatyyliseen treeniin eli pudottaa toistojen määrää ja tehdä pelkästään raskaita perusliikkeitä vai onko lihasten säilymisen kannalta jotain hyötyä jatkaa treenaamista samalla tavalla ja samoilla toistoilla (8-12) kuin massakaudella?
Ei ole liikaa jos treeniohjelma on fiksusti toteutettu.^Kiitoksia. Vielä sellainen kysymys, että onko liikaa treenata dieetillä 2-jakoisella neljä kertaa viikossa? Tällä hetkellä 4-jakoinen käytössä, mut se pitäis varmaan vaihtaa johonki vähempi jakosee ku tuntuu turhalta tehdä niin montaa liikettä per lihasrymä kun lihasta ei pysty saamaan lisää.
Mitä pähkinöitä kannattaisi syödä?