Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

niin ja mitä tää tarkotti?:O

Myin sen pois jollekin stadin herralle ja sitten kaveri sanoi, että AVK:lla oli samanlainen myynnissä, hirvikolarin jäljiltä. En sitten kerennyt tarkistaa, kun oli hävinnyt jo AVK:n sivuilta. Mutta eipä noita Suomessa montaa silloin ollut.

:D menipäs alas 5 minuutis 3 ruispalaa (6 puoliskoa), 20 siivua juustoa + voit siihen päälle :kuola: Saakeli kun maito oli vanhaa. Eikö ala muuten tympii nuo diettipussit?

hemmetti mikä nälkä ku varmaan 6 tuntia istunu lääkäris ja autos....

:D menipäs alas 5 minuutis 3 ruispalaa (6 puoliskoa), 20 siivua juustoa + voit siihen päälle :kuola: Saakeli kun maito oli vanhaa. Eikö ala muuten tympii nuo diettipussit?

No silleen ei tympäse, kun omasta mielestä ovat aika hyviä pussiruoaksi. ja motivoi kun tuntuuvat tehoavan.. kunhan ei palais tuota lihasta aivan järkyttävästi :( mitä kyllä taitaa tapahtua. mutta ikävä on kiinteää ruokaa. ei mitää schaissea vaan ihan maitorahkaa, marjoja, vihanneksia ja kunnon lihhoo :D

Näin minulle on sanottu joskus aikaisemminkin :D Tosin eri henkilö eri henkilöstä. Mikäköhän noita Espoolaisia vaivaa?

Itellä ollut pennusta lähtien pikkumopoa, kasiaista, mopoa, piikkiä ja kaks isompaa pärrää. Ja nyt sitten alkaa toinen kesä munamankelilla. Vituttaa, vaikken sitä kavereille kerrokaan/näytä.

Mun veljet asuu Espoossa ja mäkin joskus vkoloppuisin :)

Juu, onhan mullakin siis mopot, enduropyörät, kevarit ja veljeltä lainatut kuussataset ollut. Mutta toi nyt on vasta ihan oma mp.

HEI!!! ei vaikuta kaikissa tapauksissa! :D

tässä kultsin kuva

:haart::haart:

Ei niin tietenkään.. Ja siisti pärrä btw.

Ai muijako oli hankinnan este :D Jos näin ni hirveetä kyykytystä.

Kuules Reiska, työt ne muakin valvottaa. Ja alko vituttaa tää puhe siitä mistä puute...elikkäs rahasta. Marssin tossa just eräs päivä autokaupoille ku alko olla liikaa kuumetta. Tuli vähän yllättäen tehtyä ihan kaupat ja nyt oonki sit naimisissa niiden lyhennysten kanssa seuraavat 5 vuotta. Tähän päälle kun heitettäs vielä asuntolaina ja pari muksua ni avot. Hakisin jo narua.

Kai teil muil on hauskempaa?

Ei vaan just se rahan puute oli este silloin, kun kaikki mitä tuli, meni perheen elättämiseen.
Mäkin vaihdoin autoo tos, mut vaihdossa sai audista sopivasti ja loput veljen loputtomasta säästöpossusta, ei oo tarvinnu pankin lainoja muutakun rivarikolmioon elämän aikana.

Ja on mulla aina hauskaa, nytkin töissä vaan selaan tätä ja jos ei tätä, niin leffaa. Tai sit spedeilen tossa käytävillä :D

Nuudeleita, nomnomnom. Aamupalaksi voi sitten vetää rahkaa ja tonnikalaa. Saa nähdä monelta jaksaa herätä. Kiinnostus mennä aamulla kouluun on taas jossakin tuolla alakerran puolella.

joo mä kyllästyin viime kesänä ehkä hieman noihin italialaisiin.. aprilia käynnistyy millon haluu ja sateella ei voi ajaa kun starttimoottoriin menee vähänkin vettä niin sit se huutaa (se startti siis)

edit. vaikka onhan ne sellaisa hottiksia ne italiaanot :)

kiitos :) vaikka tällä hetkellä se kuussatanen ois mukavampi. yammu varsinkin....

mitä sä muuten reinzell teet työkses ku noin lepiä on??:)

Osta toi mun yzf 600r pois, kuviahan oli tos profiilissa jos näit. Mä haluan 750 kuutioisen Suzuki gsx-r:n...

Ja arvasin, et joku kysyy duuneista jotain... emmää tiiä kehtaako sanoo, kun voi pomot lukee... yksityisellä turvallisuusalalla kuitenkin.
Valvon, ettei mitään tapahdu tässä alueella ja oon aika hyvä siinä, kun on hiljainen paikka muuten...
kop kop.

Osta toi mun yzf 600r pois, kuviahan oli tos profiilissa jos näit. Mä haluan 750 kuutioisen Suzuki gsx-r:n...

Ja arvasin, et joku kysyy duuneista jotain... emmää tiiä kehtaako sanoo, kun voi pomot lukee... yksityisellä turvallisuusalalla kuitenkin.
Valvon, ettei mitään tapahdu tässä alueella ja oon aika hyvä siinä, kun on hiljainen paikka muuten...
kop kop.

Pitää miettiä tuota ostoa.. mutta se raha, muistatko?? :D paljollako tuo nyt sitte lähtis?:) mä oisin kyllä mustan halunnut.....x)

Okei, ei tarvii tarkemmin kertoa :) Mutta tuota turvallisuusalaa ajattelinkin :)

Paha heti sanoo, mä meinaan maalautin sen ite liikkeessä valkoseks, kun se on paras väri (oikeesti se oli valkoinen pinkillä helmiäisellä, kun ostin sen yheltä tytöltä :D)
Mutta ainakin sopii ajovarusteet ja niissäkin se värihän on tärkeintä.

Jotain 4500-4800 liikkeissä tarjottiin, mutta emmä sitä taida vielä tänä kesänä vaihtaa. Vaihan sit kerralla isompaa ja parempaan. Toi Teuden ajelema yzf R1 olis kans kova sana, jos yammuissa pysyy. Mutta oon silti ollut pienestä asti Suzukin miehiä.

Reinzell, ota suosiolla se tonninen, usko pois.

Siitä biisi, mistä tulee aina hyvälle tuulelle :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Juu pidä vaan se vielä tää kesä :D Mäkin keräilen, krhm, rahoja vaikka sillä aikaa..:D vaikka isompi pyörä ois kiva kun ikäkin riittäis jo sillä ajelemiseen. en siis oo enää 16-kesäinen :)

Mutta tämä nainen lähtee nukkumaan, huomenna pitäis taas jaksaa päntätä taas tuota hiton lääkiksen pääsykoekirjaa..:(

Juu kyllä se tonninen taitaa olla parempi, niin ei tarvi sit koko ajan vekslata niiden kuutioiden kans...

Hyvää yötä kaikille tasapuolisesti...
taidan jatkaa sit täs leffan pariin takas.

Back
Ylös Bottom