Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
kyllä pilluleuka vielä löytää itsensä taksikuskin takapenkiltä sakset katossa, sanokaa minun sanoneen. onko kukaan muu huomannu että helillä on aika vahva vietti noita jo-muinaisten-kreikkalaisten-aikaan eläneisiin yksilahkeisiin? sonja ei kyllä ollu eilisen teeren poika ja iiris ei nyt ollu edes eilisen teeren isoäiti!

kyllä pilluleuka vielä löytää itsensä taksikuskin takapenkiltä sakset katossa, sanokaa minun sanoneen. onko kukaan muu huomannu että helillä on aika vahva vietti noita jo-muinaisten-kreikkalaisten-aikaan eläineisiin yksilahkeisiin? sonja ei kyllä ollu eilisen teeren poika ja iiris ei nyt ollu edes eilisen teeren isoäiti!

No niin mut kun heli oon niin kypsä ja blaa blaa.Vitutti kun lasse piti heliä aina jotenkin Annikaa parempana vaikka se on ihan pahvi.

Voisin melkeen veikata, että Niko sen sinne taskuun laittoi, sehän kävikin siellä kun ne niitä makeisia pakkas. Nikoa vaan harmittaa, kun ei saa enää Katariinalta. Tai sitten se oli itsensä Katariina, mutta on vaan niin saatanan sekasin ettei muista tai ymmärrä tehneensä sitä itse.
To jälkimmäinen vaihtoehto vois kyl kuulostaa ihan järkevältä. Onhan tuollainen kaksoispersoona juttu aika kulutettu aihe jo leffoissa, mutta salkkareissa vielä ihan uusi. En nyt tiiä kumpi kuulostais jännemmältä, se että Povijärven sisko on elossa vai että Katariina onkin hullu.

Toivottavasti nää ei vedä jonkinlaista Fight club-käännettä, missä Katariinan toinen persoona viestittää itselleen syyllisyydentunteesta.

Asiasta toiseen, on toi Cindy kyllä kuuma. Näyttelijä taitaa olla vieläpä aatelinen? Ei tajuu miksi Ossi menee naimisiin rottanaama-Jennin kanssa.

miksi katariina laittaa huulikiiltoa kotona kun seremonia on menossa? miksi antti on töissä vaikka oli bestman? missä helevetissä paula jne oli kun ossi ja jenni saivat toisensa? nyt meni kyllä vähän ohi kaikki.

^ Mä oon kans alkanut lämpeemään Katalle tässä viime aikoina. Kuuma nainen, vaikkei bellan tasonen olekaan.

miksi katariina laittaa huulikiiltoa kotona kun seremonia on menossa? miksi antti on töissä vaikka oli bestman? missä helevetissä paula jne oli kun ossi ja jenni saivat toisensa? nyt meni kyllä vähän ohi kaikki.
:lol2: Vain pihlajakadulla

Miika niissä asunnoissa hiippailee katkerana :D

salatut_elamat_1959_miika_lahtee2m.jpg

Monta jaksoa jäänyt välistä ja tänäänkin nähnyt vain osittain. Olen kumminkin semivarma, että käy näin: nuo videot näytetään koko juhlakansalle ja Katariinan salaisuus paljastuu - olkoot sitten Antin, Nikon tai mitä luultavimmin naisen itse kuvaama video.

Miten "Segellä" oli varaa hommata tuo baari?

EDIT: olenn täysin varma, että Katariina on hullu. Ihan hermoraunio ja istui kameran edessä. "Joku oli siirtänyt". Kohta nähdään" S.P":n tunnustus.

Paljosta veto niin ei nämäkään häät onnistu. Salkkareissa se on niin mahdotonta... Varmasti joko SP pilaa noi häät jollakin tapaa tai jonku Cindyn lapsiveet tulee hääkakun päälle ja Jenni saa tietää et Ossi on sen lapsen isä.

Tää katariinan feikit paperit töihin pääsemiseksi on ihan unohdettu juonenkäänne. Tai sitten se oli jo sillon niin henkisesti epätasapainoinen, että oli saanut potkut Ameerikasta ja on nytkin tulossa vain hulluksi. Miten (ex-)fysioterapeutilla voi olla niin paljon rahaa? Eiks se kuitenkin ole keskimääräisesto huonoiten palkattu terveysalan työ?

Back
Ylös Bottom