Oletko kokeillut nukkua lapaset tms kädessä?
Jep, ammulla herään hanskat jossain muualla kuin käsissä, johtuiskohan siitä että oon kova pyöriin unissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletko kokeillut nukkua lapaset tms kädessä?
pitää mennä kännissä mölisemään kaikkea tyhmää ja kertomaan itsestään sellaisia asioita joista kannattaisi olla hiljaa?!
en tiiä miksi mutta tuo Armeijan kuntotesti helpottuu uutinen sai vitutuskäyrän nousemaan infernaaliselle tasolle. jos on jo vuosia valitettu että uusien alokkaiden kunto on kokoajan huonomalla tasolla niin luuleeko ne että nyt kun kuntotesti helpottuu niin ens kesästä eteenpäin voidaan tiedottaa että alokkaiden kunto on parantunut edellisistä vuosista? imo leuat on yks kuntotestien parhaimpia liikkeitä, paljon parempi mittaamaan kuntoa kuin esim vauhditonpituus jossa alle 160cm ja yli 190cm ihmisen suoritukset lähtevät hieman eri lähtökohdista, leuoissa tällaista etua esim. pituudesta ei saa.
vittu. kohta on yleinen siviilipalvelus asepalveluksen tilalla.
Eikö ihmiset osaa pistää kättä suun eteen aivastaessa? Tänäänki sain mahtavat räkäkuorrutuksen ruoka-annokseeni :curs::urjo:
Jep, ammulla herään hanskat jossain muualla kuin käsissä, johtuiskohan siitä että oon kova pyöriin unissa.
:lol2: Kuitenkin vähän haluaisit balettia harrastaakysyin että mikäs on mulle sit sopiva laji nii tää väläyttää että BALETTI!Vielä ihan vakavissaan. Kun siskokin harrastaa, nii ois hienoa kun voitaisi yhessä harjotella ja turvallinen eikä mitää haavereita satu. Ois kuulemma nii sopiva laji mulle, kun mulla on hyvä tasapaino.
^Ei muuten välttämättä auta, vaikka saisikki kädet niin että niillä ei pääsis raapimaan. Itellä joskus oli pahana ihotuma, nii illalla laitoin käet kiinni sängynpäätyyn nippusiteellä, mutta siltikkin onnistuin raapimaan jotenki. Mulla helpotti juonkun verran kun vaihoin lakanat sellasiksi jokka oli jotain silkin tyylistä luirua kangasta, kun en päässy enää sit hiuttamaan sitä ihottumaa lakanoita vasten.
Otaa päähän erittäin ankarasti kun tuntuu että porukat ei tunne mua sitten enää ollenkaa. No olen jo 20, mutta opiskelija joten ei oo varaa ite maksaa harrastuksia, siksipä vanhemmat on lupautunu maksamaan. Kävin sitten oikein antoisan keskustelun äitin kans. Selitin et halusin alottaa jonku kammpailu lajin, nii heti tuli että ei sovi mulle, kun olen kuulemma niin laiha ja pieni. Mut kuulemma murskattais siellä. No sit kysyin et entäs sali kortti, mutta ei suostunu siihenkään. Sekin on kuulemma niin vaarallista kun siellä liikkuu vaikka mitä hiiippareita. Kyselin et jos alkasin käymää uimassa, mutta ei sekää kuulemma ole hyväksi, kun veteen voi hukkua ja minun iho ei kuulemma kestä sitä. Juokkue lajit ei käyny sen takia, kun ettei vain kävisi niin että mua alettas syrjiä.
Itellä alko mennä pinna ja kysyin että mikäs on mulle sit sopiva laji nii tää väläyttää että BALETTI!Vielä ihan vakavissaan. Kun siskokin harrastaa, nii ois hienoa kun voitaisi yhessä harjotella ja turvallinen eikä mitää haavereita satu. Ois kuulemma nii sopiva laji mulle, kun mulla on hyvä tasapaino.Itku siinä melkee tuli, ku mietti että oonko sen mielestä todella niin toivoton että pitää balettiin viedä vai pitääkö se mua homona. En toki halua haukkua, jos joku pakkislainen sattuukin nyt balettia tanssimaan...
^Ei muuten välttämättä auta, vaikka saisikki kädet niin että niillä ei pääsis raapimaan. Itellä joskus oli pahana ihotuma, nii illalla laitoin käet kiinni sängynpäätyyn nippusiteellä, mutta siltikkin onnistuin raapimaan jotenki. Mulla helpotti juonkun verran kun vaihoin lakanat sellasiksi jokka oli jotain silkin tyylistä luirua kangasta, kun en päässy enää sit hiuttamaan sitä ihottumaa lakanoita vasten.
Otaa päähän erittäin ankarasti kun tuntuu että porukat ei tunne mua sitten enää ollenkaa. No olen jo 20, mutta opiskelija joten ei oo varaa ite maksaa harrastuksia, siksipä vanhemmat on lupautunu maksamaan. Kävin sitten oikein antoisan keskustelun äitin kans. Selitin et halusin alottaa jonku kammpailu lajin, nii heti tuli että ei sovi mulle, kun olen kuulemma niin laiha ja pieni. Mut kuulemma murskattais siellä. No sit kysyin et entäs sali kortti, mutta ei suostunu siihenkään. Sekin on kuulemma niin vaarallista kun siellä liikkuu vaikka mitä hiiippareita. Kyselin et jos alkasin käymää uimassa, mutta ei sekää kuulemma ole hyväksi, kun veteen voi hukkua ja minun iho ei kuulemma kestä sitä. Juokkue lajit ei käyny sen takia, kun ettei vain kävisi niin että mua alettas syrjiä.
Itellä alko mennä pinna ja kysyin että mikäs on mulle sit sopiva laji nii tää väläyttää että BALETTI!Vielä ihan vakavissaan. Kun siskokin harrastaa, nii ois hienoa kun voitaisi yhessä harjotella ja turvallinen eikä mitää haavereita satu. Ois kuulemma nii sopiva laji mulle, kun mulla on hyvä tasapaino.Itku siinä melkee tuli, ku mietti että oonko sen mielestä todella niin toivoton että pitää balettiin viedä vai pitääkö se mua homona. En toki halua haukkua, jos joku pakkislainen sattuukin nyt balettia tanssimaan...

En ees halua tietää mitä se aattelee. Vissii sillä on unohtunu mun sukupuoli kun oon kotoa muuttanu.Ja sit kannattais varmaan suoraan kysyä mutsiltas et mitä se susta oikeen ajattelee kun ehdottelee balettia...
Kerran taas sanoin isälle että vois alottaa nyrkkeilyn. No isä innostu tästä iha valtavasti ja sano "Hienoa poikani! Aion tukea sinua tässä kaikin mahdollisin tavoin!" Vastasin ilosena, että haluaisko se alkaa kuskaamaan mua treeneihin. No vastaus oli tietenkin ettei laji ehkäpä sittenkään sovi mulle :jahas: