Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Öitä... jatkan töitä

Jos sitä jatkais sittenkin leffalinjaa.
Missäs muut yön vipeltäjät kuhnailee?

edit: täällä on 71 jäsentä paikanpäällä...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No ei muutakun öitä sinnekkin...

Mää vaan se jatkan.

Purrrrr..

Häääh, onksun viesteissä ennen ollut ASIAsisältöö? ;)

ja kyllä ainakin mä täällä vielä luurailen ja huuhailen... mits ite?

edit: eikun joo, sä tapoit tän ketjun. Kaikki meni äkkiä nukkuun...

Joo mä havaitsin jtn elottomuutta pian ilmaantumiseni jälkeen. No ei, kun oikeesti tää ketju on jo pitkän aikaa ollu melko död....
Säki oot reiska taas aktivoitunu kummasti täs viime aikoina :D Eikä mulla tosiaan koskaa mtn asiaa ole, kuha ärsytän olemassa olollani ;) Tai kovasti ainakin yritän.

Onks hurja meno? Nyt on kyllä itsellä semmonen olo et vkonloppuna vois maistella jtn viinaksia. Repeän ihan kohta liitoksistani.

Joo mulla on yks syy nyt olla palstalla päivittäin... ;)
Oli tos aika pitkä aika, ettei jaksanu selailla, kun ei kiinnostanu mikään...

Ei mulla mitään asiaa yleiselle puolelle, kunhan välillä jotain offia heitän offiketjuihin, kuin ennekin.
Aika vaisua menoo.. kunhan taistelee oman tylsyyden kans. Kattelin just A-teamin, oli hyvä leffa tähän aivokapasiteettiin...
Ja todellakin vkoloppu on vapaa ja se menee aika vahvasti taas viihteen merkeissä tonne sunnuntaille asti.

Mits leimaa sä oot suunnitellu, jos haluat kertoo yhtään?

Aha, aha, joku semmoi syy mistä ei julkisesti puhuta vai?! :D Tuttu tunne muuten toi ku ei kiinnosta mikään. Ei järin nautinnollinen olotila imo.

Joo, mäki täs taistelen unettoman, ylikierroksilla käyvän korvattoman (kirjaimellisesti) paapan kanssa joka ei myrkyistä huolimatta tipaha. Heitän kohta lusikan nurkkaan. Hetken oli tylsää ja katoin sitä Tiina Jylhän tissiklinikka ohjelmaa. Loistavaa viihdettä sit vissiin mun aivoille. Eiku muovia rintaan ja kohotusta alapäähän, "siks ku kaikilla muillakin on" Viddu jesh.

Ööö, hyvä kymysys. En mä oo niin tarkkaan funtsinu vielä sitä leimaa, tahtosin jonkun semi isokokosen mun oikeeseen olkapäähän mikä jatkuis myös käsivarteen...jtn synkkää aihetta kait. Mites, ooks sie käyny ottaa uutta printtiä?

Mä olin pari vuotta yhessä keskussairaalassa töissä, niin tuli aika tutuks kaikenlaiset papat ja mummot.. Ja muut juopt ja narkit :D
mut papat oli hauskimpia.

No mieti ihan rauhassa mitä haluat, jos jotain haluat ottaa. Se kuitenkin on siinä sitten ja siihen tottuu.
Mä otin tos helmikuussa lisää selkään ja kylkeen. otin tohon profiilin albumiin kavereille jotain räpsyjä niistä, että siellä näkyy... (mainos mainos prkl :D)

lisää vielä joskus.

Joo kävin tsiigaa. Ajattelin myös että huomaat eron vittuilun, sarkastisen vittuilun ja kusipäisyyden välillä :D
Ja toki mä mietin, oon miettiny sitä aihetta jo viimesen vuoden ja tässä tulos. Ei ole. Nyt se paappa simahti :bileet: Onneks kohta on vaa aamu. Mut noista sun luetteloimista juopot eli deekut eli delikat on kyllä mun suosikkeja. Ne kuitenkin osaa kauniisti pyytää asioita ja on muutenkin niin lutusia. "Anna huora pilluu". Awww.

Eikö tää yö ikinä lopu ja mistä näitä oikein riittää?! Jatkuuko sulla nakki vielä?

On ne niin sulosia... musta tulee ihan samanlainen isona...
Ja en osaa kyllä nyt erotella noita yhtään.. alko oikeen vituttaan, että joku antaa noin rehellistä kommenttia, kun mulle saa antaa vaan sellasen söpön, pinkun sensuurisuodattimen kautta narsismia nostattavia kommentteja...

mut ei jatku kauaa enää. Tulin hyvästeleen tältä yöltä, lähen ihan just meneen, että hyvää yötä ja unia.
See ya.

Ja älä mietis päätä puhki sen leiman kans. Siinä sattuu päähän.

Mä aion saastuttaa sun mielen realismilla. Ootahan vaan ;)

Unia ja öitä ja käsitöitä ja sitä rataa.

Ja älä huoli, päähän sattuu muutenkin. Ciaomoi.

Tulkaa nyt kaikki samalla kaapistakin ulos.

Tää renkutus soi mun päässä varmaan joka toinen pvä :D :jahas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom