Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Dietti etenee, paino tippuu joo ihan ok mutta herranjestas kun tekis mieli vetää oikeen kunnon setti jotain roskaruokaa naamaan. Sellanen kunnon mättö että maha on kuin säkkituoli.
Niin ja mahatauti vaivaa.
En tie uskaltaako tässä mennä treenaan edes huomenna, katsoo vähän mikä on fiilis. Ei oo kovin pop päästää salin lattialle löysiä pultusta kesken sarjan.
Olis niin upeaa olla pienemmässä firmassa töissä nyt, sais vaan soittaa pomolle että meen huomenna lekuriin enkä tuu töihin.
Nyt pitää herätä 05,00 aamulla ja soittaa pomolle että en tuu töihin ja sitte odottaa päivystykseen aika, hakea lappu ja viedä se työmaalle.
Tarpeettoman vaikeaa, melkeen helpompi vaan vääntäytyä töihin.

Ja taas sitä pitää lähtiä keuruun hajotuskeskukseen. enää 124 aamua käytävänä. prkl.
nyt on pakko. aaaaamujaaa.. sano ltn mecklinille terveisiä.

Ylipitkän joululoman aikana katosi koulumotivaatio ja nyt on ollut hivenen hankalaa saada pidettyä homma kasassa. Yllätin itseni tänään taas laskemasta paniikinomaisesti opintopisteitä ja niiden täyttymistä tälle vuodelle. Koska sitä oppisi hoitamaan asiansa asiallisesti! :curs:

Pistän nyt suosiolla lupaamani 50cnt manauspurkkiin, mutta SAATANA!!!! Ketuttaa ihan suunnattomasti :( Uus viikko, uutta shaibaa. Ei huvita nyt kyllä mikään.. Rupeen asumaan salilla niin ei tartte ajatella omaan elämään liittyviä asioita - IKINÄ!

oikeasta puolesta alaselkää särkee jokin lihas.. ei mennyt salilla, vaan hyvin väärä soittoasento kun skittaa rämpytelly.
NOH.. voishan sen "ei ollenkaan salia tällä viikolla" viettää paremmin kuin parannellessa... JEZUS

Poistin muistitikulta KAIKKI, siis aivan veen KAIKKI valokuvat, mitä sinne olin säilöny, vahingossa. Hyvä puoli on se, että mulla on niistä kuvista paperiversiot, mut olin siirtäny ne sinne tikulle mun koneelta säilöön. Sinne meni.Ei saatana!!!!

Olen tuhonnut mun hiukset. Mulla oli pitkät kauniit vaaleat hiukset, mutta päätin sitten vielä vaalentaa niitä. Tulos oli hyvä, mutta tahdoin vielä vaaleammat, joten värjäsin vielä uudelleen. Tämän jälkeen kävin vielä kampaajalla ja kampaajakin sanoi, että älä värjää enää uudelleen tai muuten hiuksesi voivat ns. murtua totaalisesti latvoista lähtien.
Tänään sitten sain idean haluta sittenkin toisenväriset hiukset eli sellaiset kullanvaaleat hiukset. Eli varmasti neljäs kerta nyt kuukauden sisään kun värjään hiuksiani kestovärillä. Nyt opin, usko kampaajaa mitä se sanoo, sillä se tietää. Mun hiukset on nyt järkyttävän huonossa kunnossa ja pakko kai palata sinne kampaajalle ja sanoa, että pelasta mun hiukset vielä jos pystyt. Vituttaa, koska kampaajalle meno maksaa ihan liikaa ja sekin, että tää on täysin omaa tyhmyyttä pilata omat hiuksensa:D

Mun hiukset oli niin kauniit:(

Poistin muistitikulta KAIKKI, siis aivan veen KAIKKI valokuvat, mitä sinne olin säilöny, vahingossa. Hyvä puoli on se, että mulla on niistä kuvista paperiversiot, mut olin siirtäny ne sinne tikulle mun koneelta säilöön. Sinne meni.Ei saatana!!!!

Kyllä ne sieltä luultavasti saa jollain tiedostojenpalautusohjelmalla takaisin, jos et vaan ole mitään uutta dataa tikulle tallentanut.

Kyllä ne sieltä luultavasti saa jollain tiedostojenpalautusohjelmalla takaisin, jos et vaan ole mitään uutta dataa tikulle tallentanut.

