Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Prkl kun jäi takareiisi jumpat kesken, sillä salille paukkaa noin 15 eläkeläistä vemputtaan joka vehkeellä. Miks vanhat ihmiset haisee pahalle?

Tänään olisi ollut loistava ilma lähteä pyörällä töihin(n.10km), mutta enhän mä muistanut, että mun pyörä on tuolla pyöräkatoksessa lumeen hautautuneena. Mä tahdon pyörän nyt ja heti, mut tota omaa ei tuolta lumen alta ihan hetkessä kaiveta:-/ (tai toimiiko se edes ylipäätänsä enää:D)

vituttaa, sanoivat toissapäivänä poliisilaitoksella että joudun suorittamaan inssin ja teorian uudestaan koska nyt vasta katsoivat koneelta että multa on kortti lähteny 1½v sitte. Olin siis hakemassa pitkää korttia kakkosvaiheen paperit kädessä.. Mikseivät sillon heti laittaneet mua ajamaa uuestaa? Ainoa mitä arvon nimismies mulle sanoi tuolloin kun mua kuulusteli kortin lähdön teinoilta oli että seuraavakin vaihe saattaa jäädä sitten väliaikaiseksi. Mutta venata nyt sit tähä asti et laittavat uusiks.. Sen mä sanon että jos yrittävät mua saada sitten vielä uudestaan maksamaan kakkosvaiheesta ni vittu en ikinä aja autoa.

^ Siis... Olit suorittanut 2-vaiheen kortitta ? :confused:

:offtopic: ^ Mielestäni tuo homma menee väliaikaisen kortin kanssa nimenomaan noin, eli mikäli kortti lähtee, sen saa takaisin normaalin lakiin perustuvan ajokiellon jälkeen (yleensä kuukausia), MUTTA pysyvää ajokorttia (2. vaihetta) ei voi suorittaa, ennen kuin on käynyt uuden kirjallisen ja inssin. Eli sen ajan kun on väliaikainen voimassa on kuitenkin saanut ajella normaalisti. Näin asia oli ainakin kaverillani, jolta kaahasi korttinsa hyllylle ennen 2. vaihetta. Onhan tuo tietysti perseestä, mikäli asiasta ei ole kerrottu ajokiellon määräämisen tai muussa yhteydessä.

välillä naurattaa ku eräät tekee dippipunnerruksia helvetinmoisilla lisäpainoilla mutta jää ne itse dipit kokonaan tekemättä ku nylpytetään 2cm edestakasin.varmaan huikeaa kehitystä luvassa.

:hyvä: hahaha. Jotain yhdennäköisyyttä on kyllä havattavissa noista hiuksista ja puhetyylistä päätellen. Putos...

Yhtä itsevarmat elkeet löytyy, "500 kg" "tein kympin". Kenen lie kuvia vstaote posteilee mutta kyllä uskon käsi sydämmellä että toi videon kaveri on OIKEA vstaote.

Ilmeisesti joudun makselemaan yhden kuukauden opintotukia takaisin. Tai no, opintotuki + verot (joita ei edes tilille tule)+ 15% korkoa :jahas: Eli reilu 570e, käteen tulee kuussa opintotukea 469e.

Nuokin maksettavat on siltä vuodelta kun aloitin koulun. Tuli vielä kaksi tiliä silloin kun nostin tukea, vaikka töitä en tehnyt enää kun koulun aloitin. Soittelin kelalle tuosta silloin ja ne sanoivat että ei ne tulot jotka on tienattu ennen koulua vaikuta. Vituttaa.

Äskön kävi ovikelloa soittelemassa jokin ryssä joka lykkäsi lapun käteen " Olen Gregor ja olen kuuromykkä, minulla ei ole rahaa eikä työtä. saisinko rahaa". :jahas:

Kaverit alkavat taas vituttilla että pistä vaatetta päälle koska oot kokoajan kipeenä. Kunpa tietäisivät kuinka monta kertaa olen myöhästynyt taksista. Hhaahah.

oot kyl niin lutunen ku vedät aina joka ketjussa herneen nenään jostain :>

Tätä ketjua lukiessa kieltämättä tuli kyllä vähän hymyä naamalle kun herra Vstaote niin kärkkäästi vittuilee jollekkin siitä että joku postaa tänne jotain ns. ketjuun kuulumatonta :D

Ekaa kertaa vituttaa olla dieetillä, vaikkei monta viikkoa edes ole takana. Johtuu tosin varmaan aika pitkälti siitä, että pääsykokeisiin tulee luettua samalla ja miinuskalorit + intensiivinen opiskelu -yhtälö ei ilmeisesti omalla kohdalla toimi. Onneks viikko enää ja sit kokeen jälkeen jatkuu tiristely.

Voi kyrpä. Siis voi vitunvittu. Voikin olla kolmesta saatanan päivästä niin paljon kiinni. KOLMESTA VITUN PÄIVÄSTÄ!!!!

Back
Ylös Bottom