Krice
Banned
Vituttaa vaan tää kommunikoinnin taso.
Olisit siirtänyt heti kun asiasta kerrottiin. Kysynyt, että mihin siirretään, jos kerran pitää siirtää. Voi sitä itsekin kommunikoida.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vituttaa vaan tää kommunikoinnin taso.
Olisit siirtänyt heti kun asiasta kerrottiin. Kysynyt, että mihin siirretään, jos kerran pitää siirtää. Voi sitä itsekin kommunikoida.
Ihosi kutisee perseestä muttei mistään muualta?
Asunut 3 vuotta samassa asunnossa.
Tiedän kyllä tunteen. Itsellä on yksi koulukaveri juuri tuollainen ja pitäisi tehdä parityötä sen kanssa. Aina kun sovitaan joku aika, niin tämä ei vain ole viitsinyt tehdä omaa osuuttaan ja sitten saa itse tehdä kaiken. Sinänsä edes se ei vituta niin paljoa, että joutuu tekemään lähes kaiken itse, mutta se pistää vituttamaan, että kaveri saa lähes ilmaiseksi opintopisteet ja arvosanan siitä työstä. Oli kyllä viimeinen työ tuon kaverin kanssa.Työkaveri, joka jatkuvasti jättää työnsä hoitamatta. Jos selvästi sanotaan, tee tämä perjantaina, tekeekö? No, ei v.... tietenkään. Kun on jäämässä lomalle, ni mitä sitä töitä tekemään, kun joku muu (eli minä) hoitaa ne sit ens viikolla kyllä.:curs:
Ja kun jatkuvasti sama kaveri "unohtelee" asioita, jos et suurinpiirtein vahdi vieressä et tulee homma hoidettua.
Saatana kun riepoo ja työviikosta on lusittu vasta 2 tuntia. Tällä menolla perjantaina ei kannata tulla 10 metriä lähemmäks mua.
Helokki?Nyt vaihteeksi avaudun tästä ihosta....
Nyt vaihteeksi avaudun tästä ihosta....