Mistä leffasta me nyt puhutaan?
Sori! Ei ollu kubrick! Braindead siis oli Peter Jacksonin tekele.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä leffasta me nyt puhutaan?

Liitetään leffaan pala kaaos-teoriaa ja kohtuullinen juoni omaan makuun niin saadaa aikaan katottava pätkä
Annetaan 4-/5 arvosanaksi..

Nyt alkoi ärsyttää sillä olen katsonut Eastwoodin koko tuotannon ja nyt kaikki Rockyt sekä Rambot, kuka on seuraava sankari jota rupean palvomaan? ( Ehdotuksia?):D
Christian Bale. Hugh Jackman. Russell Crowe. Samuel L Jackson. Kevin Spacey. Morgan Freeman.
Eiköhän noilla mene muutama viikko, osassa elokuvista päällekkäin, kaikki sellaisia joilta harvemmin tulee huonoja pätkiä.
Nyt alkoi ärsyttää sillä olen katsonut Eastwoodin koko tuotannon ja nyt kaikki Rockyt sekä Rambot, kuka on seuraava sankari jota rupean palvomaan? ( Ehdotuksia?):D
Jason Statham, Scott Adkins.
Espoon viimeinen neitsyt (2003) :1:+
Viimein sain katsottua tämän leffan loppuun aloitettuani vuosia sitten. Ei tässä nyt mistään elokuvataiteen merkkiteoksesta voida puhua. Pakko kuitenkin antaa yksi tähti siitä, että elokuva oli ajoittain ihan viihdyttävä ja naurattikin pari kertaa. Plussaa teiniangstia tihkuvalle musiikille.
Ollapa taas 16-vuotias!
Jos katsot noita mun muita arvosteluita, huomaat, etten ihan joka elokuvalle viitsi sitä viittä tähteä antaa.Kaveri antaa yhden tähden säälittävän plussan kera ja sanoo että ihan ok leffa? wtf :D