Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mua niin ärsyttää joidenkin ihmisten tapa aina pettää lupaukset ja keksiä jotain tekosyitä vain peiteilläkseen sitä, että on niin saatanan saamaton, ettei ole saanut taas hevonvittuakaan aikaan. Tehdään kaverin kanssa vaihteeksi harkkatyötä ja jaettiin hommat siitä puoliksi. Sovittiin, että kaveri lähettää mulle sähköpostiin perjantaina oman osuutensa ja mä jatkan siitä eteenpäin. Perjantaina ei tietenkään tule yhtään mitään postia ja illalla tulee viesti, että hän tekee sitä hommaa parhaillaan ja lähettää sitten sen, kun saa valmiiksi (viestistä sai käsityksen, että lähettää vielä perjantain puolelle). No eipä kuulu lauantainakaan sitä viestiä eikä ole sen paremmin vieläkään viestiä postissa. Voisin löydä vaikka pääni pantiksi, että se ei ole tehnyt yhtään mitään koko harkkatyön eteen ja ehkä tänään tekee kauhealla kiireellä oman osuutensa siten, että kaikki faktat on siinä päin persettä ja minä joudun itse korjaamaan ne oikeiksi. Viimeksikin kaveri veti lopuksi esiin valttikortin, että ei osannut laskea kaikkia laskuja, niin ei voinut laskea niitä loppuun asti. Voi nyt jeesus, kun harkkatyöohjeessa kerrotaan, miten ne lasketaan. En minäkään niitä osaa ulkoa, mutta kyllä ne laskettua saa, jos viitsii aivojaan rasittaa ohjetta lukemalla.

Lopuksi kun saan sen osuuden itselleni, niin saan taas korjata teksti osuudesta yhdys sanoja, kun nyky nuoret eivät osaa kirjoittaa niitä kään oikein.

Asunut 3 vuotta samassa asunnossa.

Tommosiahan nuo huoltoyhtiön porukat tuppaa vähän joka paikassa olemaan. Ei niitä kiinnosta talon asukkaiden asiat, vaikka muita hommia niillä ei taida ollakkaan. Minkäänlaisia viestejä(s-posti, tekstari, kirje) on turha lähetellä. Näinhin ne ei osaa vastata. Ainoa mahdollisuus saada yhteys on soitto, vaikka puhelimeenkaan ne harvemmin vastailee. Sitten kun on koko päivän soitellu, niin sieltä vastaa joku vittuuntunu mökelö, joka ei tunnu ymmärtävän mistään mitään.

Kaverit ostaa jokapäivä kaupasta 50e setelillä karkkia ittelleen kotio ja ei käy kesätöis, itte kävin kokokesän kesätöis, nyt ei oo ittellä rahaa edes ostaa uusia farkkuja, vanhat saa korjata jokapäivä ja repee aina vaan lisää. haistakaa vittu (ei tarkoitettu pakkislaisille)

+ vittu odotan innolla et alkaa vittuilla et eikö sulla oo rahaa ostaa uusia farkkuja... :evil: saatana sitte se herää 5 viikon päästä teholta. Muistuu mieleen vaan se ku pyöri portaat alas pariin kertaan.... ja ne parituhatta lyöntiä

++ nykyään onki alkanu tuntuu ne mäomistankouluntyypit kivoilta ku alkaa vituttaa nuo nykyset kaverit (tai ollu aina parasta kaveria)

Tuntuu kyllä typerältä sanoo näin kavereista jotka oon tuntunenu tarhasta asti, mut vittu oon kyllästyny niihi. Joka päivä sama puheenaiheet samat vanhat jutut. Ne ei liiku tai mitään, ja ku mä ite oon tosi urheilullinen ihminen ja oon koko ajan tekemässä jotain. Hypäritki kuluu puntilla käymiseen sillä aikaa kun kaverit käy kaupassa ostamassa karkkia, sipsiä, pullaa tms. Pitäs kai vaan vaihtaa lukiota ja hankkii uusia kavereita.

Nyt vaihteeksi avaudun tästä ihosta....

Kirvelee, kynnet leikattu ja viilattu mutta yöllä tullut raavittua niin että joka ilta saa puhdistaa lakanan. Nyt kun kerrankin kädet ovat hyvässä kunnossa (olleet aina pahimmat) on tullut sitten vatsa, rinta, olat, selkä, KAULA JA NISKA, NAAMA pahimpaan kuntoon. Näiden kuntoa voi kuvata seuraavalla lailla: ihossa on 10 kerrosta, olen raapinut niistä 5 pois, jos raavin vielä 1 kerroksen niin iho alkaa "vetistämään" eli alkaa tulla ihon alta jotakin nestettä, osa ihosta on tälläisiä etenkin naama,kaula,alaselkä muuten puolet noista pahoista alueista. Muuten iho pienellä näppylällä ja kirvelee. vituttaa

ei mulla muuta.

Työkaveri, joka jatkuvasti jättää työnsä hoitamatta. Jos selvästi sanotaan, tee tämä perjantaina, tekeekö? No, ei v.... tietenkään. Kun on jäämässä lomalle, ni mitä sitä töitä tekemään, kun joku muu (eli minä) hoitaa ne sit ens viikolla kyllä.:curs:

Ja kun jatkuvasti sama kaveri "unohtelee" asioita, jos et suurinpiirtein vahdi vieressä et tulee homma hoidettua.

Saatana kun riepoo ja työviikosta on lusittu vasta 2 tuntia. Tällä menolla perjantaina ei kannata tulla 10 metriä lähemmäks mua.

Eipä tässä oikein mikään muu vituta, kuin se, että oon tykästynyt joka aamu syömään muroja maidon kanssa. Mutta ongelmana on se, että maito pistää joka aamu mahan sekaisin ja sitten on vähän ikävä istua töissä sen jälkeen. Rahka on toinen asia mitä ei voi syödä heti aamusta :F

Pitää varmaan jotain muuta keksiä.....

Työkaveri, joka jatkuvasti jättää työnsä hoitamatta. Jos selvästi sanotaan, tee tämä perjantaina, tekeekö? No, ei v.... tietenkään. Kun on jäämässä lomalle, ni mitä sitä töitä tekemään, kun joku muu (eli minä) hoitaa ne sit ens viikolla kyllä.:curs:

Ja kun jatkuvasti sama kaveri "unohtelee" asioita, jos et suurinpiirtein vahdi vieressä et tulee homma hoidettua.

Saatana kun riepoo ja työviikosta on lusittu vasta 2 tuntia. Tällä menolla perjantaina ei kannata tulla 10 metriä lähemmäks mua.
Tiedän kyllä tunteen. Itsellä on yksi koulukaveri juuri tuollainen ja pitäisi tehdä parityötä sen kanssa. Aina kun sovitaan joku aika, niin tämä ei vain ole viitsinyt tehdä omaa osuuttaan ja sitten saa itse tehdä kaiken. Sinänsä edes se ei vituta niin paljoa, että joutuu tekemään lähes kaiken itse, mutta se pistää vituttamaan, että kaveri saa lähes ilmaiseksi opintopisteet ja arvosanan siitä työstä. Oli kyllä viimeinen työ tuon kaverin kanssa.

en tiiä miksi mutta tuo Armeijan kuntotesti helpottuu uutinen sai vitutuskäyrän nousemaan infernaaliselle tasolle. jos on jo vuosia valitettu että uusien alokkaiden kunto on kokoajan huonomalla tasolla niin luuleeko ne että nyt kun kuntotesti helpottuu niin ens kesästä eteenpäin voidaan tiedottaa että alokkaiden kunto on parantunut edellisistä vuosista? imo leuat on yks kuntotestien parhaimpia liikkeitä, paljon parempi mittaamaan kuntoa kuin esim vauhditonpituus jossa alle 160cm ja yli 190cm ihmisen suoritukset lähtevät hieman eri lähtökohdista, leuoissa tällaista etua esim. pituudesta ei saa.

vittu. kohta on yleinen siviilipalvelus asepalveluksen tilalla.

Back
Ylös Bottom