Joo mä kiikutan sen johonkin huoltoon tänään. Ihmettelen vaan, kuinka tyhmä sitä oikein voi olla. Otin tikun töihin ja katoin: "mitä, tää on ihan täynnä jotain, poistan kaikki". En edes vaivautunut kattoon, mitä se JOTAIN on.Sit jossain vaiheessa rupesin miettiin, että tää taitaa olla se tikku, johon oon siirtänyt koneelta kaikki kuvat...Pieni idiootti!!:wall:

Kylpyhuoneremontti.

Siis voi vittu, soitin viikko sitten maanantaina MASTER KUIVAUS OY:n ja kyselin, että koska tulette repimään vessasta pönttöni ja lattiamaton irti, kun koko taloyhtiö vaihtaa ne. Vastaus oli tällä viikolla, varmaan loppuviikosta, suihkussa ei sitten saisi käydä 12 tuntiin, ettei tuu ongelmia. Kysyin kauan tää urakka kestää, paperissa lukee 3 vrk, puhelimessa nimeltä mainitsematon paviaani toteaa että parissa tunnissa hoituu nämä asiat, pöntön liimauksessa menee sitten miltein vurokausi. Siis 3-4 vuorokautta. JOO VITTU!! Hyvät aikataulut, no torstaina tuli virolaisia paskasine kenkineen molottaa jotain etten ollut siivonnut paria partavettä pois hyllyltä, lapussa joka tuli himaan, pyydettiin nostaa maasta kaikki mahdollinen irtaimisto pois syrjään, jotta kaikki olisi ihanaa.

Nyt koko viikonlopun olen juossut alakerran yleisessä vessassa paskalla, jossa ei toimi lukko, ja paperi lähtee aina kävelee jonkun mukaan. Suihkutilat ovat tilavat, mutta peseydyn saunojien aikataulujen mukaan, jee. 3-4 päivää tätä, plus tää vitun viikonloppu.

Tänää soitin ja kyselin että miten tää juttu nyt etenee, sihteeri ihmetteli miksi soittelen jo nyt sinne, koska tää remppa kestää paperien mukaan 3-5 viikkoa?!? MITÄ!?!?!? Kierrokset nousi heti punaiselle, ja kysyin miten voi olla mahdollista, että paperissa lukee vrk, joka on viime tarkistuksen jälkeen pysynyt samana, eli vuorokausina. Mä kyllä pystyn ahtaassa kämpässä asuu pari viikkoa pönttö keskellä pientä eteistä, mutta se saatanan kone siellä vessassa töhöttää yötä päivää, sellaista epätasaista ääntä. Ja SITÄ EI SAA sulkea, ei missään tapauksessa, miten vitussa ne luulee että ihmiset pystyy nukkumaan tollanen meteli päällä? VITTU että pistää sappinesteet kiehumaan toi juttu.

Ja tämä on kanssa, se laite ahmii mukavasti virtaa pistorasiasta, siis mun vessasta, mähän en MAKSA kuukaudelta sähkölaskuun pamahtanutta bonusta. PERKELE!

Kiitos

Ensin pari viikkua selkä paskana eikä päässy salille. Eilen repes kämmen ja 7 tikkiä ja taaskaan ei pysty mitään tekeen. Mieli tekis mutta ei pysty niin eie pysty.

Joo mä kiikutan sen johonkin huoltoon tänään. Ihmettelen vaan, kuinka tyhmä sitä oikein voi olla. Otin tikun töihin ja katoin: "mitä, tää on ihan täynnä jotain, poistan kaikki". En edes vaivautunut kattoon, mitä se JOTAIN on.Sit jossain vaiheessa rupesin miettiin, että tää taitaa olla se tikku, johon oon siirtänyt koneelta kaikki kuvat...Pieni idiootti!!:wall:

Ei oo tarkoitus olla jälkiviisas, mutta ton takia mä ostin erillisen ulkoisen kovalevyn, jonne siis ajan kopiot kaikesta, minkä toivon säästyvän. Noi tikut on käteviä, mut niiden kanssa tulee helposti meneteltyä juurikin noin. Kun omalle korvien välissä olevalle kovalevylle ei oo hahmottunut mitä minnekin on tallentanut.

Vatsa päätti ruveta toimimaan. Mitkä lie laatotushommat käynnissä... kerpeles.

Back
Ylös Bottom