Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Alan olla entistä varmempi, että se oikea Elsan tytär Liisa on se Ismon kuollu vaimo, kuten täällä jo joskus aikoja sitten arvailtiin. Sanokaa mun sanoneen.

Alan olla entistä varmempi, että se oikea Elsan tytär Liisa on se Ismon kuollu vaimo, kuten täällä jo joskus aikoja sitten arvailtiin. Sanokaa mun sanoneen.

Mä olen hyvin pettynyt jos näin on. Kai Ismo nyt tuntisi oman vaimonsa vanhemmat tai vähintään tyttönimen perusteella tunnistaisi. Toisaalta Elsahan ei ollut tyttärensä Liisan kanssa väleissä, mutta silti erittäin ihmeellistä jos Ismo ja Liisa eivät olisi joskus törmänneet Elsaan, kun samoilla kulmilla asuivat.

Eikös Siru muuten ole Liisan veljentytär? Silloinhan Sirun kuuluisi periä Elsan pojan osuus perinnöstä.

Jaa siis tuo oli se jirin muija, siis transu, sielä. :D

nyt saadaan tietää ens jaksossa, onko kalholla peeenis oikeesti, jos sielä näkyy ku jiri on sen kans

Kysymys kuuluukin onko Sara Polvijärvi elossa? Musta tuntuu että on, Anttihan sen ruumiin muka tunnisti Saraksi mutta selväksihän tuo on jo käynyt että tämä Polvijärven sukupolvi ei kovin tasapainoinen ole.

viiden päivän päästä me tapaamme taas. sp

Voisin melkeen veikata, että Niko sen sinne taskuun laittoi, sehän kävikin siellä kun ne niitä makeisia pakkas. Nikoa vaan harmittaa, kun ei saa enää Katariinalta. Tai sitten se oli itsensä Katariina, mutta on vaan niin saatanan sekasin ettei muista tai ymmärrä tehneensä sitä itse.

Back
Ylös Bottom