Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aijai. Elukin ylittänyt jo elämässään sen pisteen kun loppu alkaa jo häämöttää. 20 kun tulee mittariin niin kaikki toivo on jo menetty.

Hitto muuten, etkös säkin elly pikkuhiljaa lähene tota kahtakymppiä? Mun eka arvio oli joskus 19, mutta sitten se laski 18 jostain syystä. Voisko olla peräti 17? No älä huoli, kyllä sullakin kohta alkaa tukka lähtee.

Hitto muuten, etkös säkin elly pikkuhiljaa lähene tota kahtakymppiä? Mun eka arvio oli joskus 19, mutta sitten se laski 18 jostain syystä. Voisko olla peräti 17? No älä huoli, kyllä sullakin kohta alkaa tukka lähtee.

Ei kyllä pitäis näillä tukkageeneillä lähtiä, tää moppi on aika lujalaatuista! :D (ps. arvauksesi ovat oikeaa tasoa)

Hei Vilu!

Siinä on kyl koko universumin ykkösbeibe. Nuff said.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tulipa upea essee. "Jasser Arafat kohotti hattuaan. Hän vilkaisi kulmiensa alta Hamasilaisia kuiskaten..." Voi jösses oikeesti, harvoin mulla keskittyminen näin paljon horjuu! :D

Go elly, Go!

Taustalta kuului karjahdus: "EI NAURA, IMEE SITÄ HYMYÄ!" Palestiinalainen lapsisotilas vakavoitui asettaen rynkkynsä kärjen ohimolleen. Kuin yhdestä käskystä lapsikatras lähti juoksemaan jihad -huutojen kajahdellessa kuivassa ilmassa. Yhdysvallat yrittivät tyydyttää öljynjanoaan tappamalla 'rättipäitä', mutta Gazalaiset hymähtivät omahyväisesti "Tämä on sotaa. Sotaa."

Fedit. Olisko aika mennä nukkumaan tai jotain?

Höpöhöpö. Meitsi taas fiilistelee Save Tonighttii. Lämpimänä kesäyönä kyl järvenrantaan grillaa ja kitara mukaan :)

Pyr0 paraskin puhuja :D

..saatan ollakkin... Honda pistää pään sekaisin näin kesää odotellessa :whip:

Siinä on kyl koko universumin ykkösbeibe. Nuff said.

pamela-anderson-ugly-1.jpg

feel ya dog

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom