Aloittelija, treeniohjelma arvosteluun tänne

Meta title: 🔥 Aloittelija treenissä – tuo ohjelmasi testiin! 🔥

Meta description: Aloittelijan paras palautekanava: saat suoraa, rehellistä ja kovaa pakkis-tason analyysia treeniohjelmastasi.

Moro! Oon yrittäny täältä foorumilta etsiä jotakin itselle sopivaa valmista treeni-ohjelmaa, mutta kun ei löydy niin yritin väsätä itse.. ongelmana tässä on se että kun ei keksi oikein liikkeitä.. esim Maanantaina ja Keskiviikkona on paljon vähemmän liikkeitä, kuin perjantaina ja haluisin että joka päivälle olisi noin kahdeksan liikettä. Olen vasta aloittelija, joten en haluaisi treenata vielä neljää kertaa viikossa ja yksi-ja kaksi jakoiset tuntuu jotenkin tylsältä kun haluaisin tehdä enemmän lihaskohtaisia liikkeitä, kuten esim. tuolla perjantailla on. Olisiko nyt kokeneilta hyviä neuvoja ja lisäykseen tällaiseen aloittelijan kehnoon reeniin? :d

MA: rinta, selkä
KE: jalat
PE: kädet, olkapäät

Maanantai
3 x 10 Penkkipunnerrus
3 x 10 Kulmasoutu levytangolla
3 x 10 Kulmasoutu käsipainoilla
3 x max. Leuanveto
3 x 10 Vipunostot käsipainoilla penkissä
3 x 10 Pullover

Keskiviikko
4 x 10 maastaveto
4 x 10 Takakyykky
3 x 15-25 Pohjenousu
3 x 40-50 Istumaannousu

Perjantai
3 x 10 Ranskalainen punnerrus
4 x 10 Pystypunnerrus
3 x 10 Hauiskääntö tangolla
3 x 10 Hauiskääntö käsipainoilla vuorotahtiin
3 x 10 Vipunostot sivuille
3 x 10 Vipunostot eteen
3 x 10 Dippi
3 x 40-50 Istumaannousu