Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite käyttäny nytten vuoden verra kreatiinii ja oon pitänyt taukoo ehkä kuukauden verran yhteensä, eikä haittoja ole ollut.Purkin ohjeessa kehotetaan käyttämään 1 kuukaus ja sit kuukauden tauko ja sama homma alusta; tankkaus 5 päivää, kuukausi käyttöä ja kuukauden tauko... tiedä sitte siitä että mikä olisi oikein / paras tapa.
Joo paisuttaa, yks kaveri ei mahdu enää salin ovista sisään kun sen pää on niin paisunu just ton kreatiinin käytöstä. Kannattaa välttää.
:hyvä:Juu, ajattelinki että ku on pää paisunu 3cm suorastaan yhdessä hujauksessa krean käytön aikana.

Onko American pure creatinella ja Fastin kreatiinilla jotain konkreettista eroa? Muutakin kuin hinta.

Viimeks kun koitin ottaa ensin latausjakson niin rupesin kuseen kun ravihevonen, sai joka sarjan välissä kusta ja öisin ja rupes kiveksiäkin jo särkeen joten lopetin sen käytön ja oireet hävis. nyt koitan aina laittaa n.10g proteiini juomaan mukaan mutta en tiä onko mitään vaikutusta.
Itellä oli sama homma. Koita nyt siinä saada hyvät yöunet kun kaks kertaa joutuu nousemaan kuselle. Mistäköhän mahtaa johtua? Ajattelin että tuli vaan vedettyä nestetankkauksen kanssa överiksi, mutta voiko olla joku muu syy?
Joitko kahvia tai muita kofeiinipitoista tuon käytön aikana? Kofeiinijuomat nimittäin toimivat diuriitteina elimistössä, josta voisi johtua jatkuva kuseminen. Jos krea ensin kerää nestettä kehoon ja esim kahvi toimii nesteenpoistajana, niin eikö jatkuva kusihätä olisi ihan luonnollinen tulos tällaiselle?
Mä tankkasin kanssa ihan mielettömästi vettä latausjakson aikana, kun pelkäsin finnien toista tulemista. Kusella joutu kyllä käymään enemmän, mutta yöllä en koskaan noussut vessaan vaikka välillä olis ehkä pitäny...

Eli siis ensin oli se 5 päivän tankkausjakso, sitten käytin kuukauden normisti ja nyt olisi sen kuukauden tauon paikka. Ja Fastin Muscle+ palkkarissa on kreatiinia 7,0g / 100g eli ei tässä täyttä taukoa tule kun tuota palkkaria nauttii 3-4 kertaa viikossa.

Nyt on 2päivää vedetty 20g kreaa. Monen kuukauden tauon jälkeen. Nyt nykii elohiiri toista silmää tosi usein. Liekkö johtuu siitä? Joku kerto että nesteen ja mineraalien puutosta.
Huh, eli se saattaa hyvinkin johtua noista nesteistä, kun en oo kumminkaan vittiiny juoda paljoa mitään, vaikka pitäis. Mulle ei ikinä tapahtunu vastaavaa, kaavailin jo että päässä on kasvain :wtf:Hei mulla on sama! En ajatellu et se kreatiinista johtu, koska ei kukaan ole tässä threadissa siitä valittanut.. En tosin tankkausjaksolla huomannut, jolloin oli lomaa ja varmistin että sain tarpeeksi nesteitä. Nyt kun koulu jatkuu niin on alkanut nykiä aika hämärästi, kun en ole juonut niitä nesteitä nin paljoa.